Wprowadzenie do Salesforce w.2 Jasień

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność …

od 64,50 Najbliżej: 40 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ... w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy. W książce: rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi prowadzenie kampanii w Salesforce analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów stosowanie przepływów zabezpieczanie platformy Salesforce Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego! Spis treści: O autorach O recenzencie Przedmowa ROZDZIAŁ 1. Rozpoczęcie pracy z programem Salesforce i CRM Czym jest CRM Salesforce? Co różni Salesforce Classic od Salesforce Lightning? Nawigowanie po platformie Salesforce App Launcher Poznawanie opcji wyszukiwania Korzystanie z widoków listy Salesforce Chatter Personalizacja ustawień osobistych Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 2. Czynności w Salesforce Wymagania techniczne Nawigowanie do czynności Zadania Rejestrowanie rozmowy telefonicznej Widok listy zadań Przeglądanie zadań na stronie głównej Tworzenie zdarzeń i wpisów w kalendarzu Zrozumieć zdarzenia Przypadek użycia w biznesie Tworzenie zdarzenia Kalendarz Salesforce Wysyłanie wiadomości e-mail i integracja z kontami pocztowymi Przypadek użycia w biznesie Wysyłanie wiadomości e-mail Korzystanie z opcji integracji z Gmailem Korzystanie z opcji integracji z Outlookiem Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 3. Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi Wymagania techniczne Potencjalni klienci Przypadek użycia w biznesie Tworzenie potencjalnych klientów Pole Lead Status (Stan potencjalnego klienta) Jak przebiega konwersja potencjalnego klienta Praca nad formularzami z narzędziem Web-to-Lead Konfiguracja reguł automatycznej odpowiedzi Potencjalni klienci - ustawienia i procesy Korzystanie z ustawień potencjalnych klientów Korzystanie z procesów potencjalnych klientów Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 4. Rozwój biznesu z wykorzystaniem kont i kontaktów Wymagania techniczne Jak działają konta Przypadek użycia w biznesie Tworzenie konta Kontakty Przypadek użycia w biznesie Tworzenie kontaktu Relacje Przypadek użycia w biznesie Włączenie funkcji relacji Dodawanie relacji Usuwanie relacji Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 5. Zarządzanie cyklem sprzedaży za pomocą okazji biznesowych Wymagania techniczne Zrozumieć okazje biznesowe Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie okazji biznesowej Etapy tworzenia okazji biznesowej i ścieżka sprzedaży Dodawanie ról kontaktu okazji biznesowej Organizowanie produktów i cenników Tworzenie ofert Określanie prognoz Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 6. Osiąganie celów biznesowych za pomocą kampanii Wymagania techniczne Tworzenie kampanii Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie kampanii Dodawanie członków kampanii Dodawanie potencjalnych klientów jako członków kampanii Dodawanie kontaktów jako członków kampanii Przeglądanie historii kampanii dla potencjalnych klientów i kontaktów Wysyłanie wiadomości e-mail do członków kampanii z listy Zarządzanie marketingiem za pomocą hierarchii kampanii Ulepszanie funkcjonalności kampanii za pomocą aplikacji firm trzecich Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 7. Polepszanie poziomu obsługi klienta za pomocą spraw Wymagania techniczne Wprowadzenie do spraw Przykład użycia sprawy w biznesie Tworzenie sprawy Stany sprawy Tworzenie reguł eskalacji Używanie narzędzia Web-to-Case do generowania formularzy przechwytywania sprawy Konfigurowanie narzędzia Email-to-Case Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 8. Analiza biznesowa z wykorzystaniem raportów i pulpitów Wymagania techniczne Tworzenie raportów w celu zrozumienia danych Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie raportu Wykorzystanie grupowania do tworzenia różnych typów raportów Raporty podsumowujące Raporty macierzowe Dodawanie wykresu do raportu Zapisywanie i uruchamianie raportu Używanie pulpitów do wizualizacji danych Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 9. Konfiguracja Wymagania techniczne Nawigowanie do strony Setup (Konfiguracja) Poznajemy sekcję Administration (Administracja) Users (Użytkownicy) Data (Dane) Email Eksploracja sekcji Platform Tools (Narzędzia platformy) Apps (Aplikacje) Feature Settings (Ustawienia funkcji) Slack Einstein Objects and Fields (Obiekty i pola) Events (Zdarzenia) Process Automation (Automatyzacja procesów) User Interface (Interfejs użytkownika) Custom Code (Kod niestandardowy) Development (Projektowanie) Performance (Wydajność) Environments (Środowiska) User Engagement (zaangażowanie użytkowników) Integrations (Integracje) Notification Builder (Konstruktor powiadomień) Offline Opis sekcji Settings (Ustawienia) Company Settings (Ustawienia firmy) Data Classification (klasyfikacja danych) Privacy Center (Centrum prywatności) Identity (Identyfikuj) Security (Zabezpieczenia) Korzystanie z karty Object Manager (Menadżer obiektów) Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 10. Omówienie udostępniania i widoczności Wymagania techniczne Używanie domyślnych ustawień dla całej organizacji Przykład użycia funkcji w biznesie Ustawienie domyślnych ustawień dla całej organizacji Zrozumienie hierarchii ról Przykład użycia funkcji w biznesie Znajdowanie hierarchii ról Stosowanie reguł udostępniania Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie reguł udostępniania Ustawianie dostępu dla zespołu Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie użytkownika i ustawianie dostępu do zespołu Ustawianie dostępu do profilu Przykład użycia funkcji w biznesie Aktualizacja profili Korzystanie z zestawów uprawnień Przykład użycia funkcji w biznesie Modyfikacja dostępu za pomocą zestawów uprawnień Uprawnienia systemowe i użytkowników, udostępnianie dorozumiane i udostępnianie na platformie Apex Uprawnienia systemowe i uprawnienia użytkownika Udostępnianie dorozumiane Udostępnianie Apex Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 11. