Metzeler Karoo Street 150/70R18 TT 70H M/C Jaraczewo

METZELER 150/70R18 TT 70H KAROO STREET Tył Honda Africa Twin 2020 G0TNFE Data produkcji: 2024 Dedykowana oś: Tył Dętka: TT Indeks: 1507018 OMME 70H KARSTR Indeks nośności: 70 = 335 kg Indeks prędkości: H - 210 km/h Kod EAN: 8019227373523 Kod producenta: 3735200 Model bieżnika: KAROO STREET …

od 565 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

METZELER 150/70R18 TT 70H KAROO STREET Tył Honda Africa Twin 2020 G0TNFE Data produkcji: 2024 Dedykowana oś: Tył Dętka: TT Indeks: 1507018 OMME 70H KARSTR Indeks nośności: 70 = 335 kg Indeks prędkości: H - 210 km/h Kod EAN: 8019227373523 Kod producenta: 3735200 Model bieżnika: KAROO STREET Producent: METZELER Profil: 70 Przeznaczenie: Opony motocyklowe i skuterowe Rozmiar: 150/70R18 Średnica: 18" Szerokość: 150 Typ (konstrukcja): [R]-Radialna Waga [kg]: 7,4 Karoo Street Twoje trasy składają się głównie z asfaltu z dodatkiem jazdy po łatwych szutrowych drogach? Szukasz opony trwałej, zapewniającej osiągi i bezpieczeństwo szosowej opony turystycznej, ale pozwalającej na zabawę na szutrowych drogach i polnych ścieżkach? Metzeler Karoo Street to doskonały wybór. Technologie i profil bieżnika zbliżony do szosowego modelu Tourance Next 2 gwarantują fenomenalne prowadzenie i bezpieczeństwo na szosie i znacznie wyższy komfort jazdy niż typowo terenowa opona. Jednak stosunkowo głęboka rzeźba bieżnika, gwarantuje zachowanie trakcji i kontroli na twardych, szutrowych drogach i szybkie oczyszczanie z błota. Świetna opona do motocykli typu ADV i Scrambler, które używane są na szosie i na łagodnych bezdrożach. Metzeler Karoo Street to także doskonała propozycja dla osób, które chcą urozmaicić swoją jazdę o szutrowe elementy, ale nie chcą rezygnować z użyteczności opon szosowych. Nie bez przyczyny przecież, te opony są często stosowane w motocyklach takich jak Honda Africa Twin, czy Triumph Scrambler 400 X. Technologie Konstrukcja radialna z opasaniem stalowym 0 Opatentowana technologia Metzelera. Pojedyncza warstwa stalowego opasania jest nawinięta na obwód karkasu stosownie do kierunku obrotu koła, pod kątem 0°. Takie rozwiązanie oferuje ekstremalnie dużą sztywność i możliwość dopasowania odstępów pomiędzy drutami w celu osiągnięcia pożądanej elastyczności, która może być zróżnicowana wzdłuż szerokości opony. MRC - Zróżnicowany kąt przekroju Technologia do zastosowań sportowch. Kąt łuku profilu w obszarze barku i górnej części profilu różnią się, by zapewnić intuicyjną i efektywną charakterystykę prowadzenia oraz przyczepność. Ostrzejszy kąt górnej części bieżnika przekłada się na szybszą zmianę kierunków, natomiast zwiększona powierzchnia styku boku opony z asfaltem zapewnia więcej przyczepności w zakręcie. MBS Metzeler Belt System System Opasania Metzeler umożliwia dostosowywanie charakterystyki każdego z rozmiarów opony do jego potencjalnych zastosowań, by zapewnić większą stabilność motocykla. To oznacza, że masa i osiągi opony są dostosowane zarówno do tradycyjnych, jak i bardzo mocnych maszyn, co pozytywnie wpływa na ich dynamikę. MBS Radial - Metzeler Belt System Radial Radialny karkas pozwala konstruować opony o niskim profilu zapewniające stabilne prowadzenie w zakrętach i posiadające niską masę, podczas gdy krzyżowe opasanie ogranicza deformację