Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych Gostynin

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem …

od 34,32 Najbliżej: 49 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.Autorzy: Krzysztof ŚwieszczakEAN: 9788381428873Ilość stron: 218ISBN: 9788381428873Oprawa: broszurowaRok wydania: 2020Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Krzysztof Świeszczak
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 218
ISBN
  • 9788381428873
Model
  • miękka