Xiaomi MiJia M365 czarny Grudziądz

4,63
182 opinie

30 km: Odległość podróży3 sekundy: Czas składania5 x szybciej niż pieszoPODWÓJNY układ hamulcowyElegancki designElektryczna hulajnoga MiJia ma prostą, minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Aby zapewnić najbardziej komfortowe i ekscytujące …

od 1699,00 zł Najbliżej: 0,2 km

Stan: nowy

Liczba ofert: 19

Dostępnych od ręki: 3

Opis

  • 30 km: Odległość podróży
  • 3 sekundy: Czas składania
  • 5 x szybciej niż pieszo
  • PODWÓJNY układ hamulcowy


Elegancki design

Elektryczna hulajnoga MiJia ma prostą, minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Aby zapewnić najbardziej komfortowe i ekscytujące doznania podczas jazdy, hulajnoga otrzymała solidną, składaną konstrukcję, długą stabilną kierownicę i pneumatyczne opony, które pochłaniają wstrząsy. Wszystko, co musisz zrobić, aby obudzić potwora na drodze, to nacisnąć przycisk.

Przenośna i składana

Naciśnij przycisk, a po 3 sekundach hulajnoga rozłoży się i jest gotowa do jazdy. Kiedy dotrzesz do celu, po prostu naciśnij przycisk ponownie, a pojazd złoży się równie szybko. Po złożeniu można go wygodnie transportować lub schować. Całkowita waga wynosi zaledwie 12.5 kg, podczas gdy podobne produkty ważą zazwyczaj ponad 17-20 kg.

Wygodna, antypoślizgowa kierownica

Wszystkie elementy sterujące zostały umieszczone na kierownicy. Aby włączyć lub wyłączyć silnik, wystarczy wcisnąć przycisk zasilania. Nad nim znajduje się wskaźnik poziomu naładowania hulajnogi ze zintegrowanymi diodami LED. Już na pierwszy rzut oka widać, ile ładunku pozostało.

Aby kontrolować prędkość jazdy, skręć przepustnicę i wybierz najbardziej odpowiednią prędkość jazdy. Nawet, gdy gwałtownie ją przekręcisz, skuter będzie płynnie się rozpędzał.

Niewiarygodnie jasne reflektory



Zarówno dzięki przedniemu, jak i tylnemu światłu, MiJia Electric Scooter to jedna z bezpieczniejszych i wygodniejszych hulajnóg. Przednie światło wyposażone jest w diody LED o mocy 1.1W, które oświetlają 6 metrów drogi.

Tylne światło ostrzegawcze



Super jasne czerwone światło z tyłu hulajnogi zapewnia bezpieczeństwo jazdy w nocy. Naciśnij hamulec, aby błysnąć światłem w celu ostrzeżenia pojazdów i innych użytkowników drogi.

Podwójny system hamowania



MiJia Electric Scooter stosuje wentylowany układ hamulcowy i technologię E-ABS, dzięki której czas reakcji jest szybki, a hamowanie skuteczne. Odległość hamowania można skrócić do 4 metrów, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo jazdy.

Niezawodne wsparcie pod stopami

Hulajnoga jest wyposażona w duże 8.5-calowe pneumatyczne opony, które zapewniają komfort i lepiej amortyzują wstrząsy. Doskonałe właściwości amortyzujące opon sprawiają, że hulajnoga nadaje się do większości dróg miejskich. Jazda jest płynna i cicha dzięki specyficznej konstrukcji silnika.

Bezszczotkowy silnik DC o mocy 250W wbudowany jest w przednie koło, jest cichy i pozwala szybko osiągnąć 25km/h. Co więcej, hulajnoga ma szeroki podest, dzięki któremu odpoczną obydwie stopy.

30km na jednym ładowaniu

Hulajnoga zasilana jest komórkami litowo-jonowymi LG umieszczonymi wewnątrz podestu. Są dobrze chronione przed uszkodzeniami mechanicznymi, a ponadto mają własną wielopoziomową ochronę przed zwarciami, przeładowaniem, przegrzaniem i tym podobnymi. Z powodu zwiększonego zużycia baterii, hulajnoga może przejechać 30 km na jednym ładowaniu. Po rozładowaniu baterii, ładowanie trwa 5 godzin.

