Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach (PDF) Grodzisk Wielkopolski

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań …

od 45,28 Najbliżej: 43 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego. Autor: Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab Rok wydania: 2017 Oprawa: broszurowa Format: 17,6x25 cm Liczba stron: 288

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab
Rok wydania
  • 2017
Wybrane wydawnictwa
  • Aspra
Kategorie
  • Socjologia
Ilość stron
  • 228
Format
  • PDF