
Schwalbe Air Plus 28" Sv 40Mm Jastarnia
Dętka Schwalbe AIR Plus SV17AP 28". Dzięki dużej zawartości czystej gumy butylowej wąż Schwalbe Air Plus utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Dlatego wymagane jest rzadsze ponowne pompowanie. Dzięki o około 70% większej grubości ścianki Schwalbe Air Plus jest szczególnie wytrzymały - a tym samym …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 24,99 zł Oferta sklepu
Dętka Rowerowa Kross 28/29X1.75-2.45 Dv40 Box T4Cde290013
18 km -
od 25,66 zł Oferta sklepu
Dętka Air Stop Auto-Sv 48mm 26X1.85/2.4 Michelin
23 km -
od 24,61 zł Oferta sklepu
Dętka Air Stop Gal-Fv 48mm 700X33/46 Michelin
23 km -
od 24,61 zł Oferta sklepu
Duro Dętka 29" X 2,35, Typ Fv 48Mm
23 km -
od 24,61 zł Oferta sklepu
Maxxis Dętka Rowerowa Welter Weight 29X2.0 3.0 Fv Presta Czarny
23 km -
od 24,61 zł Oferta sklepu
Dętka Schwalbe 26X1,00 Av12B 40Mm
23 km -
od 22,50 zł Oferta sklepu
Michelin G4 Airstop 20 Standardowy Wentyl Czarny
23 km -
od 33,03 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka 700X18 28 Sv15 Presta 60mm Des011Sak
23 km -
od 37,24 zł Oferta sklepu
Dętka 20X1,50/2,40 Sv7 40mm Schwalbe
23 km -
od 26,71 zł Oferta sklepu
Maxxis Welter Weight 27.5X2.0/3.0 Fv 48Mm
23 km -
od 26,71 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka 700X28/47 Sv17 Presta 40 Mm
23 km -
od 24,61 zł Oferta sklepu
Dętka 29X2,40/2,80 Fv 40mm Cst
23 km -
od 36,18 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Extra Light 28X3/4-1,0 Cala 700X18-25C / zawór Presta 40 Mm
23 km -
od 28,82 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka 29X1.75 2.40/27.5X2.0 Av19 40 Mmschwalbe
23 km -
od 27,76 zł Oferta sklepu
Dętka 29X3,0 Sv 40mm Cst
23 km -
od 27,76 zł Oferta sklepu
Dętka 27,5X2,60/2,80 Fv40mm Cst
23 km -
od 29 zł Oferta sklepu
Dętka Rowerowa Deli Tire Antyprzebiciowa 700X32/40C Av Z Żelem
24 km -
od 32 zł Oferta sklepu
Dętka Rowerowa Deli Tire Antyprzebiciowa 26X1.50/2.00 Av Z Żelem
24 km -
od 24,99 zł Oferta sklepu
Dętka Rowerowa Hutchinson 29X1,90-2,35 Wentyl Presta 48mm
24 km -
od 26,99 zł Oferta sklepu
Hutchinson Trekking 28 Tuba 700 X 37/47 Sclaverand Sv 48Mm 2019
24 km -
od 26 zł Oferta sklepu
Rojax Cst 29" X 2,40/2,80 Fv-40Mm Presta Tb-Cs136
34 km -
od 24 zł Oferta sklepu
Continental Dętka Tour All 28 cali 700C presta 42mm
34 km -
od 34 zł Oferta sklepu
Cst Dętka 29X3.0 Av 40Mm Tb Cs137
34 km -
od 34 zł Oferta sklepu
Dętka SHRADER AV CST Thornresistant - 20X4.2 SV32mm TB-CS142
34 km -
od 24 zł Oferta sklepu
Cst Dętka 700X23/25 Fv 48 Mm Superlight
34 km -
od 29 zł Oferta sklepu
Continental S Race Tubes Części Rowerowe Inne 25-622 32-630
34 km -
od 34 zł Oferta sklepu
Dętka PRESTA FV CST Standard - 27.5X2.70/3.00 48mm TB-CS141
34 km -
od 29,99 zł Oferta sklepu
KAYOBA OPONY ROWEROWE CITY 20"/47-406
42 km -
od 39,99 zł Oferta sklepu
KAYOBA OPONY ROWEROWE MTB 24"/47-507
42 km -
od 29,99 zł Oferta sklepu
KAYOBA OPONY ROWEROWE MTB 16"/54-305
42 km -
od 26,71 zł Oferta sklepu
Michelin Dętka - Inner Tube A3 700X35/47C Av 48mm Czarny
23 km -
od 24 zł Oferta sklepu
Continental Dętka MTB 29 cali presta 42mm
34 km
Opis