  • Zabezpieczenie przed zwarciem
  • Zabezpieczenie przetężeniowe
  • Ochrona przed przeładowaniem
  • Ochrona przed nadmiernym rozładowaniem
  • Odporna na temperatury
  • Auto wyłączenie przy zbyt niskim napięciu


System odzyskiwania energii

Elektryczna hulajnoga MiJia jest wyposażona w system odzyskiwania energii, który jest innowacyjną technologią stosowaną w samochodach wyższej klasy. Jeśli mieszkasz w okolicy, w której jest wiele wzniesień, możesz jeździć na mocy, którą masz od początkowego ładunku, a następnie zregenerować ładunek podczas hamowania.

Zarządzaj hulajnogą przez aplikację

Hulajnogę możesz połączyć ze smartfonem za pośrednictwem Bluetooth. Za pomocą telefonu można dokonać wszelkich regulacji jazdy. W aplikacji możesz zobaczyć aktualną prędkość, poziom naładowania baterii, prędkość obrotową, czas podróży i inne wskaźniki.

Za pomocą telefonu można również zaktualizować oprogramowanie hulajnogi.
  • Aktualizacja oprogramowania
  • Statystyki


Kontrola prędkości

Dzięki najnowszym technologiom, które zawierają unikalny algorytm wykrywania prędkości, MiJia Electric Scooter może niezależnie poruszać się ze stałą prędkością, praktycznie przejmując kontrolę i uwalniając twoje dłonie od zmęczenia.

Utrzymując równomierną prędkość, hulajnoga oszczędza również energię akumulatora.

Specyfikacja

Hamulec
  • ręczny
Maksymalna prędkość [km/h]
  • 25
Maksymalna waga użytkownika
  • 100 kg
Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu [km]
  • 30
Nóżka
  • Tak
Producent
  • Xiaomi
Przeznaczenie
  • Unisex
Rodzaj
  • Elektryczne
Składana
  • Tak
Waga
  • 12,5 kg
Wysokość kierownicy
  • 114 cm

