Scrum dla bystrzaków w.3 Jarosław

Zastosuj Scruma ... w dowolnej branży i w życiu Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w …

od 47,61 Najbliżej: 48 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zastosuj Scruma ... w dowolnej branży i w życiu Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub - masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele - ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić. W książce: Proste zasady działania Scruma Planowanie z wykorzystaniem Scruma Zbilansowanie odpowiedzialności za pomocą Scruma Ustalanie priorytetów i realizacja celów Scrum dla branży produkcyjnej, służby zdrowia, edukacji i usług Scrum w marketingu, sprzedaży, operacjach, zasobach ludzkich i finansach Zastosowanie Scruma w życiu codziennym Spis treści: O autorach Wstęp Część 1: Rozpoczęcie pracy ze Scrumem Rozdział 1: Podstawy Scruma Podstawy z lotu ptaka Mapa drogowa do wartości Przegląd Scruma Zespoły scrumowe Zarządzanie Scrumowe ramy postępowania Festiwal feedbacku Agile'owe korzenie Trzy filary usprawnień Jeden Manifest Agile Dwanaście Zasad Manifestu Agile Trzy platynowe zasady Pięć wartości Scruma Zaangażowanie Skupienie Otwartość Szacunek Odwaga Rozdział 2: Pierwsze kroki Włączenie Scruma Pokaż mi wartość Chcę tego już teraz Nie jestem pewien, czego chcę Czy ten defekt jest problemem? Kultura Twojej firmy Siła właściciela produktu Dlaczego właściciele produktu uwielbiają Scruma Cel i strategia firmy: część 1. Strukturyzacja celu Znajdowanie celownika Scrum master Cechy Scrum mastera Scrum master jako prawdziwy przywódca Dlaczego Scrum masterzy uwielbiają Scruma Powszechne role poza Scrumem Interesariusze Mentorzy scrumowi Część 2: Scrumowy rozwój produktu Rozdział 3: Planowanie Twojej pracy Mapa drogowa produktu Przyjmij długoterminową perspektywę Używaj prostych narzędzi Stwórz swoją mapę drogową produktu Określ swoje ramy czasowe Rozbijanie wymagań na mniejsze elementy Nadawanie priorytetu wymaganiom Poziomy dekompozycji Siedem kluczy do rozwoju produktu Twój rejestr produktu Dynamiczna lista rzeczy do zrobienia Udoskonalanie rejestru produktu Inne możliwe elementy rejestru produktu Powszechne praktyki tworzenia rejestru produktu Historyjki użytkowników Persony Dalsze udoskonalanie Rozdział 4: Talent i timing Deweloperzy Wyjątkowość scrumowych deweloperów Dedykowane zespoły i wielofunkcyjność Własność Współpraca w zespole Zdobądź przewagę w szacowaniu rejestru produktu Twoja definicja ukończenia Powszechne praktyki w zakresie szacowania Liczby Fibonacciego i punkty historyjek Prędkość Rozdział 5: Planowanie wydań i sprintów Metoda Lean Startup Podstawy planu wydania Priorytety, priorytety, priorytety Cele wydania Sprinty dotyczące wydań Plan wydania w praktyce Sprintem do celu Definiowanie sprintów Planowanie długości sprintu Podążanie za cyklem życia sprintu Planowanie Twoich sprintów Cele sprintu Temat pierwszy Temat drugi Temat trzeci Twój rejestr sprintu Korzyść z wykresu spalania Ustalanie mocy przerobowych Praca z rejestrem sprintu Ustalanie priorytetów dla sprintów Rozdział 6: Maksymalne wykorzystanie sprintów Codzienny Scrum Definiowanie codziennego Scruma Planowanie codziennego Scruma Prowadzenie codziennego Scruma Zwiększanie efektywności codziennych