Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna Jasień

4,79
7 opinii

Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna Gry dziecięce odgrywają kluczową rolę w rozwoju młodych umysłów, dostarczając nie tylko rozrywki, ale także umożliwiając zdobywanie nowych umiejętności. Aktywności tego typu wspierają rozwój kreatywności, logicznego myślenia oraz umiejętności …

od 23 Najbliżej: 40 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna Gry dziecięce odgrywają kluczową rolę w rozwoju młodych umysłów, dostarczając nie tylko rozrywki, ale także umożliwiając zdobywanie nowych umiejętności. Aktywności tego typu wspierają rozwój kreatywności, logicznego myślenia oraz umiejętności społecznych, a także zachęcają do współpracy i rywalizacji w przyjemnej atmosferze. Jednym z ciekawszych produktów w tej kategorii jest gra edukacyjna "Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna". Jej głównym celem jest sprawdzenie wiedzy uczestników w różnorodnych dziedzinach, co stanowi wspaniałą okazję do nauki poprzez zabawę. Czas gry i liczba graczy Czas trwania rozgrywki to maksymalnie jedna godzina, co czyni ją idealną na spotkania rodzinne lub wieczory z przyjaciółmi. Taki czas pozwala na intensywną zabawę, ale nie jest na tyle długi, by znużyć uczestników. W rozgrywce może uczestniczyć od 2 do 5 graczy, co stwarza idealne warunki do wspólnej zabawy. Taki model umożliwia zarówno rywalizację w większym gronie, jak i spokojniejsze rozgrywki w mniejszym składzie, co jest dużym atutem. Poziom trudności i wiek graczy Poziom trudności gry jest dostosowany do osób powyżej 12 roku życia, co sprawia, że jest ona odpowiednia dla starszych dzieci i młodzieży. Główne wyzwania dotyczące wiedzy i umiejętności sprawiają, że uczestnicy muszą wykazać się zarówno wiedzą teoretyczną, jak i zdolnościami do dedukcji. "Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna" łączy przyjemne z pożytecznym, a różnorodność tematów pozwala na rozwijanie horyzontów i poszerzanie wiedzy w ciekawy sposób. Kluczowe cechy gry Oto kluczowe cechy gry "Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna": maksymalna liczba graczy: 5, czas gry: do 1 godziny, materiał: karton, przeznaczenie: uniwersalne, wiek graczy: od 12 lat, certyfikat: CE, liczba pytań: 12 w każdej z 45 dziedzin. Gra skupia się na różnorodnych dziedzinach, co sprawia, że każdy gracz znajdzie coś dla siebie. Pytania dotyczą zarówno kultury, historii, jak i nauki, co czyni ją niezwykle wszechstronną. Dodatkowo, gra posiada certyfikat CE, co potwierdza jej bezpieczeństwo i wysoką jakość wykonania.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Granna
Rodzaj
  • Edukacyjne
Wiek graczy
  • od 12 lat
Przeznaczenie
  • Uniwersalne
Czas gry
  • Do 1 godziny
Bohater
  • Brak
Minimalna liczba graczy
  • 2
Maksymalna liczba graczy
  • 5
Certyfikaty, opinie, atesty
  • CE
Materiał
  • Karton
Typ
  • Podstawa
Model
  • kartonowa

Opinie Granna Omnibus: Prawda Czy Fałsz? Wersja Podróżna Jasień

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,79 na podstawie 7 opinii
  • szkolasmerdyna
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Gra Omnibus jest doskonałą formą rozrywki dla dzieci w różnym wieku - bawi i uczy jednocześnie. Doskonale sprawdza się na zajęciach świetlicowych. Rozwija wyobraźnię dzieci.
  • aldona
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobry pomysł dla rozwoju intelektualnego dziecka. Wspaniała zabawa dla całej rodziny. Kolejny doskonały produkt tej firmy.
  • Kinga
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo fajna i mądra gra.
    • edukacja
    • grywalność
    • jakość
  • e...p
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Dobra jakość wykonania, ciekawa gra
    • edukacja
    • grywalność
    • jakość
  • a...0
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.