Badania marketingowe. Rozdział 4 (EPUB) Gdynia

ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej …

od 8,50 Najbliżej: 0,8 km

Liczba ofert: 8

Oferta sklepu

Opis

ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Część II. Informacja rynkowa źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku (Janusz Marak) 4.1.1. Funkcje i rodzaje ankiet 4.1.2. Procedura badania ankietowego 4.1.2.1. Określenie celu, zakresu i charakteru badania 4.1.2.2. Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów 4.1.2.3. Opracowanie planu analizy wyników 4.1.2.4. Opracowanie kwestionariusza 4.1.2.5. Badanie terenowe (gromadzenie danych) 4.1.2.6. Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi 4.1.2.7. Obliczanie wyników 4.1.2.8. Badanie współzależności zmiennych 4.1.2.9. Sporządzenie raportu z badania ankietowego 4.1.3. Przykład badania ankietowego 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych (Janusz Marak) 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.3.1. Obserwacje (Janusz Marak) 4.3.2. Motywacje jako przedmiot badań marketingowych (Grażyna Światowy) 4.3.3. Wywiady pogłębione 4.3.3.1. Pogłębione wywiady grupowe 4.3.3.2. Zogniskowane wywiady grupowe 4.3.3.3. Pogłębione wywiady indywidualne 4.3.4. Badanie emocji, ich pomiar i analiza 4.3.5. Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.4.1. Badanie postaw 4.4.2. Skale pomiaru postaw 4.4.3. Metoda analizy struktury preferencji 4.4.4. Mierzenie zamiarów zakupu 4.5. Eksperymenty 4.5.1. Eksperymenty z jedną zmienną 4.5.2. Eksperymenty z wieloma zmiennymi 4.5.3. Przykład badania eksperymentalnego Pytania i zadania kontrolne

Specyfikacja

Autor
  • Redakcja: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Rok wydania
  • 2016
Ilość stron
  • 103
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Dystrybucja
  • None