Zdjęcie Continental Opona Top Contact Ii 28 Cali 28X1,60 Cala 42-622, 700X42C / zwijana - Glinojeck

Continental Opona Top Contact Ii 28 Cali 28X1,60 Cala 42-622, 700X42C / zwijana Glinojeck

4,5
2 opinie

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją …

Ostatnia znana cena: 226,14 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty. Opona Top CONTACT II - Punkt odniesienia wśród opon trekkingowych! Ręczna robota rodem z Niemiec. Idealna opona dedykowana do turystyki rowerowej. Gwarantuje dobre prowadzenie na każdej nawierzchni. Jest superszybka i jednocześnie wytrzymała oraz odporna na poślizgi. CECHY: Najwyższa półka, najwyższe standardy Najnowsze technologie, ręcznie dobierane materiały Wydajne opony dla ambitnego rowerzysty Jakość w codziennym użytkowaniu Bieżnik zaprojektowany do różnych nawierzchni Mocny oplot Najlepsza opona dla turystyki rowerowej Produkowana ręcznie w Niemczech Charakterystyczna i bionicznie zaprojektowana środkowa część bieżnika oraz boki z lamelkami Opona gwarantuje wyjątkowe prowadzenie na każdej nawierzchni Nowa, lepiej opracowana mieszanka bieżnika jest superszybka i jednocześnie wytrzymała Odporna na poślizg Wersja zwijana jest jeszcze lżejsza i łatwiejsza w montażu Subtelna, odporna na przecięcia nylonowa osnowa Praktycznie niemożliwy do przebicia Vectran Breaker Prawdziwa niemiecka ręczna produkcja to cechy tej ulepszonej wersji SPECYFIKACJA: Przeznaczenie - opony miejskie / trekkingowe Segment - Allround Warunki - Szuter / Mieszane / Asfalt TPI - 3/180 PU - 10 TECHNOLOGIA: Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę. To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker: ECO opony które oszczędzają prąd Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających prędkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką odporność na przebicia. Testowane są na e-bike ach, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek dodatkowej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają również certyfi kat ECE-R 75, oznacza to, że mogą być wykorzystywane w szybkich rowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h. Osnowy i TPI Konstrukcja osnowy budowa głównego oplotu. Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyfi cznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 2,54 cm. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran w naszych sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfi kacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran Breaker. Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), C oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Continental
Rodzaj
  • Opony zwijane
Przeznaczenie
  • MTB
  • Trekkingowe
Rozmiar
  • 28x1,6
Szerokość cale (")
  • 1,6
Szerokość (mm)
  • 42
Średnica koła
  • 28 cali

Opinie Continental Opona Top Contact Ii 28 Cali 28X1,60 Cala 42-622, 700X42C / zwijana

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 2 opinie
  • jerzy
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Zbyt krótki okres użytkowania aby oceniać. Opona jest kierunkowa a strzałka oznaczająca kierunek obrotów jest mała i trudna do zauważenia.
  • Jedynka
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ok
    • jakość
    • trwałość
    • wygoda
    • cena