Zdjęcie Opticon Teleskop Zodiac (76F900EQ) - Gdynia

Opticon Teleskop Zodiac (76F900EQ) Gdynia

4,86
7 opinii

Ostatnia znana cena: 389,19 zł Najbliżej: brak

Podobne produkty nowe i używane

Profesjonalny Teleskop Astronomiczny OPTICON HORIZON EX + Duży Statyw + Celownik Optyczny (szukacz) + Program Komputerowy + Film Dokumentalny + Plakaty z Mapą Księżyca i Układu Słonecznego + Akce- -soria. Idealne urządzenie dla każdego miłośnika astronomii i obserwacji przyrody!! Doskonały również na prezent!! To teleskop rekomendowany przez ekspertów!! Duży, uniwersalny teleskop o ogromnym potencjale obserwacyjnym!! Urządzenie jest bardzo profesjonalnie wykonane i z dużym regulowa- -nym statywem. Zestaw zawiera także różne wymienne soczewki/poradniki/mapy/pro- -gram ułatwiające prowadzenie obserwacji !! Teleskop ten został zaprojektowany, by dać astronomowi doskonałą kombinację jakości, ceny, prostotę obsługi co najważniejsze siły po- -większenia (aż do 350 razy!!). HORIZON EX to profesjonalny sprzęt obserwacyjny o bezkonkurencyj- -nym stosunku jakości do ceny. Podstawową zaletą teleskopu HORIZON EX jest wysoka jakość soczewek, dzięki którym idealnie nadają się do obserwacji gwiazd, planet oraz m.in. Księżyca i wiele innych. HORIZON EX to świetny sprzęt dla młodych i starszych odkrywców, którzy na własną rękę odkrywać chcą piękno księżyca i układu słonecz- -nego. To również doskonały pomysł na prezent dla młodego (i nie tylko) na- -ukowca w formie wysokiej jakości "zabawki" edukacyjnej bardzo do- -brze sprawdzi się w zabawie. Jest to udoskonalona wersja cenionego wcześniej modelu Horizon!! Dzięki zwiększonej ogniskowej model EX oferuje aż o 30% mocniejsze powiększenie w stosunku do modelu podstawowego. Zwierciadło główne o średnicy 76mm oraz ogniskowa 900mm zapewniają bardzo dobre osiągi, co w połączeniu z wysoką jakością soczewek gwa- -rantuje jasne, wyraźne i kontrastowe obrazy gwiazd, planet oraz Księ- -życa itd. Optyka teleskopu pozwala również na zobaczenie faz Wenus, pierścieni Saturna oraz zarejestrowanie tranzytów księżyców Jowisza. Bardzo dobra jakość zastosowanych soczewek sprawia, że teleskop daje jasny i ostry obraz. Urządzenie wyposażono w aż 3 wymienne okulary oraz soczewkę Barlowa 2x podwajającą zakres dostępnych powiększeń. Tubę optyczną osadzono na pełnowymiarowym statywie z głowicą AZ, która została zaprojektowana z myślą o początkujących obserwatorach - - dzięki temu namierzanie obiektów na niebie jest wyjątkowo łatwe. Dodatkowa luneta celownicza (szukacz) z krzyżem ułatwia namierzanie szybko poruszających się obiektów. Dołączony specjalny wymienny filtr kontrastowy do obserwacji Księżyca polepsza jakość obrazu podczas pełni, dzięki czemu możliwe jest dostrze- -żenie fascynujących detali – gór, mórz oraz dziesiątek kraterów. OpticonHorizon EX to wszechstronny instrument edukacyjny, który znaj- -dzie również zastosowanie w celach amatorskich i profesjonalnych – - w łowiectwie, ornitologii, instalacji masztów i anten radiowych etc. Zastosowania tego wszechstronnego instrumentu nie ograniczają się wyłącznie do astronomii. Dzięki znajdującej się w zestawie soczewce prostującej, teleskop może spełniać także funkcję lunety do obserwacji przyrodniczych i