Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka (PDF) Gdynia

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia Tytuł oryginału: Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia Autorzy: Tomasz Zaleśkiewicz, Andrzej Falkowski Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Rok wydania: 2020 ISBN: 9788301167288 Stron: 446 Cena okładkowa ebooka: 79.00 zł > cenę promocyjną znajdziesz na …

od 72,99 Najbliżej: 16 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia Tytuł oryginału: Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia Autorzy: Tomasz Zaleśkiewicz, Andrzej Falkowski Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Rok wydania: 2020 ISBN: 9788301167288 Stron: 446 Cena okładkowa ebooka: 79.00 zł > cenę promocyjną znajdziesz na naszej aukcji! WERSJA CYFROWA: EBOOK Formaty: PDF Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. (Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego) ------- UWAGA :: EBOOK DOSTARCZANY JEST W POSTACI CYFROWEJ. PLIKI POBIERZESZ TYLKO I WYŁĄCZNIE Z BIBLIOTEKI NA KONCIE ALLEGRO (WYMAGANA PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA). EBOOKA NIE DOSTARCZAMY MAILEM. Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj również, ze aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków i nie daje możliwości pobierania ebookóww. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Dostępne formaty ebooka są podane w opisie tytułu. Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "moje konto", następnie "moje zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system. Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro. ------- Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Redakcja: Tomasz Zaleśkiewicz, Andrzej Falkowski
Rok wydania
  • 2011
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Kategorie
  • Psychologia
Dystrybucja
  • None
Ilość stron
  • 446
Format
  • PDF