SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych Gdynia

Self-Reg w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. …

od 35,94 Najbliżej: 1,2 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Self-Reg w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.:– projektowania sal lekcyjnych,– tworzenia harmonogramów zajęć,– organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów. Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak:– świadomość emocji,– radzenie sobie ze stresem,– koncentracja uwagi,– rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami. To inspirujący przewodnik dla nauczycieli, którzy pragną stworzyć środowisko szkolne sprzyjające całościowemu rozwojowi – zarówno intelektualnemu, jak i emocjonalnemu. Dzięki tej książce nauczyciele zdobędą narzędzia niezbędne do wsparcia uczniów w budowaniu zdolności samoregulacji, które są kluczowe dla sukcesu w szkole i w życiu. Stuart Shanker – profesor York University w Toronto, autor wielu publikacji oraz książek naukowych z zakresu psychologii. Jego książka „,SELF-REG“, okazała się przełomową dla rodziców. Autor proponuje w niej naukę samoregulacji, mającej pomóc dzieciom samodzielnie zmienić ich zachowanie. Identyfikacja i zarządzanie emocjami pozwalają najmłodszym powrócić do stanu zrównoważenia, który jest niezbędny do ich rozwoju. Mocno poparte wiedzą naukową techniki Stuarta Shankera wywarły znaczący wpływ na dzieci i ich rodziców. Efektem programu przeprowadzanego przez autora wśród setek tysięcy kanadyjskich dzieci była znacząca poprawa w zakresie zachowania i osiąganych wyników w nauce. Stuart Shanker jest także założycielem The MEHRIT Centre, które wdraża metodę Self-Reg w szkołach na całym świecie – od Kanady po Daleki Wschód. Susan Hopkins – dyrektor wykonawcza The MEHRIT Centre, doświadczona pedagożka, która przez ostatnie dwie dekady pracowała we wszystkich obszarach edukacji. Mocno wierzy w potencjał każdego dziecka oraz w to, że dobro wszystkich nauczycieli powinno być priorytetem w szkołach. Susan prowadziła prezentacje dotyczące Self-Reg i współpracowała ze szkołami i społecznościami w całej Kanadzie, a także odegrała kluczową rolę w rozwoju TMC – popularnych i skutecznych kursów internetowych z Self-Reg. Poznaj pozostałe książki autora:„,SELF-REG“,„,Samoregulacja w szkole. SELF-REG. Spokój, koncentracja, nauka“,„,Esencja Self-Reg zawiera się w słowach: każde dziecko jest inne. Coś, co dla jednego dziecka jest pozytywnym stresorem – na przykład nauka czytania lub opanowanie podstaw matematyki – dla innego jest stresorem negatywnym. By sprostać tym różnicom indywidualnym, które stanowią samo sedno rzeczywistości nauczania, potrzebny jest nieustanny proces odkrywania, w którym wciąż na nowo zadajemy sobie pytanie, dlaczego dany uczeń postępuje lub reaguje w taki, a nie inny sposób – albo dlaczego my to robimy, co możemy zmodyfikować lub zmienić, żeby uczeń nie był tylko gotowy, ale wręcz chętny do nauki, i czy to, co robimy, pomaga uczniowi stać się spokojnym, skoncentrowanym i uważnym, czy też odnosi wręcz przeciwny skutek“,. (fragment) O czym jest książka Self-Reg w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych? Opis książki w stylu: Omawiana książka stanowi przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych dotyczący strategii, narzędzi i praktyk wspierających zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją, jej znaczenie dla procesu uczenia się oraz oferują praktyczne wskazówki dotyczące projektowania sal lekcyjnych, tworzenia harmonogramów zajęć i organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji. Ponadto omawiają konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak świadomość emocji, radzenie sobie ze stresem, koncentracja uwagi oraz rozwiązywanie konfliktów. Komu polecamy tę książkę? Polecamy tę książkę wszystkim nauczycielom, pedagogom i psychologom szkolnym zainteresowanym promowaniem zdrowej samoregulacji u uczniów oraz stworzeniem środowiska szkolnego sprzyjającego całościowemu rozwojowi. Do jakiej kategorii zaliczana jest ta książka? Ta książka zalicza się do gatunku poradników edukacyjnych dla rodziców.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Stuart Shanker, Hopkins Susan
Format
  • 238x163 mm
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Mamania
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 272
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788368021424