Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9 Z-Mount Hrubieszów

Sirui Venus Anamorphic 100mm F2.9 anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Nikon ZCharakterystyka Obejmuje matrycę pełnoklatkową Zakres przysłony: T2,9 do T16 Proporcje obrazu 2,8:1 i 16:9 Efekty niebieskiej smugi, kompaktowa konstrukcja 13-listkowa przysłona tworzy owalny efekt bokeh …

od 4 899 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Sirui Venus Anamorphic 100mm F2.9 anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Nikon ZCharakterystyka Obejmuje matrycę pełnoklatkową Zakres przysłony: T2,9 do T16 Proporcje obrazu 2,8:1 i 16:9 Efekty niebieskiej smugi, kompaktowa konstrukcja 13-listkowa przysłona tworzy owalny efekt bokeh Minimalna ostrość: 93cm Średnica przedniego filtra: 82 mm Skala ostrości w stopach i metrach Nikon Z-mount 100mm T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic Lens od Sirui tworzy silną kompresję tła, bogate szczegóły, kinowy bokeh i artystyczne flary obiektywu odpowiednie do nagrywania pełnoklatkowego do 8K. Ten dłuższy obiektyw 100 mm T2.9 zapewnia płytką głębię ostrości z wyraźnym spadkiem ostrości. Jego anamorficzna konstrukcja tworzy owalny bokeh i poziome niebieskie smugi, nadając nagranemu materiałowi senną lub science fiction estetykę. Obraz zarejestrowany w formacie 16:9 jest zmniejszany do anamorficznego formatu 2,8:1. Obiektyw 100 mm prime jest wyposażony w żeński gwint 1/4"-20 kompatybilny z wieloma mocowaniami obiektywów, a jego pierścienie ostrości i przysłony są jednolicie ustawione, podobnie jak w przypadku innych obiektywów z tej serii, do użytku z systemem follow focus i systemem sterowania obiektywem. Pełnoklatkowe pokrycie kadruObiektyw 100 mm zapewnia pokrycie kadru dla aparatów pełnoklatkowych z szerszym współczynnikiem proporcji 2,8:1 (de-squeezed) w formacie 16:9, a jego płytka głębia ostrości oddziela obiekt od tła, zapewniając artystyczny efekt. Efekty anamorficzne13 listków przysłony tworzy kremowy, owalny bokeh, a powlekane elementy ze szkła optycznego pomagają uzyskać poziome, niebieskie efekty typowe dla obiektywów anamorficznych. Wysokiej jakości konstrukcjaTen wytrzymały obiektyw stałoogniskowy 100 mm Sirui ma trwałą, całkowicie metalową obudowę, przedni gwint filtra 82 mm i gwint 1/4"-20 kompatybilny z wieloma wspornikami obiektywu. Teraz jeszcze szerszyObiektyw ten charakteryzuje się 1,6-krotnym współczynnikiem kompresji. Gdy fotografujemy w 3:2, otrzymamy współczynnik proporcji 2.4:1. Gdy matryca jest ustawiona na 16:9, otrzymamy znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8:1, a wrażenia z oglądania są tak doskonałe i wciągające jak w formacie IMAX. Kadrowanie według własnego uznaniaNiezależnie od tego, czy chcesz fotografować wielkie sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskane dzięki temu obiektywowi będą miały najwyższą jakość, wysoką rozdzielczość i dobrą ostrość. Jako obiektyw pełnoklatkowy, może on robić szersze zdjęcia niż jego odpowiedniki z matrycą APS-C, pozostawiając dużo miejsca na panoramowanie lub wprowadzanie zmian w poście. Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją wykadrować, nie martwiąc się o utratę pikseli. 100mm – płytka głębia ostrościOgniskowa 100mm ma zdolność do wytwarzania silnej kompresji tła, jak również pięknego, owalnego bokeh z wyraźnym spadkiem ostrości, idealnego do fotografowania portretów, sportu, ślubów i dzikiej przyrody. Umożliwia uzyskanie płytkiej głębi ostrości i rozciągniętego, rozmarzonego tła. Piękny owalny bokehObiektyw o współczynniku kompresji 1,6x tworzy owalny bokeh o bardziej przyjemnym kształcie niż obiektywy o kompresji 1,33x, nadając materiałom filmowym dodatkowej wyrazistości i estetyki. Żywe flary obiektywuSkieruj źródło światła bezpośrednio na ten obiektyw, aby uzyskać charakterystyczne niebieskie flary obiektywu, z których słyną obiektywy anamorficzne, dodając do obrazu szczyptę magii. Maksymalny otwór przysłony T2.9Podczas fotografowania przy szerokim otwarciu przy T2.9 i skupieniu ostrości na obiekcie, otrzymamy obraz o płytkiej głębi ostrości, na którym obiekt będzie ostry, a inne obszary będą nieostre. Użycie szerokiej przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi pobranie większej ilości światła i uzyskanie szybszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony został zaprojektowany w sposób bezstopniowy, aby zapewnić płynne sterowanie przysłoną. Obudowa obiektywu filmowegoObiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cała obudowa wykonana jest ze stopu aluminium. Ponadto pierścienie przysłony i ostrości są tak wyprofilowane, że zapewniają przyjemny opór i łatwą instalację systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4" na dole, obiektyw może być zamontowany bezpośrednio na płytce szybkiego mocowania, aby zachować równowagę całego zestawu. Doskonale pasuje do aparatów pełnoklatkowychObiektyw posiada natywne mocowanie dla systemów mocowania RF, L, E i Z, kompatybilne z takimi kamerami pełnoklatkowymi jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że anamorfika stanie się dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sirui
Kod producenta
  • 6952060026428