Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym Gorzów Wielkopolski

Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w …

od 68,98 Najbliżej: 0,4 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych. Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu. Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju – Kluczowe zagadnienia i badania Monografia "Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju" to istotna publikacja, która łączy teorię z praktyką, badając akceptację konsumencką w obszarze zrównoważonej wartości produktów spożywczych. Książka wypełnia lukę w literaturze, oferując zarówno przegląd teoretyczny, jak i wyniki badań empirycznych. Dla kogo jest ta książka? Studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania Badacze i naukowcy zajmujący się tematyką wartości konsumenckiej Praktycy w obszarze marketingu i sprzedaży produktów spożywczych Osoby zainteresowane zrównoważonym rozwojem i ekologią Co zyskasz dzięki tej publikacji? Dogłębną analizę koncepcji wartości konsumenckiej w kontekście zrównoważonego rozwoju Wiedzę na temat systematyki ujęć teoretycznych i ich zastosowania w praktyce Wyniki badań empirycznych, które mogą być inspiracją do dalszych badań Umiejętność identyfikacji luk badawczych w literaturze dotyczącej wartości konsumenckiej Kluczowe tematy i obszary Teoria wartości konsumenckiej Analiza bibliometryczna i przegląd literatury Badania empiryczne w kontekście zrównoważonego rozwoju Techniki badawcze, takie jak wywiady eksperckie i technika persony O Wydawcy Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne to renomowany wydawca specjalizujący się w publikacjach z zakresu ekonomii, zarządzania i nauk społecznych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wydawnictwo dostarcza wartościowe materiały, które wspierają rozwój wiedzy i umiejętności w tych dziedzinach. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.Wawelska 78/2202-034 Warszawahandel@pwe.com.pl

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Wiśniewska Agnieszka
Wybrani autorzy
  • Agnieszka Wiśniewska
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 328
ISBN
  • 9788320825442