opony przy wysokich prędkościach. Interact™: Wielostrefowe naprężenie Interact™ to technologia modułowego nawijania kordu stalowego. Zróżnicowane naprężenie pasa stalowego umieszczonego pod bieżnikiem pozwala na uzyskanie "szytych na miarę" osiągów, dokładnie w tym miejscu, w którym są potrzebne. To przekłada się na wysoki stopień dostosowywania się opony do różnych stylów prowadzenia. CMT Technologia modelowania zarysu Zaawansowana technologia projektowania zarysu przekroju służy idealnemu dopasowaniu do nowoczesnych motocykli i dynamicznego stylu jazdy. Profile przedniej i tylnej opony mają zoptymalizowane profile, które są zaprojektowane w taki sposób, aby „współgrały” ze sobą w każdej sytuacji. W ten sposób uzyskujemy opony, które mają przewidywalną charakterystykę, wysoką przyczepność oraz zapewniają stabilność i precyzję prowadzenia. Dymatec Dymatec™ to najnowsza technologia Metzelera, która wykorzystuje zmienny kąt krawędzi bieżnika oraz zróżnicowaną głębokość lamel, by zapewnić równomierne, kontrolowane ścieranie się bieżnika. Dymatec™ pozwala podtrzymać wysokie osiągi opony przez wiele kilometrów, w całym cyklu użytkowania. Hyperbase Hyperbase™ to trójwymiarowy rozkład różnych mieszanek gumowych, wykorzystujący m.in. stabilną warstwę podkładową, umieszczoną pod bieżnikiem. Poprawia ona własności dynamiczne opony, zapewniając pewne trzymanie toru jazdy oraz optymalne rozprowadzanie ciepła przekładające się na osiągi i trwałość. Cap&Base Ten trójwymiarowy układ mieszanek gumowych wykorzystuje specjalną mieszankę tworzącą środkowy pas bieżnika oraz warstwę bazową barków. Dzięki układowi Cap&base wzrasta stabilność opony, która jest utrzymywana przez cały cykl eksploatacji. Opona także szybciej się rozgrzewa i utrzymuje wysoką stabilność temperaturową. Metzeler Marka Metzeler powstała w 1892 roku w Monachium. Początkowo zajmowała się produkcją różnego rodzaju wyrobów gumowych – od zabawek, przez odzież, aż po produkty gumowe wykorzystywane w przemyślnie oraz lotnictwie. Jednocześnie rozwijano produkcję opon do rowerów i motocykli. Firma zawsze stawiała na innowacyjność, wykorzystując już w latach 30-tych XX wieku najnowocześniejsze mieszanki gumowe w swoich produktów. Dzięki temu opony firmy stały się znane ze swojej wytrzymałości i znakomitych właściwości, bijąc rekord prędkości motocykla, który wyposażony w ogumienie Metzeler, rozpędził się do 279,5km/h. Po II wojnie światowej firma musiała odbudować swoje fabryki, jednocześnie na przełomie lat 70/80 firma całkowicie skupiła się na produkcji opon do jednośladów i w następnych latach zdobyła ogromne uznanie za wiele rewolucyjnych produktów w swoim portfolio.Od roku 1986 marka Metzeler należy do włoskiego koncernu Pirelli. Słynie obecnie z produkcji wysokiej jakości opon do motocykli sportowych, jak również cięższych motocykli turystycznych. Metzeler wykorzystuje wiele autorskich technologii i innowacji. Był pierwszą marką produkującą tylną oponę radialną ze stalowym opasaniem oraz systemu Interact, pozwalającego na lepszą optymalizację pracy opony.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Metzeler
Model
  • Karoo Street
Przeznaczenie opony
  • Tył
Szerokość
  • 150
Profil
  • 70
Średnica
  • 18
Indeks nośności
  • 70
Prędkość
  • H
Rok produkcji
  • 2020
  • 2025
Sezon
  • Letnie