Relacje społeczne w koopetycji muzeów (PDF) Imielin

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym relacje koopetycji instytucji kultury (muzeów). Praca, poza charakterem teoriopoznawczym, służy także celom utylitarnym. Wyniki …

od 36,80 Najbliżej: 50 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym relacje koopetycji instytucji kultury (muzeów). Praca, poza charakterem teoriopoznawczym, służy także celom utylitarnym. Wyniki badań empirycznych pozwalają bowiem na opracowanie zaleceń dla publicznych oraz niepublicznych instytucji kultury (w szczególności podmiotów z sektora non profit) w zakresie zarządzania (w szczególności muzeami) w kontekście nawiązywania współpracy z innymi podmiotami, budowania konkurencyjności, strategii organizacji (w tym strategii konkurencji), a także wykorzystania korzyści płynących z relacji społecznych z konkurentami w celu stymulowania rozwoju instytucji.

Specyfikacja

Autor
  • Patrycja Juszczyk
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 422
Format
  • PDF
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa