Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych. Goleniów

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje …

od 39,90 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym. Autor: Radosław Mącik Rok wydania: 2013 Oprawa: broszurowa Format: 250x176 mm Liczba stron: 358

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Mącik Radosław
Wybrane wydawnictwa
  • UMCS
Okładka
  • Miękka
Format
  • 17x24 cm
Rok wydania
  • 2006
Ilość stron
  • 358
Język oryginału
  • Polski
Tematyka
  • Biznes
  • Podręczniki akademickie
ISBN
  • 9788377843666

Opinie Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych. Goleniów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia