Atomos Shogun 7 Grodzisk Wielkopolski

Atomos Shogun Classic | Rekorder wideo 7.2", 4K RAW, ProRes, HDR, HDMI, 12G-SDI Wszechstronny, 7-calowy monitor, który umożliwia monitorowanie, nagrywanie i przełączanie w jednym urządzeniu. Jest to idealne narzędzie do produkcji na żywo, nagrywania wieloma kamerami i relacjonowania wydarzeń w …

od 5 590 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Atomos Shogun Classic | Rekorder wideo 7.2", 4K RAW, ProRes, HDR, HDMI, 12G-SDI Wszechstronny, 7-calowy monitor, który umożliwia monitorowanie, nagrywanie i przełączanie w jednym urządzeniu. Jest to idealne narzędzie do produkcji na żywo, nagrywania wieloma kamerami i relacjonowania wydarzeń w terenie. 7-calowy monitor HDR pro / kino-rejestrator-mikser Zaprojektowany dla profesjonalistów, którzy przekraczają granice jakości swoich filmów, ten 7-calowy mikser monitor-rejestrator poprawia obraz przechwycony przez dowolną kamerę HDMI lub SDI na nowy poziom. Dzięki współczynnikowi kontrastu 1 000 000:1 i szczytowej jasności 3000 nitów, Shogun Classic jest wszechstronnym narzędziem produkcyjnym. Shogun Classic zapewnia wysokie wartości produkcyjne 4K HDR i pełną kontrolę nad każdym aspektem produkcji, na planie i w postprodukcji. Skrupulatne monitorowanie każdego piksela SDR lub HDR podczas jego przechwytywania i wyświetlanie go w doskonałym 10-bitowym HDR. Ekran HDR o jasności 3000 nitów Strefowe podświetlenie zapewnia wyjątkową szczegółowość, kolorystykę i kontrast. Nagrywanie 4K w czasie rzeczywistym W formatach ProRes i Avid DNx Wysoka wydajność HDR Podgląd obrazu w doskonałej jakości 10-bitowego HDR Wejście 4 x SDI Płynne przejścia między strumieniami wideo na żywo, 2x 12G-SDI + 2x 3G-SDI Nagrywanie 4 x ISO Indywidualna kontrola wejść i elastyczność postprodukcji Dźwięk XLR 2-kanałowe wejście i wyjście XLR Doskonała ekspozycja i kolor Precyzyjne dostrojenie każdego szczegółu podczas nagrywania Wysokiej jakości obraz daje pełną pewność przy podejmowaniu świadomych decyzji na planie. Dzięki dynamicznemu strefowemu podświetleniu Shogun Classic czernie są głębsze, biele jaśniejsze, a szczegóły świateł krystalicznie czyste. Shogun Classic zapewnia kontrolę nad maksymalizacją ekspozycji HDR, jednocześnie zapewniając komfort podczas wykańczania SDR w postprodukcji. Proste narzędzia monitorujące pozwalają kontrolować każdy szczegół obrazu. Od niestandardowych 3D LUT, profili false color, regulowanego focus peaking i ruchomego powiększenia pikseli 1:1 i 2:1. Ponadto, parada RGB i wektoroskopy zapewniają doskonałe kolory na skalibrowanym monitorze. Przełączanie wielu kamer na ekranie dotykowym Wykorzystaj w pełni zalety 4 wejść SDI i pozwól Shogun Classic wcielić się w rolę przenośnego miksera i rejestratora z poczwórnym podglądem na żywo podczas ujęć z wielu kamer. Nagrywaj do czterech streamów 1080p60 jednocześnie jako oddzielne ISO, podczas gdy cueing i przełączanie odbywa się w czasie rzeczywistym za pomocą prostego dotknięcia ekranu. Shogun Classic może również nagrywać piąty kanał „programowy” z przełączanego kanału. Wynikowy zmiksowany sygnał wyjściowy (przez HDMI lub SDI) można wyświetlać na żywo na planie. Przełączony