COMARCH OPTIMA CRM Jelcz-Laskowice

4,5
1 opinia

Dua konkurencyjno na rynku MSP wymaga od przedsibiorcw wysokiej jakoci obsugi klientw. szybkiego kojarzenia zdarze i gromadzenia informacji na temat otoczenia. Planowanie kontaktw. ewidencjonowanie przeprowadzonych spotka. rozmw telefonicznych oraz przydzielanie zada pracownikom – to czynnoci …

od 947,10 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dua konkurencyjno na rynku MSP wymaga od przedsibiorcw wysokiej jakoci obsugi klientw. szybkiego kojarzenia zdarze i gromadzenia informacji na temat otoczenia. Planowanie kontaktw. ewidencjonowanie przeprowadzonych spotka. rozmw telefonicznych oraz przydzielanie zada pracownikom – to czynnoci konieczne. aby waciwie zarzdza kontaktami z klientami. Potrzeby w zakresie CRM zale od wielkoci firmy. jak i specyfiki jej dziaania. dlatego modu Comarch OPT!MA CRM obejmuje procesy o rnym zaawansowaniu: * rejestracj kontaktw z klientami w najprostszej postaci (klient. data. rozmawiajcy. opis przebiegu rozmowy. czas rozmowy. itd.). * harmonogramowanie zada i rejestracja wykonanych czynnoci (opiekun zadania. termin realizacji zadania. priorytet. procent wykonania zadania. itd.). * ustalanie procedur obsugi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe). * faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotw. Rejestracja klientw i zada Modu CRM umoliwia przypisywanie zada. ktre powinny by wykonane. w ramach konkretnych kontaktw. zadania mog by podzielone na gwne oraz powizane z nim zadania szczegowe. zintegrowanie z pozostaymi moduami umoliwia kojarzenie z kontaktem lub zadaniem innych dokumentw oraz plikw zarejestrowanych w systemie. Przydzielanie opiekuna do zadania Kady kontakt/zadanie moe mie opiekuna/pracownika odpowiedzialnego. Funkcjonalno ta umoliwia szybkie rozdysponowanie pracy pomidzy pracownikw. Dodatkowo pracownik moe w szybki sposb wskaza procentowo stopie realizacji lub etap. na jakim znajduj si dane zadania. Terminarz Graficzny terminarz umoliwia wizualizacj zada z moliwoci dodawania nowych. lub edycji widniejcych w nim zada. Operator programu widzi te zadania. ktre zostay do niego przypisane. Terminarz moe by wykorzystywany rwnie przez przeoonego. ktry bdzie mia moliwo kontroli czasu pracy pracownikw. sprawdzenia postpu realizacji. modyfikacji czy te dodania nowych zada. Faktury cykliczne Funkcjonalno ta daje moliwo stworzenia schematw faktur cyklicznych. na podstawie ktrych bd generowane faktury w module Handlowym. dla wielu podmiotw jednoczenie. Modu umoliwia wyznaczenie dla kadego podmiotu indywidualnych iloci i cen. jakie maj znale si na poszczeglnych fakturach. Wybr Comarch OPT!MA CRM to: * Say wgld w dokumentacj i pliki powizane z danym kontaktem lub zadaniem. dziki penej integracji z pozostaymi moduami programu Comarch OPT!MA. * Szybkie i atwe filtrowanie i analizowanie poszczeglnych wtkw rnych kontaktw. poprzez powizanie ze sob kontaktw i zada w jednym temacie. * Bieca kontrola stopnia realizacji zadania. lub zaplanowanych kontaktw. * Czytelny podgld zaplanowanych zada w terminarzu. co uatwia zorganizowanie pracy na dany dzie. tydzie czy nawet miesic. * Moliwo tworzenia alertw przypominajcych o zbliajcym si terminie wykonania zadania lub kontaktu z klientem (bezpatny dodatek Przypominacz). odciy Twoj pami z wielu dat i godzin. dziki czemu nigdy si nie spnisz z realizacj. * Faktury cykliczne. dziki ktrym unikniesz wielu bdw i znacznie przyspieszysz prac. podczas wystawiania cyklicznych faktur dla wielu kontrahentw.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Comarch

Opinie COMARCH OPTIMA CRM Jelcz-Laskowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia