Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Gorzów Wielkopolski

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW Wydawca: WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Rok wydania: 2019 Oprawa: MIĘKKA Format: 165 x 235 mm Ilość stron: 282 EAN: 9788301194604 Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i …

od 69,30 Najbliżej: 0,4 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW Wydawca: WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Rok wydania: 2019 Oprawa: MIĘKKA Format: 165 x 235 mm Ilość stron: 282 EAN: 9788301194604 Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze:dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. [Kod oferty,87378100100KS,9788301194604,2023-03-31 18:17:20]

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Opracowanie zbiorowe
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2017
Ilość stron
  • 270
ISBN
  • 9788301194604
Model
  • miękka