sygnał można nawet streamować na żywo. Przełączanie jest całkowicie asynchroniczne, co eliminuje potrzebę stosowania drogich zablokowanych źródeł i umożliwia korzystanie z tańszych kamer. Praktycznie na każdej kamerze Używaj z lustrzanką cyfrową lub bezlusterkowcem przez HDMI, aby uzyskać kodeki Apple ProRes i AVID DNx do 4Kp60 dla łatwej edycji i jakości archiwalnej. Dodaj go do wysokiej klasy ARRI, RED lub Sony Venice, a uzyskasz dokładny monitoring HDR i wszystkie narzędzia potrzebne do wykonania swojej pracy. Monitorowanie HDR dla klientów i twórców Shogun Classic umożliwia podgląd zarejestrowanego materiału jeszcze przed zakończeniem filmowania. Dostarczaj treści przez wyjście HDMI na żywo, w czasie rzeczywistym, z dowolnej kamery HDR do kompatybilnego telewizora HDR lub monitora. Shogun Classic zapewnia dokładną reprezentację wideo przy maksymalnej jasności i szczegółowości kolorów. Ten dokładny punkt odniesienia umożliwia precyzyjne dostosowanie ekspozycji i oświetlenia do nowoczesnych telewizorów. Nie tylko daje to ekipie większą pewność tego, co rejestruje, ale także przyspiesza proces obróbki końcowej. Specyfikacja: Waga: Bez baterii i nośników 709 g / 25 uncji. Wymiary (szer. x wys. x gł. mm): 214 x 127 45mm Konstrukcja: Poliwęglan ABS Punkty montażowe: Mocowanie śrubowe 1/4"-20. 1x górny i 1x dolny Zasilanie Moc robocza: 10 - 33W Kompatybilne akumulatory: Seria NP-F i akcesoria pomocnicze Napięcie wejściowe (akumulator): 6.2V do 16.8V Czas pracy na baterii (w oparciu o 2 x 7,4 V): 5200mAh - do 1,5h (monitorowanie i nagrywanie 4K 30p) , 7800 mAh - do 2,2 godziny (monitorowanie i nagrywanie 4K 30p) Wejście DC: 1 x wejście DC (6,2 - 16,8 V) Ekran dotykowy Rozmiar: 7.2” Rozdzielczość: 1920 x 1280 PPI: 325 Proporcje obrazu: Natywne 16:9 Gama kolorów: Maksymalnie szeroka gama kolorów (105% DCI-P3) Obsługa tabeli LUT (Look Up Table): 3D LUT (format .cube) Obsługa obiektywów anamorficznych: 2x, 1,5x, 1,33x Technologia: Dynamiczne strefowe podświetlenie AtomHDR, IPS LCD Technologia Dynamic Atom HDR Podświetlenie: Bezpośrednie LED Strefy: 360 pojedynczych diod LED z bezpośrednim podświetleniem Diody LED: Wide Color Calibrated D65 lub D95 Głębia bitowa: 10-bitowa (8+2 FRC) Kolor: DCI-P3 105% Jasność: 3000 nitów (+/- 10%) Sterowanie: Bieżąca analiza jasności w czasie rzeczywistym do sterowania diodami LED Konwersja HDR: Log/RAW do HLG lub PQ Technologia monitorowania HDR Gamma: Sony SLog / SLog2 / SLog3 Canon CLog / CLog2 / Clog3 ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600 Panasonic Vlog JVC JLog1 RED Log3G10 / RED LogFilm FujiFilm F-log Nikon N-Log PQ10k HLG Gamut: Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3+ Nikon Bt2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa Wide Gamut Rec709 / BT.2020 JVC RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 / RED Color2 / RED Color3 / RED Color4 / Wyjście wideo (Play Out) HDMI: 1 x HDMI (2.0) , SDI 2x 4K-SDI 12G lub HD-SDI 3G/6G Sygnał: Nieskompresowany 10-bitowy lub 8-bitowy 422 (w zależności od odtwarzanego pliku) Wejście/wyjście audio (48 kHz PCM Audio) HDMI: 2 lub 8 kanałów 24-bitowych, zależnie od kamery SDI: 12-kanałowy, 48 kHz, 