Dell Technologies Dell Poweredge 3Y Next Bus. Day To 5Y Prospt Pl 4H (PR350_3OS5P4H) Kalisz

Dell ProSupport Plus - najwyższy poziom wsparcia technicznego Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca …

od 3 464 Najbliżej: 3,2 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dell ProSupport Plus - najwyższy poziom wsparcia technicznego Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste, serwery i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane. Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki: Dostępny całodobowo - 7 dni w tygodniu priorytetowy kontakt ze specjalistami w zakresie sprzętu i oprogramowania. Naprawa na miejscu u klienta najczęściej następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy. Aktywne monitorowanie i automatyczne wykrywanie problemów, zapobieganie awariom, powiadomienia i tworzenie zgłoszeń za pomocą rozwiązania SupportAssist. Możliwość zarządzania wszystkimi powiadomieniami dotyczącymi zasobów z jednego portalu w witrynie TechDirect lub wykorzystania już posiadanych narzędzi, takich jak Microsoft SCOM, Remedy, KACE i OpenManage Essentials Naprawa przypadkowych uszkodzeń spowodowanych przepięciami, upuszczeniem lub zalaniem sprzętu. Możliwość zatrzymania przez Klienta wymienionego dysku twardego w celu ochrony danych. Wyznaczony opiekun Klienta ds. technicznych jako pojedynczy punkt kontaktu w zakresie rozwiązywania problemów i comiesięcznego raportowania. Za pośrednictwem usługi ProSupport Plus firma Dell pomaga w aktywnym monitorowaniu komputerów osobistych, serwerów i tabletów, zapewniając ich sprawne działanie i najwyższą wydajność. Tylko Dell oferuje gwarancję niemal na każdy rodzaj sprzętu. Gwarancja Dell obejmuje między innymi doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych produktów marki Dell. Gwarancja Dell obejmuje również pomoc online za pośrednictwem zgłoszenia dokonanego przez internet, pocztę e-mail lub czat z udziałem pracownika obsługi technicznej firmy. Dzięki gwarancji Dell można przeprowadzić diagnostykę problemów sprzętowych i sposób ich rozwiązania, a w razie konieczności serwis, naprawę i wymianę wadliwych części. Gwarancję w podanej cenie można rozszerzyć razem z zakupionym sprzętem lub w ciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku chęci rozszerzenia gwarancji po upływie 30 dni od momentu zakupu, kalkulacja wykonywana jest indywidualnie. Wówczas prosimy o przesłanie numeru Service Tag urządzenia.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Dell
Kod producenta
  • PR350_3OS5P4H