DZOFilm Arles 10-Lens Kit 14/21/25/35/40/50/75/100/135/180mm FF/VV Prime Cine Lens PL-Mount | Zestaw obiektywów filmowych Grodzisk Wielkopolski

DZOFilm Arles 10-Lens Kit 14/21/25/35/40/50/75/100/135/180mm FF/VV Prime Cine Lens PL-Mount | Zestaw obiektywów filmowych Seria obiektywów Arles Prime zawdzięcza swoją nazwę malowniczemu miastu Arles w południowej Francji, które było cenionym źródłem inspiracji dla artysty Vincenta van Gogha. …

od 75 900 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

DZOFilm Arles 10-Lens Kit 14/21/25/35/40/50/75/100/135/180mm FF/VV Prime Cine Lens PL-Mount | Zestaw obiektywów filmowych Seria obiektywów Arles Prime zawdzięcza swoją nazwę malowniczemu miastu Arles w południowej Francji, które było cenionym źródłem inspiracji dla artysty Vincenta van Gogha. Słynące z obfitego światła słonecznego i żywych kolorów w różnych porach roku, Arles stało się katalizatorem odejścia van Gogha od konwencjonalnych stylów artystycznych. Seria Arles Prime firmy DZOFILM, z jasną przysłoną T1.4, pozwala uchwycić dynamiczną grę światła i cienia, dając nowe możliwości artystycznej ekspresji i filmowej kreatywności. Wysoka jasność i najwyższa jakość obrazu Dzięki ultrajasnej przysłonie T1.4, Arles Prime zapewnia obfity pobór światła, doskonale sprawdzając się w słabym oświetleniu i złożonych warunkach zdjęciowych. Tworzy oszałamiająco piękną, płytką głębię ostrości, precyzyjnie podkreślając każdy szczegół narracji. Przy szeroko otwartej przysłonie obiektyw zapewnia równomierne przejścia jasności i wyraźne odwzorowanie skomplikowanych szczegółów światła i cienia. Obsługuje on nagrywanie z dużą liczbą klatek na sekundę bez pogarszania jakości obrazu, tworząc płynne i znakomite materiały filmowe. Precyzja i nieskazitelna klarowność obrazu Wykorzystując zaawansowaną technologię wielowarstwowych nanopowłok, seria Arles posiada specjalnie skalibrowaną niebieską powłokę, która minimalizuje odbicia i skutecznie redukuje światło rozproszone oraz efekt ghostingu. Zapewnia to stabilne i kontrolowane flary. Wewnętrzna struktura obiektywu wykorzystuje techniki piaskowania i anodowania, aby stworzyć mikropoziomową powłokę antyrefleksyjną o bardzo niskim współczynniku odbicia, redukującą odbicia rozproszone. Nawet podczas fotografowania bezpośrednio pod światło, obiektywy zapewniają czysty i ostry obraz. W całym zakresie ogniskowych temperatura barwowa pozostaje na stałym poziomie około 5000 K, wiernie odwzorowując żywe, realistyczne kolory i prezentując naturalny, neutralny styl wizualny. Kinowa głębia z malarskim renderingiem Obiektyw Arles Prime wyposażony jest w 16 listków przysłony, zapewniając zachwycający okrągły bokeh i płynne przejścia między obszarami ostrości i nieostrości. Przy maksymalnym otworze przysłony, obiektyw prezentuje miękki, niskokontrastowy wygląd, podczas gdy lekki bokeh na obrzeżach dodaje charakterystyczną cechę do obrazu, zwiększając emocjonalną głębię każdego kadru Wbudowane pływające elementy obiektywu znacznie minimalizują aberracje podczas ustawiania ostrości od nieskończoności do zbliżenia, poprawiając wydajność optyczną. Jego minimalne oddychanie zanurza widzów w każdym kadrze, wzmacniając emocjonalny wpływ scen. Znakomita optyka i najwyższa wydajność Obiektywy Arles Primes osiągają niezwykłą jakość obrazu dzięki rygorystycznej konstrukcji optycznej, zapewniając stałą wysoką rozdzielczość przy jednoczesnym spełnieniu wymagań wysokiej klasy kinematografii. Obiektywy 14 mm, 21 mm i 25 mm zawierają po dwa elementy asferyczne (w tym jeden element asferyczny o dużej średnicy 50 mm), co poprawia jakość obrazu w warunkach słabego oświetlenia. Dzięki precyzyjnej produkcji na poziomie mikronów, obiektywy te zachowują lekką i kompaktową formę, jednocześnie skutecznie korygując aberrację sferyczną i komę, redukując efekt bokeh oraz minimalizując zniekształcenia szerokokątne i astygmatyzm. Cała