Zarządzanie działem sprzedaży firmy Jasień

3,25
2 opinie

Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy. Prognozowanie - Organizowanie - Motywowanie - Kontrola Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301163570 Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający …

od 70,80 Najbliżej: 40 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy. Prognozowanie - Organizowanie - Motywowanie - Kontrola Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301163570 Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Autor: Cybulski Krzysztof Język: polski Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN : 9788301163570 Rok wydania: 2023 Liczba stron: 286 Format : 23.50x16.50x1.40 cm. Typ publikacji: Książka Kategoria: Handel. Usługi

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Cybulski Krzysztof
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Format
  • 165 x 235
Rok wydania
  • 2004
Ilość stron
  • 286
ISBN
  • 9788301163570
Dystrybucja
  • None

Opinie Zarządzanie działem sprzedaży firmy Jasień

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3,25 na podstawie 2 opinie
  • Użytkownik Ceneo
    2
    Typowo akademicki podręcznik. Niewielka ilość możliwych do zaimplementowania porad. Bardzo pobieżne potraktowanie poszczególnych tematów. Widoczny niedostateczny poziom kompetencji autora. Autor chce całościowo podjąć tematykę budowania działu sprzedaży na 250 kartach co niestety prowadzi do bardzo powierchwonej analizy. Część wniosków jest błędna logicznie. Niektóre porady są sprzeczne z Konstytucją RP, jak chociażby dyskryminująca gradacja kandydatów podczas procesu rekrutacji ze wzgledu na wiek, chęć posiadania dziecka... .Stosowanie porad autora wprost może w prowadzić do problemów natury organizacyjnej i prawnej. W książce pojawiają się również blędy redakcyjne.
  • Użytkownik Ceneo
    4,5