Zdjęcie Skakanka z licznikiem - Gdynia

Skakanka z licznikiem Gdynia

4,42
17 opinii

Skakanka z licznikiem LCD Niezależnie od tego, czy wybierasz się na fitness, czy może chcesz urozmaicić swój codzienny trening, poćwiczyć w domu lub na dworze. Do każdego z tych celów skakanka APTEL FT12 nadaje się wręcz idealnie. Skakanie na skakance to nie tylko doskonała zabawa, lecz także …

Ostatnia znana cena: 25,90 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Skakanka z licznikiem LCD Niezależnie od tego, czy wybierasz się na fitness, czy może chcesz urozmaicić swój codzienny trening, poćwiczyć w domu lub na dworze. Do każdego z tych celów skakanka APTEL FT12 nadaje się wręcz idealnie. Skakanie na skakance to nie tylko doskonała zabawa, lecz także świetny sposób na spalanie kalorii i wymodelowanie sylwetki. Ćwiczenie ze skakanką ma wiele zalet. Przede wszystkim jest to świetna zabawa, a same ćwiczenia nie wymagają specjalnego przygotowania ani zakupudrogiego sprzętu. Ćwiczyć możemy wszędzie – zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu, a jedyne czego potrzebujemy, to wygodne buty i oczywiście skakanka.Podczas półgodzinnych ćwiczeń możemy spalić aż 250 kalorii, a przy tym wzmocnić mięśnie nóg, stawy oraz wymodelować uda i pośladki. Pozbywamy się równieżtak znienawidzonego przez wszystkie kobiety cellulitu. Skakanka, efekty i korzyści:wzmocnienie nóg - szczególnie rzeźbi łydki;wzmocnienie mięśni ramion;wymodelowanie pośladków; zdecydowana poprawa ogólnej kondycji i koordynacji ruchowej;zwiększenie wytrzymałości;spalenie zbędnych kalorii. Wskazówki dla osób rozpoczynających przygodę z trenowaniem przy użyciu skakanki APTEL,FT12: Najlepszą porą na ćwiczenia jest popołudnie. Aby trening był efektywny, powinniśmy ćwiczyć minimum pół godziny dziennie - trzy razy w tygodniu, a najlepiej codziennie. Nie powinniśmy zapominać o rozgrzewce przez treningiem. Pierwsze 10 minut poświęćmy więc na wykonywanie lekkich podskoków bez skakanki, wymachów ramion, skłonów i przysiadów. Nie zapomnijmy też o rozgrzaniu stóp i kostek. Dane techniczne:produkty nowy, wysokiej jakości;bezpieczny;pomaga poprawić kondycję fizyczną i wytrzymałość;rozwija i wzmacnia mięśnie nóg;skutecznie redukuję tkankę tłuszczową z tali, bioder, ud i łydek;wbudowany ekran LCD;zasilana 1 baterią AG13 (wystarcza na ok. 6 miesięcy użytkowania);idealna dla każdego; Poniżej przedstaiwamy kilka prostych ćwiczeń z użyciem skakanki APTEL- idealny zestaw zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Aby efekty były widoczne, wystarczą zaledwie trzy 15-minutowe treningi w tygodniu. Każde z opisanych poniżej ćwiczeń rozpocznij stojąc z lekko ugiętymi kolanami i trzymając skakankę na wysokości bioder. Chwyć skakankę w taki sposób, by palce były skierowane do środka. Skacząc odbijaj się równomiernie śródstopiem, utrzymując kolana rozluźnione, a tułów wyprostowany. ćwiczenie 1: To klasyczny skok. Zrób zamach skakanką i podskocz, gdy będzie mijać twoje stopy. Nie musisz skakać wysoko, tylko na tyle, by swobodnie rozprostować skakankę. Lądując rozłóż ciężar ciała równomiernie na obu stopach. Wykonuj ćwiczenie przez minutę, a przez kolejną minutę odpocznij. ćwiczenie 2: Zrób zamach skakanką i podskocz, gdy będzie mijać twoje stopy. Wyląduj na prawej stopie, a przy następnym obrocie skakanki – na lewej. Skacz z nogi na nogę tak, jakbyś biegał w miejscu. Ćwiczenie wykonuj przez minutę, a przez kolejną odpoczywaj. ćwiczenie 3: Przez osiem obrotów skakanki skacz z nogi na nogę tak, jak w poprzednim ćwiczeniu , a przez kolejne osiem na obie nogi – tak jak w ćwiczeniu pierwszym. Powtarzaj ten schemat przez minutę, przez kolejną minutę zrób przerwę, a następnie powtórz całą sekwencję jeszcze raz. ćwiczenie 4: Skacz z nogi na nogę, tak jak w kroku drugim, ale tym razem unoś kolana wysoko, tak by przy każdym podskoku były ugięte pod kątem 90 stopni. Ćwicz przez minutę, a przez kolejne 60 sekund zrób przerwę. ćwiczenie 5: Przez 5 minut wykonuj normalne podskoki lub skoki z nogi na nogę. Jeśli to dla ciebie zbyt długo, skacz przez minutę, przez kolejną odpoczywaj i tak 5 razy.Postaraj się wykonać w sumie przynajmniej 600 skoków. Trenując ze skakanką, nie zapominajmy o zachowaniu właściwej postawy ciała! Plecy muszą być wyprostowane, brzuch powinien być wciągnięty, łokcie ułożone możliwie blisko tułowia, a barki ściągnięte. Ważne jest, aby podczas skoków nie poruszać barkami. Pracować powinniśmy jedynie nadgarstkami i dłońmi. Zalety skakania na skakance APTEL FT12:skoki na skakance potrafią poprawić jędrność tylnych część ramion, które wraz z wiekiem tracą na jędrności;trening ze skakanką pomaga w uzyskaniu płaskiego brzucha – w czasie skoków przez skakankę mięśnie brzucha pracują, aby ustabilizować tułów i pomóc w utrzymaniu równowagi. Ponadto podskoki spalają mnóstwo kalorii - w minutę do 0,2 kcal na każdy kilogram masy ciała.pięć minut skoków na skakance tak samo skutecznie ujędrnia nogi, co przebiegnięcie ok. 800 metrów....

Specyfikacja

Kolor
  • Zielone
Producent
  • Allright

Opinie Skakanka z licznikiem

Ocena ogólna
4,42 na podstawie 17 opinii