Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręcznik lidera (E-book) Gorzów Wielkopolski

Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor – …

od 31 Najbliżej: 0,8 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor – niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego – wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Dowiesz się, jak poradzić sobie z „trudnym” klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty. Wojciech Chmielewski prezentuje również sprawdzone metody perswazji, którym nikt się nie oprze. Czas odnieść sukces! Tytuł Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręcznik lidera Autor Wojciech Chmielewski Język polski Wydawnictwo Instytut Wydawniczy Kreator ISBN 978-83-7344-067-8 Rok wydania 2013 Liczba stron 169 Format mobi, epub Spis treści Rozgrzewka… Wstęp Podstawy psychologii telemarketingu Kto kupuje przez telefon Dlaczego klient kupuje od ciebie Jak mówić, aby zainteresować klienta Co mówić, aby zawrzeć pozytywną transakcję Jak zarazić klienta pozytywnymi emocjami Jak kreować postawę pewności i rzetelności Ile czasu masz na rozmowę telefoniczną z klientem Jak przygotować się do rozmowy Kto jest po drugiej stronie słuchawki – typologia klienta Budowa, proces i cel rozmowy telefonicznej Schemat rozmowy Części składowe rozmowy telefonicznej Cele rozmowy telefonicznej Scenariusze rozmów telefonicznych Rozmowa z klientem dominującym Rozmowa z klientem przyjacielskim Rozmowa z klientem analitycznym Rozmowa z klientem gwiazdorem Zastrzeżenia i opór klienta – jak obiekcje zamienić w sprzedaż Kwestia finansowa Kwestia czasu Kwestia potrzeb w obiekcjach Kwestia decyzyjności Lodołamacze Prowokacje Słowa – wytrychy Technika na przyjaciela Technika Colombo Technika zdartej płyty Technika darmowej przysługi Technika zaangażowania i konsekwencji Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy telemarketera Brak motywacji do pracy – jak to zmienić Fazy aktywności w telemarketingu – dlaczego wyniki sprzedaży wahają się tak znacznie. Jak utrzymać sprzedaż na równym poziomie Chaos w telefonowaniu – kiedy i w jakich godzinach dzwonić do klientów Żywotność dobrych scenariuszy – kiedy zmienić scenariusz rozmowy Jak telemarketing wpływa na telemarketera

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Doktor Wojciech Chmielewski
Rok wydania
  • 2013
Kategorie
  • Dom i ogród
Ilość stron
  • 168