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwo danych Wymagania techniczne Tworzenie użytkowników Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie użytkownika w praktyce Zrozumienie własności rekordu Pojęcia zniekształconego rozkładu własności rekordów Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie projektami za pomocą piaskownic i zestawów zmian Wymagania techniczne Tworzenie i używanie piaskownic Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie piaskownicy Używanie różnych typów piaskownic Piaskownice typu Developer Piaskownice typu Developer Pro Piaskownice typu Partial Copy Piaskownice typu Full Copy Tworzenie zestawów zmian Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie zestawów zmian Wdrażanie zestawów zmian Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 13. Wykorzystanie modelowania danych do konfigurowania obiektów na potrzeby swojej firmy Wymagania techniczne Modelowanie danych w Salesforce Tworzenie obiektów niestandardowych Przykład użycia obiektu niestandardowego w biznesie Tworzenie obiektu niestandardowego Tworzenie pól niestandardowych Tworzenie i używanie układów stron Tworzenie i używanie typów rekordów Wykorzystanie utworzonych personalizacji Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 14. Personalizacja Lightning Experience Wymagania techniczne Omówienie stron Lightning Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie strony Lightning Układ strony Lightning Korzystanie ze składników strony Lightning Aktywacja i przyporządkowanie stron Lightning Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 15. Rozszerzanie funkcjonalności za pomocą aplikacji innych firm i aplikacji Salesforce na urządzenia mobilne Wymagania techniczne Odkrywanie aplikacji innych firm Zarządzane i niezarządzane aplikacje pakietowe Przykład użycia funkcji w biznesie Salesforce AppExchange Instalowanie aplikacji innych firm Odinstalowywanie aplikacji innych firm Konfiguracja aplikacji mobilnej Salesforce za pomocą narzędzia Salesforce Mobile App (Aplikacja mobilna Salesforce) Przykład użycia funkcji w biznesie Aplikacja mobilna Salesforce Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 16. Salesforce Flow Wymagania techniczne Czym jest przepływ? Wprowadzenie do typów przepływów Przepływ ekranowy Przepływ wyzwalany przez rekord Przepływ wyzwalany przez harmonogram Przepływ wyzwalany zdarzeniami w platformie Przepływ uruchamiany automatycznie (bez wyzwalacza) Elementy aplikacji Flow Builder Interakcja Logika Dane Zasoby przepływu Testowanie przepływu Przykład 1. Przepływ ekranowy Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybucja przepływu Zobacz, jak to działa w praktyce Przykład 2. Przepływ wyzwalany rekordem Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybuowanie przepływu Zobacz, jak to działa w praktyce Najlepsze praktyki i coś więcej Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 17. Procesy zatwierdzania Wymagania techniczne Tworzenie procesu zatwierdzania Przykład użycia funkcji w biznesie Proces zatwierdzania w praktyce Dodawanie kryteriów wejścia i wybór zatwierdzającego Dodawanie działań i przeglądanie kroków zatwierdzania Włączanie zatwierdzania poprzez e-mail Przykład użycia funkcji w biznesie Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 18. Reguły przydzielania Wymagania techniczne Tworzenie reguł przydzielania potencjalnych klientów Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania potencjalnych klientów w praktyce Tworzenie kolejki Przykład użycia funkcji w biznesie Kolejki w praktyce Tworzenie reguł przydzielania spraw Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania spraw w praktyce Reguły przydzielania w praktyce Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 19. Integralność danych dzięki formułom i walidacji Wymagania techniczne Omówienie formuł Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie pola formuły Reguły walidacji Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie reguły walidacji Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych ROZDZIAŁ 20. Testowanie i wyszukiwanie błędów Wymagania techniczne Ścieżka dojścia do wydania produkcyjnego Przykład użycia funkcji w biznesie Konfiguracja ścieżki do wydania produkcyjnego Rodzaje testów Testy jednostkowe Testy systemowe Testy UAT Testy produkcyjne Testy regresyjne Korzystanie z dzienników (logów) wyszukiwania błędów Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie dziennika wyszukiwania błędów Podsumowanie Pytania Źródła informacji dodatkowych Ocena znajomości platformy Salesforce Rozdział 1. Rozdział 2. Rozdział 3. Rozdział 4. Rozdział 5. Rozdział 6. Rozdział 7. Rozdział 8. Rozdział 9. Rozdział 10. Rozdział 11. Rozdział 12. Rozdział 13. Rozdział 14. Rozdział 15. Rozdział 16. Rozdział 17. Rozdział 18. Rozdział 19. Rozdział 20. Skorowidz

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Sharif Shaalan|Timothy Royer
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Broszura
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 488
ISBN
  • 9788383224985