24-bitowy Audio: 2-kanałowe zbalansowane analogowe wejście/wyjście XLR , Zakres dynamiki >90 dB , Maks. poziom sygnału +24 dBu , Maksymalne wzmocnienie analogowe +52dB , Zasilanie phantom 48V dla mikrofonu Wyjście słuchawkowe: 3,5 mm 2-kanałowe. Obsługiwane kodeki i liczba klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie) Raw do: ProRes RAW , ProRes , CinemaDNG (CDNG tylko do 30p) , Avid DNxHD Sony (FS700, FS-5, FS-7, FS-7MkII): 4K DCI; 24/25/30/50/60p , 4K UHD; nieobsługiwane w kamerze , 2K; 24/25/30/50/60/100/120/200/240p , 1080; nieobsługiwane przez kamerę Canon (C300MKII/C500 CDNG): 4K DCI; 24/25/30p , 4K UHD; 24/25/30p , 2K; nieobsługiwane przez kamerę , 1080; nieobsługiwane przez kamerę Panasonic (VaricamLT, EVA1): 5,7K DCI; 24/25/30p (tylko EVA1 ProRes RAW) , 4K DCI; 24/25/30/50/60p , 4K UHD; 24/25/30/50/60p , 2K; 24/25/30/50/60/100/120/200/240p 1080; nieobsługiwane w kamerze Rozdzielczość podstawowa i liczba klatek na sekundę obsługiwane przez kamery: 4K DCI: 23,98/29,9/59,94p 4K UHD: 23,98/29,9/59,94p 2K DCI: 23,98/29,9/59,94p 1080p: 23,98/29,9/59,94p Obsługiwana liczba klatek na sekundę i rozdzielczość z konsol do gier i kart graficznych: 1080p; 24/25/30/50/60/100/120 Wbudowane przetwarzanie Usuwanie pulldown: 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown) , 60i > 24p (3:2 pulldown) Skalowanie w dół 4K UHD do monitorowania HD: Tak - Loop out i odtwarzanie (niedostępne w RAW) Zdalne uruchamianie/zatrzymywanie HDMI: Automatyczne wyzwalanie HDMI , Obsługiwane protokoły - Dolby Vision, Canon, Sony, Atomos Open Standard SDI: Możliwość wyboru kamery wyzwalającej SDI Inne: Sterowanie LANC - Slave Odtwarzanie Lista odtwarzania / Genlock / LTC: Tak / Tak / Tak CDNG (nagrana zawartość): Brak obsługi ProRes (nagrana zawartość): Możliwość odtwarzania wszystkich nagranych plików. Odtwarzanie w zwolnionym tempie >= 100 kl. DNxHR / DNxHD (nagrana zawartość): Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie >= 100 kl. Nagrywanie Pre-roll record: Tak (HD 8s, 4K 2s) Niestandardowy timelapse: Tak* Obsługiwane nośniki: Kompatybilność dysków SSD/HDD 2,5” zależy od formatu nagrywania, rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Lista przetestowanych i zatwierdzonych dysków znajduje się na stronie atomos.com/drives Obudowa dysków Master Caddy: Master Caddy II (w zestawie) 75 mm x 105 mm x 12 mm Stacja dokująca Master Caddy: 2,5” SATA na USB 2.0/3.0 Obsługiwane aplikacje: Final Cut Pro / Media Composer / Premiere Pro / After Effects / EDIUS / Vegas Pro / Lightworks / Autodesk Smoke Funkcje monitorowania: Luma Waveform, RGB parade, RGB Overlay, Vectorscope, Vectorscope Zoom, Histogram, RGB Histogram, Anlaysis mode (Multiview scopes: Waveform, Histogram, Vectorscope), Focus Peaking, Zebra, False Color, Blue Only Exposure, Zoom (1:1, 2:1, 4:1), SMPTE Safe Areas, Cinema Guides, Anamorphic Desqueeze.

Specyfikacja

Producent
  • Atomos
Model
  • Shogun 7

Opinie Atomos Shogun 7 Grodzisk Wielkopolski

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • b...o
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Znakomite połączenie kilku funkcji w jednym
    • jakość
    • trwałość
    • wygląd