Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II Gdynia

Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. …

od 36,30 Najbliżej: 1,2 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant. Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu. Najciekawsze zagadnienia: w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce! Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II To zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, które łączy psychologię behawioralną z projektowaniem UX, oferując projektantom narzędzia do tworzenia bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika produktów. Dowiedz się, jak zrozumienie ludzkiego postrzegania może wpłynąć na sukces Twojego projektu. Dla kogo jest ta książka? Projektanci UX i UI Specjaliści od marketingu i badań użytkowników Studenci kierunków związanych z projektowaniem i psychologią Osoby zainteresowane tworzeniem lepszych doświadczeń użytkowników Co zyskasz dzięki tej publikacji? Wiedza psychologiczna: Zrozumiesz, jak psychologia wpływa na zachowania użytkowników i jak to wykorzystać w projektowaniu. Praktyczne przykłady: Analiza znanych aplikacji i doświadczeń użytkowników pomoże Ci lepiej zrozumieć zasady projektowania. Intuicyjność produktów: Nauczysz się, jak tworzyć produkty, które są zgodne z naturalnym postrzeganiem użytkowników. Aktualne informacje: Zaktualizowane treści dostarczą Ci najnowszych trendów i praktyk w dziedzinie UX. Kluczowe tematy i obszary Psychologia behawioralna w projektowaniu UX Intuicyjne interfejsy użytkownika Analiza doświadczeń użytkowników Tworzenie produktów dostosowanych do potrzeb użytkowników Wykorzystanie psychologii w marketingu i sprzedaży O Autorze Jon Yablonski – doświadczony projektant UX, który łączy wiedzę z zakresu psychologii z praktyką projektowania, aby tworzyć produkty, które są nie tylko estetyczne, ale przede wszystkim funkcjonalne i przyjazne dla użytkowników. O Wydawcy Helion – renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu technologii, informatyki i projektowania, oferujące wysokiej jakości materiały edukacyjne dla profesjonalistów i pasjonatów. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuHELION S.A.Kościuszk 1C44-100 Gliwicegpsr@grupahelion.pl322309863

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jon Yablonski
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 14.0x20.8cm
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 160
Tematyka
  • Webmasterstwo
ISBN
  • 9788328913394