Biznes w kulturze – kultura w biznesie (PDF) Gliwice

Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu ,,Biznes w kulturze - kultura w biznesie" pt. ,,Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury", zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca ,,Silesianie" oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel …

od 8 Najbliżej: 1 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu ,,Biznes w kulturze - kultura w biznesie" pt. ,,Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury", zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca ,,Silesianie" oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a także uczestników oraz konsumentów kultury, oraz prezentacji sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w ekstraordynaryjnych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także ze względu na aktualność problematyki na licznych publikacjach prasowych i internetowych. Monografia skierowana jest do teoretyków, jak również praktyków - menedżerów prowadzących jednostki i instytucje kultury, aktualnie borykających się ze skutkami pandemii i wynikających z niej ograniczeń. Spis treści: AWstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń)7 Rozdział I Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień)9 Rozdział II Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu - perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak)18 Rozdział III Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba)28 Rozdział IV User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek)38 Rozdział V Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń)46 Rozdział VI Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów - uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat)58 Rozdział VII Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor)70 Rozdział VIII Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w tworzeniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto)83 Bibliografia95 Spis fotografii107 Spis rysunków107 Spis tabel108 Informacja o autorach

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Redakcja: Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń
Rok wydania
  • 2021
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 110
Format
  • PDF