Dętka Schwalbe AIR Plus SV17AP 28". Dzięki dużej zawartości czystej gumy butylowej wąż Schwalbe Air Plus utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Dlatego wymagane jest rzadsze ponowne pompowanie. Dzięki o około 70% większej grubości ścianki Schwalbe Air Plus jest szczególnie wytrzymały - a tym samym zapewnia ponadprzeciętną ochronę przed przebiciami i przebiciami. Jeśli kiedykolwiek zajdzie potrzeba wymiany Schwalbe Air Plus – podobnie jak wszystkie inne dętki Schwalbe, w 100% nadaje się do recyklingu. W przypadku konieczności wymiany dętki Schwalbe Air Plus, podobnie jak wszystkie inne dętki Schwalbe, można ją w 100% poddać recyklingowi. Dętka Schwalbe AIR PLUS to prawdziwie wszechstronna dętka . Dzięki dużej zawartości czystego kauczuku butylowego powietrze w dętce utrzymuje się znacznie dłużej niż w przypadku konwencjonalnych dętek rowerowych. Zwłaszcza podczas dłuższego użytkowania zauważysz, że dętka Schwalbe wymaga rzadszego pompowania. Ponadto grubość ścianki została zwiększona o około 70% . Oznacza to, że AIR Plus ma ponadprzeciętną ochronę przed przebiciami. Dzięki swoim solidnym właściwościom dętka rowerowa Schwalbe AIR Plus idealnie nadaje się do stosowania w rowerach typu cargo lub e-bike. Cechy produktu - Schwalbe Air Plus SV17AP Zastosowanie: Trekking Model: SV 17AP 40mm ETRTO: 37-622 do 47-622, 40-635 Rozmiar opon: 28 x 1,4" do 28 x 1,75" Typ zaworu: SV Presta Długość zaworu: 40mm Odpowiednie wymiary 37-622 28 x 1,40 700 x 35c 40-622 28 x 1,50 700 x 38c 42-622 28 x 1,60 700 x 40c 47-622 28 x 1,75 700 x 45c 40-635 28 x 1,1/2 700 x 38b Materiał Butyl Waga 270g (informacja producenta) CECHY DĘTKI SCHWALBE AIR PLUS Około 70% większa grubość ścianki Łatwiejsza inflacja Wysoki procent czystego kauczuku butylowego Odporne na wysokie ciśnienie uszczelnienie zaworu W 100% nadające się do recyklingu Zakres dostawy 1 x dętka Schwalbe SV 17AP do 28" Dane produktu: Nr katalogowy producenta: 10461423 EAN: 4026495871730 Technologie Z czego wykonana jest dętka rowerowa? Dętka rowerowa jest wykonana głównie z kauczuku butylowego. Butyl to bardzo elastyczny i szczelny kauczuk syntetyczny. Ale podobnie jak w przypadku opony, do składu mieszanki gumowej potrzebne są inne wypełniacze. Jakość dętki może się znacznie różnić w zależności od mieszanki gumowej. Na przykład dętki Schwalbe mają wyjątkowo wysoką retencję powietrza i elastyczność. Ta wysoka elastyczność pozwala na pokrycie szerokiej gamy różnych rozmiarów opon. Istnieje różnica między rurami formowanymi termicznie a rurami autoklawowymi. Wulkanizacja w formie poprawia jednorodność grubości ścianek, zmniejszając w ten sposób wagę i poprawiając retencję powietrza. Z tego powodu tuby autoklawowe, które można łatwiej wytwarzać, stały się mniej popularne w ostatnich latach. Rury Schwalbe zawsze były wytwarzane w procesie formowania termicznego. Każda rura potrzebuje również zaworu, Jakie cechy szczególne oferuje rurka Schwalbe? Oprócz jakości składników, czystość mieszanki gumowej ma decydujące znaczenie dla jakości dętki. Przed ekstruzją materiał podstawowy jest przeciskany przez łącznie siedem filtrów pod ogromnym ciśnieniem. Wszystkie rurki są wkładane i nadmuchiwane do formy do procesu wulkanizacji. Tylko to zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką retencję powietrza. Wszystkie rurki są napompowane i przechowywane przez 24 