Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone (E-book) Gliwice

Początkujący przedsiębiorco! Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od …

od 19,98 Najbliżej: 1 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Początkujący przedsiębiorco! Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes. Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie! Marcin Pietraszek — właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (Onepress, 2014). Spis treści: Zamiast wstępu, czyli o czym myślę, kiedy mówię "sprytny biznes" (5) Rozdział 1. Zanim zaczniesz (9) Dobry moment na biznes (13) Być przedsiębiorcą - co to właściwie znaczy? (17) Między chmurami a ziemią - czyli chcę, ale... (26) Pieniądze są najważniejsze (31) Crowdfunding (52) Mała firma - wielkie pojęcie (54) Jak wysoko chcesz polecieć? (59) Rozdział 2. Pomysł na biznes (67) E-sklep (72) Sklep tradycyjny (84) E-usługi (89) Usługi tradycyjne (95) Rozdział 3. Myśl strategicznie (99) Stwórz firmowe motto (100) Napisz biznesplan (101) Zarządzaj z wizją (110) Rozdział 4. Firma w 7 dni (115) Dzień pierwszy - biuro rachunkowe (116) Dzień drugi - wniosek do ewidencji (118) Dzień trzeci - urząd skarbowy (125) Dzień czwarty - Zakład Ubezpieczeń Społecznych (126) Dzień piąty - bank (128) Dzień szósty - pieczątka (130) Dzień siódmy - wydział podatków w urzędzie miasta lub gminy (130) Dzień ósmy - tylko jeśli zatrudniasz pracowników (131) Rozdział 5. Życie na swoim (133) Szukaj klientów, łap zlecenia (135) Rozwijaj biznes, ale tnij koszty (159) Dokładaj do pieca (167) Rozdział 6. Nie zapominaj o... (173) Nie zapominaj o wypoczynku (173) Nie zapominaj o strategii (176) Nie zapominaj o etyce (177) Zakończenie (181) O autorze: Marcin Pietraszek - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog ze specjalizacją "ekspertyza społeczno-prawna". Ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach. Autor ma na swoim koncie poradniki oraz książki beletrystyczne. Przez wiele lat był dziennikarzem (m.in. przeprowadzał rozmowy z właścicielami małych i średnich firm), ma też doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin Pietraszek
Rok wydania
  • 2014
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 184
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Wybrani autorzy
  • Pietraszek Marcin