Strategia korporacji Jastarnia

STRATEGIA KORPORACJI CISZEWSKA-MLINARIĆ MARIOLA, OBŁÓJ KRZYSZTOF, WĄSOWSKA ALEKSANDRA Wydawca: NIEOCZYWISTE Rok wydania: 2021 Oprawa: MIĘKKA Ilość stron: 190 EAN: 9788366402553 Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii …

od 37,63 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

STRATEGIA KORPORACJI CISZEWSKA-MLINARIĆ MARIOLA, OBŁÓJ KRZYSZTOF, WĄSOWSKA ALEKSANDRA Wydawca: NIEOCZYWISTE Rok wydania: 2021 Oprawa: MIĘKKA Ilość stron: 190 EAN: 9788366402553 Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:• jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego;• jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji;• jakie są główne ścieżki wzrostu;• jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych;• jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji.Doskonała pozycja zarówno dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swych biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których – dzięki tej książce – wiele korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi. Najlepsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat.Przemysław PowalaczPrezes Zarządu GEBERIT Sp. z o.o.Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w lepszym momencie. Polskie firmy zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy. A jednocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe firmy w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, by zacząć budować prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na konkretnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić. Ta książka odczarowuje hasło „korporacja” i dlatego zdecydowanie warto ją przeczytać.Dariusz PietrzakWiceprezes Enterprise InvestorsAutorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej. W sposób interesujący, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują praktyczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dobrane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, zachęcając do wyciągania własnych wniosków. Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swojej strategii. Polecam wszystkim! Grzegorz DzikPrezes Zarządu Impel SA [Kod oferty,19300103855KS,9788366402553,2023-03-06 13:21:18]

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Ciszewska-Mlinarić Mariola, Krzysztof Obłój, Wąsowska Aleksandra
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 190
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788366402553