godziny w celu przetestowania zatrzymywania powietrza. Następnie każda rura jest dokładnie sprawdzana indywidualnie poprzez kontrolę wzrokową. Dętka Schwalbe od wielu lat jest ceniona przez niemieckich dilerów rowerowych za wysoką niezawodność. Dętka obejmuje wiele rozmiarów opon dzięki swojej wysokiej elastyczności i jakości. Rura nr. 17 współpracuje z oponami o szerokości od 28 mm do 47 mm - duża zaleta przy utrzymywaniu zapasów w handlu. Jednocześnie jest to dowód na jakość tuby. Wszystkie zawory są niklowane i gwintowane. Rdzeń zaworu jest zawsze wymienny. Również dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. okazał się bardzo udany. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. okazał się bardzo udany. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Który zawór jest najlepszy? Istnieją trzy typy, które stały się standardami rynkowymi i trudno jest sformułować jakąś konkretną rekomendację. Najważniejszym aspektem jest to, aby zawór pasował do otworu wentyla obręczy i aby dostępna była odpowiednia pompka. Wbrew powszechnemu przekonaniu, główne różnice w retencji powietrza należą już do przeszłości. W każdym razie wszystkie zawory Schwalbe zapewniają doskonałe osiągi i są przystosowane do zastosowań wysokociśnieniowych. Klasyczny zawór rowerowy lub zawór Dunlop jest nadal najbardziej rozpowszechniony na całym świecie. Większość rowerzystów to zna. Rdzeń zaworu można łatwo wymienić, a powietrze można wypuścić bardzo szybko. Mocowanie dętki z zaworem Dunlop jest bardziej niewygodne, ponieważ rdzeń zaworu i nakrętka zabezpieczająca muszą zostać usunięte, aby dopasować zawór przez otwór zaworu. Napompowanie jest możliwe tylko wtedy, gdy rdzeń i nakrętka są z powrotem na swoim miejscu. W przypadku tradycyjnych zaworów Dunlop niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowania. Jednak specjalny zawór Schwalbe Dunlop umożliwia przepływ powietrza powrotnego, dzięki czemu można teraz sprawdzić ciśnienie napompowania za pomocą manometru Airmax. Dawniej trudno było napompować dętkę za pomocą zaworu Dunlop, ale przy dzisiejszych nowoczesnych rdzeniach zaworów już tak nie jest. Zastawka Sclaverand jest węższa niż inne zastawki (6 zamiast 8 mm). Wymaga mniejszego otworu w obręczy i dlatego szczególnie dobrze nadaje się do wąskich obręczy rowerów wyścigowych. Jest to również ok. 4-5 g lżejszy niż zawór samochodowy lub zawór Dunlop. Można go zablokować ręcznie za pomocą nakrętki radełkowanej. Przed napompowaniem należy poluzować nakrętkę radełkowaną. Użytkownicy po raz pierwszy często mają pewne problemy. Również cienki górny trzpień można łatwo wygiąć podczas podłączania i odłączania złącza pompy. Ostrożność: Należy pamiętać, że używanie dętek zaworów Sclaverand na felgach z większymi otworami wentyla często prowadzi do oderwania wentyla, gdy ostre metalowe krawędzie wokół otworu wentyla odcinają trzpień wentyla od dętki. Zawór Auto/Car można bardzo łatwo napompować na stacji benzynowej i jest to przyjemnie bezproblemowe. Starsze, jak również proste pompki rowerowe nie są kompatybilne z zaworami samochodowymi.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Marka |
|
Model |
|
Typ wentyla |
|
Fizyczne
Szerokość (mm) |
|
Szerokość cale (") |
|
Średnica koła |
|