Opinie Xiaomi MiJia M365 czarny Grudziądz

Ocena ogólna
4,63 na podstawie 182 opinie
  • Seba
    4
    Ładnie wykonana, wygodna do dojazdów do pracy. Sama jazda sprawia niezła frajdę. Niestety należy uważać na deszcz, panel na kierownicy nie jest wodoodporny. Hamulec tarczowy należy ustawić, bo fabrycznie nie jest ustawiony. Po 5 dniach użytkowania wysiadła lampka tylna pomimo założenia osłonki.W takim przypadku wysyłka hulajnogi na serwis jest bardzo droga. Kupowałem sprzęt w RTV-Euro-AGD, nie polecam zakupów u nich, otrzymałem hulajnogę bez śrub i bez faktury co uniemożliwiało mi zwrot sprzętu w sklepie stacjonarnym. Obsługa reklamacji u nich to jakiś żart.
    • extra dojazdy do pracy
    • jakość
    • nieźle z górki i na równym zasuwa
    • przyciąga uwagę
  • Radek
    4
    Pierwsza sztuka jaką otrzymałem była wadliwa - nie dało się włączyć ani naładować hulajnogi. Druga na szczęście już w pełni sprawna - bez niespodzianek. Zacznę od wyglądu i budowy. Konstrukcja wydaje się być solidna, jednakże taka nie jest - mnóstwo elementów łączonych śrubami w jednym z najbardziej narażonych na przeciążenia miejscu - w miejscu łamania sztycy kierownicy powoduje że podczas jazdy hulajnoga skrzypi a na kierownicy wyczuwalne są zauważalne luzy. Można całość mocno skręcić śrubą regulacyjną ale wtedy pozbawiamy się możliwości ręcznego zwolnienia elementu blokującego i możliwości złożenia hulajnogi. Element spajający cały system mocowania jest malutki i szczerze powiem że boję się aby podczas jazdy nie "strzelił". Tylni błotnik nie jest hamulcem nożnym, jego użycie w takim charakterze spowoduje uszkodzenie. Kierownica jest troszkę za niska dla wysokiej osoby, przydałaby się zatem możliwość regulacji. Guma na podeście średnio się sprawdza, lepszy byłby naklejany materiał o fakturze papieru ściernego. Hulajnoga posiada dwa tryby jazdy - normalny oraz ekonomiczny. W tym pierwszym ma zdecydowanie więcej mocy i osiąga zdecydowanie wyższą szybkość maksymalną, jednakże wyczuwalna jest pewna bezwładność na manetce - silnik reaguje z wyczuwalnym opóźnieniem zarówno na dodanie mocy, jak i jej odjęcie. Samej mocy jest naprawdę dużo - spokojnie można wjechać nawet na wyraźnie pochylony teren (mosty, estakady), oczywiście napęd na przód powoduje że nawierzchnią nie może być to kostka, a na pewno nie zmoczona deszczem. System hamowania E-ABS to bzdura - mamy hamowanie dynamem elektromagnetycznym silnika, które nie ma prawa zatrzymać koła i załącza się automatycznie - niestety możemy regulować tylko agresywność tego systemu przez aplikację - nie można go wyłączyć, przynajmniej nie w oficjalny sposób. Hamulec na tył to linkowa tarczówka zaciągana manetką mogąca z powodzeniem zablokować całkowicie tylne koło. Te dwa systemy hamowania nijak ze sobą nie chcą współpracować - przy dużej szybkości samo zwolnienie manetki przyspieszenia powoduje mocne wytracanie pędu, natomiast przy mniejszej trzeba użyć hamulca ręcznego by się zatrzymać - ciężko wyczuć moment przejścia by skutecznie i bezpiecznie a przy tym szybko i płynnie zatrzymać się przy prędkości maksymalnej. Baterie umiejscowione w podeście, trzeba uważać na dołki i górki żeby nie zaryć podestem o ziemię. Dzwonek bardzo dźwięczny, przedni reflektor dość mocny. Wyświetlacz pokazuje jedynie stan baterii i tryb jazdy, brakuje informacji o aktualnej szybkości, przejechanym dystansie, pozostałym przewidywanym dystansie, etc. Jednakże mimo wszystko uważam że frajda z jazdy jest ogromna, a bezpieczeństwo większe niż przy jeździe na rowerze. Polecam :)
  • Maciek
    5
    Jak za niecałe 1,6 kzł, które teraz kosztuje, jest OK. Luzów w kierownicy jeszcze nie mam, ale po kilkudziesięciu kilometrach jazdy mam pewne refleksje - ostrzeżenia dla nowo kupujących i politowanie dla luzowców i dętkogromców. Otóż sprzęt nie jest czołgiem i przez poprzeczne nawet niewielkie nierówności, typu wtapiane krawężniki trzeba przejeżdżać bardzo wolno, czasem wręcz przeprowadzić hulajnogę. Kierownicę należy trzymać w miarę luźno, bo inaczej cała konstrukcja spaja się z ciałem i sztywne 100 kg łatwiej się rozklekocze. Pompowanie opon - na kamień. To nie samochód, że się wbija 2 atmosfery, przynajmniej x2, czyli 4 - 5 atm. Tylne światło trzeba od razu jakoś zabezpieczyć przed wilgocią - można dokupić na alach specjalne podkładki. Na razie tyle.
  • Kuba
    4
    Witam, Chcę podzielić się swoją opinią. Ogólnie produkt w porządku. Jeśli się jeździ w trybie eco, ciśnienie 3 bary i masa 95kg to przejedzie się 25km. W trybie normalnym zasięg spada do około 20km ale uważam to za dobry wynik. Sprzęt kupiłem w Proline i odradzam sklep. Miałem wadę fabryczną (krzywa tarcza). Sprzęt był 2 razy na serwisie i tylko podregulowali mi hamulec, gdzie i tak krzywa tarcza obciera o klocki. Dla porównania kolega kupił w mall.pl i tam tylne koło kręci się idealnie. Ogólnie fajny sprzęt na dojazdy do pracy czy poruszanie się po mieście (zwłaszcza w gorące dni) ale trzeba uważać skąd się zamawia.
  • Kamila
    5
    Nigdy nie przypuszczałam, że jazda na hulajnodze może sprawiać taką frajdę. Wykonana jest bardzo solidnie, posiada światło stopu oraz do jazdy wieczorem - przetestowane, bardzo dobrze oświetlają drogę. Zasięg i prędkość maksymalna zależy w dużym stopniu od wagi kierowcy - przy mojej wadze 55 kg udało mi się na prostej drodze osiągnąć 27 km/h, więc myślę że to dobry wynik. Do pracy w jedną stronę mam 9 km, po przejechaniu w dwie strony zostało mi około 60% baterii, więc myślę, że wystarczyłoby mi jej na zdecydowanie więcej, niż mówi producent ;) Ja jestem bardzo zadowolona i jak najbardziej polecam!!
    • extra dojazdy do pracy
    • jakość
    • nieźle z górki i na równym zasuwa
    • przyciąga uwagę
    • trwałość
    • wygoda