krajobra- -zowych (oglądania zwierząt, samolotów, odległych budynków , przyro- -dy etc.). Sprzęt jest przystosowany do obsługi profesjonalnych podzespołów w standardzie 1,25"", dzięki czemu możliwa jest stopniowa rozbudowa zestawu o dodatkowe akcesoria. Wraz z teleskopem otrzymasz wszystko co niezbędne do wkroczenia w fascynujący świat astronomii: - mapy/plakaty nieba, - programy komputerowe, - poradniki praktyczne czy film dokumentalny, - wszystkie materiały znajdują się stronie internetowej do której dostęp zyskujemy po zeskanowaniu QR kodu umieszczonego na ulotce znajdu- -jącej się w zestawie. Nie bez znaczenia jest elegancki, klasyczny wygląd lunety/teleskopu, dzięki czemu będzie ona również wspaniałą dekoracją każdego pokoju czy gabinetu. W górnej części statywu zajduje się specjalny okrągły uchwyt na zapa- -sowe soczewki/akcesoria (patrz galeria zdj.). Do produkcji teleskopów Opticon wykorzystywane są wyłącznie mate- -riały najwyższej jakości. Wszystkie teleskopy OPTICON są wnikliwie testowane przez specjalis- -tów!! Teleskopy Opticon to bardzo wartościowe przyrządy edukacyjne zapew- -niające tysiące godzin nauki i zabawy dla całej rodziny. Dane Techniczne: - Układ optyczny: refraktor (teleskop zwierciadlany), - Maks. teoretyczne powiększenie: 350x, - Średnica obiektywu: 76 mm, - Ogniskowa: 900 mm, - Światłosiła: f/11,84, - Zdolność rozdzielcza: 1,82", - Zasięg gwiazdowy (magnitudo): 11,7 mag, - Wyciąg okularowy: 1,25", - Typ montażu: azymutalny, - Długość tubusu max: 125cm, - Odwracacz obrazu: TAK (1,5x), - Załączone okulary: Huygens H 20mm, Huygens H 12,5mm, Ramsden SR 4mm, - Luneta celownicza/szukacz: 5x24 mm, - Soczewka Barlowa: 2x, - Waga (ze statywem): ok. 3,8kg., - Waga w opakowaniu: ok. 4,9kg., - Wysokość (max) ze statywem: ok 140cm, - Wysokość statywu: od 71~120 cm, - Wymiary w opakowaniu: 91 x 27 x 21cm, - Obudowa: wysokiej jakości tworzywo sztuczne, - Statyw: aluminiowy (duży), - Producent:Opticon. W Cenie:› Teleskop astronomiczny Opticon Horizon EX, › Celownik optyczny (szukacz) 5x24, › Duży statyw aluminiowy, › Soczewka Ramsden SR 4mm, › Soczewka Huygens H 12,5mm, › Soczewka Huygens 20mm, › Soczewka Barlowa 2x, › Odwracacz obrazu 1,5x, › Mapy/plakaty układu słonecznego i księżyca, › Program/filmy (do pobrania), › Okulary 3D, › Szmatka do czyszczenia optyki, › Estetyczne opakowanie, › Instrukcja obsługi PL, › Gwarancja 24 m-ce. Wysyłka w 24h!Płatność przy odbiorzePrzy zakupie kilku produktów naraz - płatny tylko jeden koszt przesyłki!Koszt przesyłki pocztą (dostawa w 3-7dni) - ok. 17złKoszt przesyłki kurierskiej pocztex (dostawa w 24h) - 35złRealizujemy również przesyłki za granicę oraz na "Poste Restante"Na życzenie wystawiamy faktury VAT Wszystkie ceny zawierają podatek VAT 23%

• Opticon
Ogniskowa
  • 900 mm

Opinie Opticon Teleskop Zodiac (76F900EQ)

4,86 na podstawie 7 opinii
  • m...j
    Teleskop wydaje się ok, kiepska instrukcja składania, brak instrukcji obsługi dla osoby nie mającej pojęcia jak korzystać z urządzenia. Troche plików do pobrania z kodem zakupu.
  • Paweł
    Dla stawiania pierwszych kroków świetna cena i dobra jakość. Dzieciaki mają radość!
  • s...k
    Produkt najwyższej jakości. Doskonale widać obiekty na niebie.
  • Grzegorz