Scrumów Tablica zadań zespołu Rojenie Radzenie sobie z odrzuceniem Zajmowanie się niedokończonymi wymaganiami Przegląd sprintu Proces przeglądu sprintu Feedback od interesariuszy Przyrosty produktu Retrospektywa sprintu Retrospektywa sprintu w pigułce Angażujące retrospektywy sprintów Inspekcja i adaptacja Rozdział 7: Przeprowadzaj inspekcje i dokonuj adaptacji, czyli jak skorygować obrany kurs Potrzeba pewności Pętla feedbacku Transparentność Antywzorce Siły zewnętrzne Korekta kursu w trakcie lotu Testowanie w pętli feedbacku Kultura innowacji Część 3: Scrum dla każdej branży Rozdział 8: Rozwój oprogramowania Scrum i rozwój oprogramowania - naturalnie dopasowane Elastyczność oprogramowania i refaktoryzacja Wydawaj często i na żądanie Dostosuj wielkość wydania Kontroluj i dostosowuj się w miarę wydawania Przyjęcie zmian Wyzwania dla deweloperów Dostosowanie biznesu do technologii Odgórna inżynieria Emergentna architektura Zastosowanie Scruma w rozwoju oprogramowania Rozwój gier wideo Usługi Dostosowanie produktu do potrzeb klientów Rozdział 9: Produkcja dóbr materialnych Upadek metody kaskadowej Branża budowlana Najlepsi w ofertowaniu Role scrumowe w branży budowlanej Zaangażowanie klientów Dylemat podwykonawcy Bezpieczeństwo pracowników Scrum w budownictwie mieszkaniowym Produkcja Przetrwanie najszybszych na rynku Wartość dla akcjonariuszy Strategiczne zarządzanie mocami przerobowymi Rozwój sprzętu Wczesna identyfikacja wymagań wysokiego ryzyka Rozwój sprzętu na żywo Rozdział 10: Usługi Ochrona zdrowia i Scrum Szybkość wprowadzania na rynek Redukcja błędów, poprawa jakości Obniżenie kosztów Przestrzeganie przepisów Produkcja i bezpieczeństwo wyrobów medycznych Światowa pandemia Opieka nad pacjentem Wentylatory Rząd holenderski odpowiada na pandemię COVID-19 za pomocą Scruma Edukacja i Scrum Wyzwania w edukacji Przygotowanie uczniów do przyszłości Wojsko i policja Zawrócenie statku Siły specjalne Scrum i FBI Rozdział 11: Rynek wydawniczy: zmieniający się krajobraz Zmieniający się krajobraz w branży wydawniczej Inspekcja, adaptacja i refaktoryzacja Stosowanie Scruma Media informacyjne i Scrum Definiowanie ukończenia dla treści Zespół scrumowy w mediach informacyjnych Elastyczność sprintu Część 4: Scrum dla biznesowej zwinności Rozdział 12: Zarządzanie IT i eksploatacja IT Wielkie zbiory danych i migracja na dużą skalę Zarządzanie hurtownią danych Planowanie zasobów przedsiębiorstwa Wdrożenia oprogramowania z półki Oracle Primavera Unifier ServiceNow Clarity Broadcomu DevOps i nie tylko Wyzwania związane z bezpieczeństwem Konserwacja Kanban w strukturze scrumowej Potencjał zysków i strat Innowacyjność kontra stabilność Rozdział 13: Zarządzanie portfolio Wyzwania związane z zarządzaniem portfolio Alokacja ludzi i ustalanie priorytetów Zależności i fragmentacja Rozdźwięk między projektami a celami biznesowymi Źle przypisana odpowiedzialność Rozwiązania scrumowe Skalowanie Scruma do dużego portfolio Przegląd pionowego cięcia Scrum of Scrums Scrum of Scrums deweloperów Scrum of Scrums dla Scrum masterów Large-Scale Scrum (LeSS) Ramy postępowania LeSS Ramy postępowania LeSS Huge Scrum@Scale Cykl Scrum mastera Cykl właściciela produktu Synchronizacja w ciągu jednej godziny dziennie Nexus Zespół integracyjny