Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Grudziądz

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych …

od 93,40 Najbliżej: 0,4 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.Nowy podręcznik zawiera:rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka Badania marketingowe – Teoria i praktyka w nowoczesnym wydaniu Książka "Badania marketingowe" to nowoczesny podręcznik, który stanowi rozwinięcie cieszącego się dużym zainteresowaniem dzieła pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. Publikacja ta dostarcza kompleksowej wiedzy na temat całego procesu badawczego oraz metod i technik badań marketingowych, które są dostosowane do aktualnych wyzwań decyzyjnych w przedsiębiorstwach. Dla kogo jest ta książka? Studenci kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem Pracownicy działów marketingu w firmach Przedsiębiorcy i menedżerowie poszukujący wiedzy na temat badań rynkowych Osoby zainteresowane nowoczesnymi technikami badawczymi Co zyskasz dzięki tej publikacji? Znajomość całego procesu badawczego w marketingu Umiejętność stosowania różnych metod i technik badań marketingowych Wiedzę na temat prognozowania sprzedaży i określania potencjału rynku Praktyczne przykłady zastosowania badań w polskich firmach Informacje o nowoczesnych technikach, takich jak neurobiologia i eyetracking Kluczowe tematy i obszary Proces badawczy w marketingu Metody i techniki badań marketingowych Skuteczność reklamy internetowej Segmentacja rynku i zarządzanie produktem Satysfakcja i lojalność klientów O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne. Specjalizuje się w literaturze akademickiej, oferując książki, które są nie tylko źródłem wiedzy, ale także praktycznym wsparciem dla studentów i profesjonalistów. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Opracowanie zbiorowe
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2016
Ilość stron
  • 605
Język oryginału
  • Polski
ISBN
  • 9788301187712

Opinie Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Grudziądz

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia
  • b...7
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fajna książka metodologiczne z przedstawieniem dużo praktycznych technik do wykorzystania