seria wykorzystuje materiały optyczne o niskiej dyspersji, aby precyzyjnie tłumić aberrację chromatyczną, co skutkuje wyjątkową wydajnością optyczną. Wszechstronny zestaw obiektywów dla nieograniczonej kreatywności Dzięki kompleksowemu zestawowi dziesięciu obiektywów obejmujących ultraszerokokątne, standardowe i teleobiektywowe ogniskowe, seria Arles zaspokaja szeroki zakres scenariuszy fotografowania przy zachowaniu spójnej estetyki wizualnej. Kompatybilna z matrycami o większym formacie, oferuje pokrycie dla kamer średnioformatowych, takich jak format 43,8 × 32,9 mm z ogniskowymi od 25 mm do 50 mm, a także kamer wielkoformatowych, takich jak ALEXA 65 (54,12 × 25,59 mm) z ogniskowymi od 75 mm do 180 mm, zaspokajając różnorodne potrzeby, od niezależnej produkcji filmowej po produkcję filmową na dużą skalę. Solidna mechanika, płynne rozwiązania Obiektyw Arles przeszedł gruntowne testy w celu zapewnienia integralności strukturalnej i gwarantuje płynną pracę pierścieni ostrości i przysłony w celu precyzyjnego ustawiania ostrości i dokładnej ekspozycji z mikronową precyzją. Kompaktowa konstrukcja zapewniająca bezproblemową integrację Zaprojektowany do bezproblemowej współpracy ze standardowymi akcesoriami kinematograficznymi, ma jednolitą przednią średnicę 95 mm i rozmiar filtra 86 mm w całym zakresie. Dzięki standardowej konstrukcji przekładni 0,8 MOD i spójnemu rozmieszczeniu pierścieni ostrości i przysłony w całej serii, wymiana obiektywów i akcesoriów nie wymaga ponownej regulacji, co znacznie zwiększa wydajność na planie. Z wyjątkiem obiektywów 135 mm i 180 mm, wszystkie obiektywy zachowują tę samą długość korpusu, co dodatkowo upraszcza wymianę sprzętu. Ich lekka, kompaktowa konstrukcja (ważąca od 1,4 do 1,9 kg) pozwala na łatwą integrację z gimbalami, stabilizatorami, dronami i Steadicamami, otwierając nieograniczone możliwości filmowania, w tym z ręki, z pojazdu, z ramienia i z powietrza. (Uwaga: obiektyw 14 mm jest niekompatybilny z gwintowanymi filtrami). Elastyczność i integracja dla nieograniczonych innowacji Wyposażony w wymienne mocowania PL i EF, Arles oferuje szeroką kompatybilność z różnymi kamerami kinowymi, zapewniając filmowcom niezrównaną wszechstronność. Kompatybilny z tylnymi filtrami DZOFILM KOOP, z magnetycznym montażem i lekką elastycznością, pozwala na uzyskanie czystszego obrazu i inspiruje nieskończone możliwości twórcze. PARAMETRY Długość ogniskowej 14 mm 21 mm 25 mm 35 mm 40 mm 50 mm 75 mm 100 mm 135 mm 180 mm Kolor Czarny Mocowanie PL / LPL / EF Przysłona T1.9-T22 T1.4-T22 T1.8-T22 T2.4-T22 Krąg obrazu φ46.5mm (VV/FF) Konstrukcja optyczna 15 Elementów w 12 grupach 14 Elementów w 12 grupach 13 Elementów w 11 grupach 13 Elementów w 9 grupach 13 Elementów w 8 grupach 12 Elementów w 8 grupach 12 Elementów w 9 grupach Odległość kołnierza 52mm (PL) /44mm (EF) Kąt widzenia (po przekątnej, w poziomie, w pionie) 109° / 72° / 116° 89° / 54° / 96° 80° / 47° / 87° 61° / 34° / 67° 56° / 31° / 61° 45° / 25° / 50° 30° / 16° / 34° 23° / 12° / 26° 17° / 9° / 19° 13° / 7° / 15° Minimalna odległość ostrzenia (od płaszczyzny matrycy) 0.28m / 11in 0.33m / 1ft1in 0.35m / 1ft2in 0.4m / 1ft4in 0.5m / 1ft7in 0.75m / 2ft6in 0.9m / 2ft11in 0.98m/3ft3in 1.07m/3ft6in Sterowanie przysłoną Ręczne (65°) Ręczne (77°) Ręczne (80°) Ręczne (83°) Ręczne (80°) Ręczne (82°) Ręczne (90°) Ręczne (88°) Sterowanie ostrością Ręczne (270°) Średnica frontu φ95mm/3.74" Długość (od przodu obiektywu do płaszczyzny kołnierza) 121mm / 4.76"(PL) 129mm / 5.08"(EF) 130mm / 5.12" (PL) 138mm / 5.43" (LPL/EF) Listki przysłony 16 Rozmiar filtra / M86 Skok przekładni 0.8 Mod Materiał Stop aluminium Waga ≈1646g ≈1500g ≈1490g ≈1650g ≈1633g ≈1688g ≈1662g ≈1830g ≈1846g ≈1675g

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Dzofilm
Model
  • DZOFilm Arles 10-Lens Kit 14/21/25/35/40/50/75/100/135/180mm
Kod producenta
  • DZOSAP10MPL