Nexus Artefakty Nexusa Wydarzenia w Nexusie Scaled Agile Framework (SAFe) ART Planowanie przyrostu programu Upoważnienie Złożoność Rozdział 14: Kadry i finanse Kadry i Scrum Tworzenie właściwej kultury Kadry oraz istniejące struktury organizacyjne Kadry i Scrum a zatrudnianie pracowników Oceny wydajności Finanse Przyrostowe finansowanie Scrum i budżety CapEx i OpEx Rozdział 15: Rozwój biznesu Ewolucja marketingu Scrum dla marketingu Ustalanie mapy drogowej do wartości Wyznaczanie celów Narzędzia marketingowe Kanwa produktu Mapa klienta Persony Scrum w działaniu (marketing) CA Technologies Luka między marketingiem a sprzedażą Scrum dla sprzedaży Proces sprzedaży w Scrumie Określanie mapy drogowej do wartości (sprzedaży) Scrum w działaniu (sprzedaż) Rozdział 16: Obsługa klienta Klienci: najważniejsi interesariusze Zagadka usług Przeciążenie informacyjne Scrum i obsługa klienta Kontrola i adaptacja dzięki informacjom zwrotnym Rejestr produktu w kontekście obsługi klienta Definicja ukończenia w kontekście obsługi klienta Spojrzenie do wewnątrz Scrum w działaniu w obsłudze klienta Część 5: Scrum w codziennym życiu Rozdział 17: Randki i życie rodzinne Odnalezienie miłości ze Scrumem Ustalenie celu końcowego Warstwy randek Odkrywanie towarzystwa i Scrum Randkowanie ze Scrumem Zespołowe zwycięstwo Skoncentrowanie versus wielozadaniowość Planowanie ślubu ze Scrumem Scrum a rodzina Ustalanie strategii i celów rodzinnych Planowanie i ustalanie priorytetów Komunikacja z użyciem Scruma Inspekcja i adaptacja dla rodzin Sprawienie, że obowiązki domowe stają się łatwe i przyjemne Rozdział 18: Scrum dla celów życiowych Przejście na emeryturę Oszczędzanie na czarną godzinę Oszczędzanie na emeryturę Zapewnienie sobie wolności finansowej Zmniejszenie zadłużenia Holistyczne podejście do celu finansowego Osiąganie celów związanych z kondycją i masą ciała Zachowanie równowagi w życiu Planowanie podróży Szkoła i studia Wczesna nauka Ukończenie szkoły średniej Osiągnięcia na studiach Część 6: Dekalogi Rozdział 19: Dziesięć kluczowych zalet Scruma Wyższa satysfakcja klientów Lepsza jakość produktu Zmniejszone ryzyko Lepsza widoczność wydajności Zwiększona kontrola inwestycji Lepsza współpraca i zwiększona odpowiedzialność Bardziej istotne wskaźniki Lepsza przewidywalność Zoptymalizowane struktury zespołów Wyższe morale zespołu Rozdział 20: Dziesięć kluczowych czynników umożliwiających zastosowanie Scruma Dedykowani członkowie zespołu Środowisko współpracy Ukończone, czyli nadające się do wydania Upoważniony właściciel produktu Nie ignoruj rzeczywistości Jasny cel i jasna mapa drogowa produktu Wszechstronność dewelopera Wpływ Scrum mastera Wsparcie liderów w procesie uczenia się Wykorzystanie ekspertów branżowych Rozdział 21: Dziesięć kluczowych zasobów Scruma Scrum dla bystrzaków - ściąga Przewodnik po Scrumie Scrum Alliance Agile Alliance Business Agility Institute State of Agile Report ScrumPLoP Zasoby certyfikacyjne Skalowanie zasobów Scruma Platinum Edge

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Layton C Mark|Dean J Kynaston|Steven J Ostermiller
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Broszura
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 384
Tematyka
  • Biznes
ISBN
  • 9788328900448