Sprytny biznes. załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce Gliwice

Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - …

od 19,98 Najbliżej: 1 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę - nawet jej nie otwieraj. Jeżeli nie przyjmujesz do wiadomości, że własna firma to poza satysfakcją także ciężka praca i odpowiedzialność - nie psuj sobie nastroju i odłóż ją na półkę. Ale jeżeli chcesz, żeby ktoś w końcu ludzkim głosem powiedział Ci, czy własna firma to coś dla Ciebie i jak ją założyć, trafiłeś w dziesiątkę. Kupuj. Marek Jankowski, autor książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Vademecum początkującego przedsiębiorcy Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu! Książka odpowie na wiele Twoich pytań: Czy masz zadatki na biznesmena? Skąd weźmiesz pieniądze na firmę? Jak przygotować prosty biznesplan? Czym różni się działalność tradycyjna od internetowej? Jak rozpocząć wybraną działalność gospodarczą? Jak zarejestrować firmę w siedem dni? Jak tanio pozyskać pracowników? Jak skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi? Jak wykorzystać do promocji internet? Jak skutecznie i etycznie zarządzać małą firmą? Spis treści: Zamiast wstępu, czyli o czym myślę, kiedy mówię "sprytny biznes" (5) Rozdział 1. Zanim zaczniesz (9) Dobry moment na biznes (13) Być przedsiębiorcą - co to właściwie znaczy? (17) Między chmurami a ziemią - czyli chcę, ale... (27) Pieniądze są najważniejsze (32) Mała firma - wielkie pojęcie (49) Jak wysoko chcesz polecieć? (53) Rozdział 2. Pomysł na biznes (61) E-sklep (66) Sklep tradycyjny (78) E-usługi (83) Usługi tradycyjne (90) Rozdział 3. Myśl strategicznie (93) Stwórz firmowe motto (94) Napisz biznesplan (95) Zarządzaj z wizją (104) Rozdział 4. Firma w 7 dni (109) Dzień pierwszy - biuro rachunkowe (110) Dzień drugi - wniosek do ewidencji (112) Dzień trzeci - urząd skarbowy (119) Dzień czwarty - Zakład Ubezpieczeń Społecznych (120) Dzień piąty - bank (122) Dzień szósty - pieczątki, szyldy (124) Dzień siódmy - wydział podatków w urzędzie miasta lub gminy (124) Dzień ósmy - tylko jeśli zatrudniasz pracowników (125) Rozdział 5. Życie na swoim (127) Szukaj klientów, łap zlecenia (129) Rozwijaj biznes, ale tnij koszty (150) Dokładaj do pieca (157) Rozdział 6. Nie zapominaj o... (163) Nie zapominaj o wypoczynku (163) Nie zapominaj o strategii (166) Nie zapominaj o etyce (168) Zakończenie (171) O autorze: Marcin Pietraszek - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog ze specjalizacją "ekspertyza społeczno-prawna". Ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach. Autor ma na swoim koncie poradniki oraz książki beletrystyczne. Przez wiele lat był dziennikarzem (m.in. przeprowadzał rozmowy z właścicielami małych i średnich firm), ma też doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin Pietraszek
Rok wydania
  • 2011
Ilość stron
  • 176
ISBN
  • 9788324637706
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress