Biblia sprzedaży (e-Book) Gliwice

Handlowa prawda objawiona Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do …

od 43,45 Najbliżej: 1 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Handlowa prawda objawiona Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom. Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity. Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody. To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy. Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji. Idźcie zatem i sprzedawajcie! Spis treści: KSIĘGA WEJŚCIA KW.I. GENEZA (11) KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (11) KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (18) KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (19) KSIĘGA PRZYCZYNY Część I. Jak i Dlaczego (27) KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (28) KP.I.2. O CO PYTAĆ? (34) KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (38) Część II. Z dystansu (41) KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (42) KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (49) Część III. U źródeł (53) KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (54) KP.III.2. PERCEPCJA (61) Część IV. Główny nurt (68) KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (68) KP.IV.2. WARTOŚCI (71) KP.IV.3. PRZEKONANIA (81) KP.IV.4. POTRZEBY (111) KP.IV.5. METAPROGRAMY (126) Część V. Otwórz oczy! (139) KP.V.1. ZMYSŁY (140) KP.V.2. KONCENTRACJA (142) KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (149) KP.V.4. JĘZYK (167) Część VI. Podróż do przyszłości (175) KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (176) KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (179) KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (186) KSIĘGA METODY Część I. Dlaczego lubimy kupować i nie lubimy, jak się nam sprzedaje (201) KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (202) KM.I.2. POTRZEBY (204) Część II. Od czego zacząć? (222) KM.II.1. PIERWSZY KROK (223) KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (228) KM.II.3. SIANIE (233) Część III. Właściwe podejście do sprzedaży (251) KM.III.1. TWÓJ KLIENT (252) KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (256) Część IV. Telefon (263) KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (264) KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (267) KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (292) Część V. Spotkanie handlowe (300) KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (303) KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (317) KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (330) KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (335) KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (342) KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (348) KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (351) KM.V.8. PODSUMOWANIE (363) Część VI. Wzorzec Pytań Prowadzących (WPP) (366) KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (367) KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (369) KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (377) KSIĘGA DROGI Część I. Dokąd zmierza sprzedaż? (385) KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (386) KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (388) Część II. WIELKIE TRENDY (399) KD.II.1. NETWORK MARKETING (400) KD.II.2. E-COMMERCE (423) KSIĘGA PASJI KP.I. CZYM JEST PASJA? (427) KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (432) KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (448) KP.IV. TROCHĘ ETYKI (465) KP.V. AKADEMIA HANDLOWA (467) O autorze: Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Arkadiusz Bednarski
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2013
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 472