Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Gniezno

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje …

od 92,50 Najbliżej: 3,5 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek. Reklama apteki – Praktyczny przewodnik po możliwych formach akcji marketingowych Publikacja ta stanowi nieocenione źródło wiedzy na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy aptek. Dzięki przystępnemu językowi i klarownym argumentom, autorzy przedstawiają zasady, które pomogą właścicielom aptek unikać sankcji finansowych, jednocześnie skutecznie promując swoje usługi. Dla kogo jest ta książka? Właściciele aptek Pracownicy aptek Specjaliści ds. marketingu w branży farmaceutycznej Osoby zainteresowane regulacjami prawnymi w zakresie reklamy Co zyskasz dzięki tej publikacji? Znajomość regulacji prawnych dotyczących reklamy aptek Praktyczne wskazówki dotyczące budowania wizerunku apteki Informacje o nowoczesnych środkach marketingowych Odpowiedzi na pytania dotyczące bezpiecznego informowania o lokalizacji apteki Wskazówki dotyczące aktywności na rzecz zdrowia publicznego Kluczowe tematy i obszary Regulacje prawne dotyczące reklamy aptek Dopuszczalne działania marketingowe Granica między informowaniem a reklamowaniem Budowanie marki apteki Nowoczesna infrastruktura apteki O Autorach Marcin Stupak oraz Mateusz Dończyk to eksperci w dziedzinie prawa farmaceutycznego i marketingu, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc właścicielom aptek w skutecznym i zgodnym z prawem promowaniu swoich usług. O Wydawcy Wolters Kluwer Polska to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu prawa, biznesu oraz medycyny. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, oferuje wysokiej jakości materiały edukacyjne, które wspierają profesjonalistów w ich codziennej pracy. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWolters Kluwer Polska Sp. Z o.o.Przyokopowa 1301-208 WarszawaPL-obsluga.klienta@wolterskluwer.com801044545

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin Stupak|Mateusz Dończyk
ISBN
  • 9788381872690
Okładka
  • Miękka
Ilość stron
  • 136
Język oryginału
  • Polski
Rok wydania
  • 2020
Wybrane wydawnictwa
  • Wolters Kluwer
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Model
  • miękka