Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - Marcin Żemigała (E-book) Gdynia

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne …

od 36 Najbliżej: 20 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu. W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.Spis treści:O autorze 7 Wstęp 9 1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki 15 2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa 26 3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu 49 &nbspPrzedsiębiorstwo uczące się w burzliwym otoczeniu 65 &nbspRola i zastosowanie etycznych programów w biznesie 92 &nbspSystem społecznej odpowiedzialności biznesu - &nbspCorporate Social Responsibility (CSR) 100 &nbspEkologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 129 Świadomość ekologiczna społeczeństwa 138 4. Perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki 162 5. Studium przypadku - The Body Shop 180 &nbspSpołeczne zaangażowanie 181 &nbspFilary etycznego biznesu 183 &nbspInteresariusze 187 6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw 196 &nbspKryterium etyczne 198 &nbspKryterium ekologiczne 201 &nbspKryterium społeczne 207 7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań 221 Zakończenie 253 Literatura 261 ISBN: 978-83-264-3014-5 EAN: 9788326430145 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska SA Autorzy: Marcin Żemigała Rok wydania: 2007 Typ publikacji: ebook Ilość stron: 266 Języki publikacji: polski Serie: ZARZĄDZANIE i MARKETING Tematyka: Ekonomia Biznes

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin Żemigała
Wybrane wydawnictwa
  • Wolters Kluwer
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 266
Rok wydania
  • 2007

Opinie Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - Marcin Żemigała (E-book) Gdynia

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia