Aparat cyfrowy Sony A1 II body - ILCE1M2B Gdynia

Sony A1 II – Najlepszy Aparat dla Profesjonalistów Sony A1 II to najnowsza generacja flagowego aparatu bezlusterkowego, stworzonego z myślą o profesjonalistach. Wyposażony w pełnoklatkowy przetwornik Exmor RS™ o rozdzielczości 50,1 MP oraz procesor obrazu BIONZ XR™, oferuje niesamowitą jakość zdjęć …

od 32 995 Najbliżej: 1,6 km

Liczba ofert: 5

Oferta sklepu

Opis

Sony A1 II – Najlepszy Aparat dla Profesjonalistów Sony A1 II to najnowsza generacja flagowego aparatu bezlusterkowego, stworzonego z myślą o profesjonalistach. Wyposażony w pełnoklatkowy przetwornik Exmor RS™ o rozdzielczości 50,1 MP oraz procesor obrazu BIONZ XR™, oferuje niesamowitą jakość zdjęć i wydajność. Zaawansowana sztuczna inteligencja pozwala na precyzyjne rozpoznawanie obiektów, zapewniając niezawodny autofocus nawet w trudnych warunkach. Aparat Sony α1 II łączy szybkość i wyjątkową jakość obrazu. Tryb zdjęć seryjnych z prędkością do 30 kl./s oraz pełne śledzenie AF/AE sprawiają, że uchwycenie każdej chwili staje się łatwe i skuteczne. Profesjonalna organizacja pracy, od rejestracji po dostarczenie materiałów, daje użytkownikom pełną swobodę i efektywność, czyniąc ten model idealnym narzędziem do realizacji najbardziej wymagających projektów. Korpus α1 II jest najwyższej klasy narzędziem do profesjonalnego fotografowania i filmowania, opartym na najbardziej zaawansowanej technologii Sony i wyposażonym w nowy procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję. Rejestruje zdjęcia o wyjątkowej rozdzielczości 50 megapikseli, z szybkością do 30 kl./s i podglądem bez zaników obrazu. Nagrywa filmy w jakości 8K 30p. Nowe funkcje wstępnego przechwytywania i zwiększania szybkości zdjęć seryjnych pomagają uchwycić najlepszy moment, a udoskonalona, 8,5-stopniowa stabilizacja w korpusie i 4-osiowy monitor otwierają dodatkowe możliwości twórcze. Profil S-CINETONE i import własnych tabel LUT pozwalają nadawać obrazowi kinowy wygląd. Z myślą o zastosowaniach profesjonalnych aparat α1 II ma dwa gniazda na karty CFexpress i odznacza się długim czasem pracy na akumulatorze, szybkością przesyłania danych i dużymi możliwościami rozbudowy. Zapewnia idealne warunki do fotografowania i filmowania najróżniejszych obiektów zarówno zawodowcom, jak i pasjonatom. Niesamowita wydajność wynikająca z połączenia wiodących technologii Duże ilości danych z pełnoklatkowego przetwornika Exmor RS™ o rozdzielczości 50,1 megapiksela są na bieżąco przetwarzane przez procesor obrazu BIONZ XR™. Zaawansowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję wykonuje rozpoznawanie na wysokim poziomie, niezawodnie identyfikując różnorodne obiekty. Te najnowocześniejsze technologie pomagają uchwycić trudne sceny w wysokiej rozdzielczości, z podglądem bez zaników obrazu i pełnym śledzeniem AF/AE z szybkością do 30 kl./s. Zaawansowany procesor AI rozpoznaje obiekty na wysokim poziomie Aparat α1 II jest wyposażony w dedykowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję. Pomaga on dokładniej rozpoznawać osoby poprzez szacowanie postawy człowieka i wspomaga dokładne rozpoznawanie innych obiektów: zwierząt, pojazdów i owadów. Radykalnie zwiększa to możliwości systemu AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym i śledzenia w czasie rzeczywistym, a ponadto poprawia ogólną wydajność systemu AF. Nawet o 30% lepsze rozpoznawanie oka ludzkiego System AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym poprawia rozpoznawanie oka ludzkiego o 30%, a technologia szacowania postawy człowieka pozwala dokładnie identyfikować osoby, które nie są ustawione przodem do aparatu, noszą okulary przeciwsłoneczne lub mają zasłoniętą twarz. Znacznie lepiej działa rozpoznawanie oddalonych osób, które zajmują tylko niewielką część kadru. Przyspiesza to rozpoznanie i rozpoczęcie śledzenia zbliżających się obiektów. Poprawiło się też śledzenie obiektów przesłanianych często przez inne osoby. Niezawodne śledzenie w czasie rzeczywistym Aparat α1 II umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym z użyciem sztucznej inteligencji. Jeśli nie udaje się rozpoznać obiektu lub system AF rozpoznający obiekty nie jest włączony, z pomocą przychodzi opracowany przez Sony algorytm rozpoznawania obiektów. Analizuje on kolor, wzór i dane przestrzenne, aby zapewnić niezawodne ustawianie i śledzenie ostrości. Jeśli włączona jest funkcja „Śledzenie uruchamiane przez dotyk”, dotknięcie obiektu na monitorze rozpocznie jego śledzenie. Dokładne rozpoznawanie szerokiego wachlarza obiektów Rozszerzono wachlarz obiektów rozpoznawanych podczas fotografowania i filmowania i dodano nowy tryb [Automat.], w którym aparat samoczynnie wybiera kategorię. Rozpoznawanie zwierząt działa o 30% lepiej. Identyfikowane są oczy pewnych mniejszych gatunków zwierząt oraz oczy, głowy i pyski psów i kotów. Rozpoznawanie ptaków poprawiło się o 50%. Dostosowywanie czułości śledzenia AF do zmian szybkości obiektu System Fast Hybrid AF łączy technologie wykrywania fazy i wykrywania kontrastu w celu zwiększenia szybkości, dokładności i wydajności śledzenia. 759 pól opartych na wykrywaniu fazy pokrywa 92% powierzchni matrycy. Podczas fotografowania można wybrać trzy ustawienia czułości śledzenia AF — [Stabilna], [Standardowa] i [Wysoka] — dostosowując czułość do przewidywanej ruchliwości obiektu. Jest to przydatne na przykład do zdjęć ptaków. W trybie AF-S system AF utrzymuje precyzję nawet przy jasności –4,0 EV. Lepiej działa też wykrywanie kontrastu. Szybkie zdjęcia seryjne w pełnej rozdzielczości 50,1 megapiksela Aparat umożliwia zdjęcia seryjne z prędkością do 30 kl./s, w imponującej rozdzielczości 50,1 megapiksela i z pełnym śledzeniem ostrości i ekspozycji. Parametry AF/AE są wyznaczane na podstawie danych z przetwornika obrazu nawet 120 razy na sekundę. Wyeliminowanie efektu zaciemnienia w wizjerze sprawia, że podczas kadrowania i rejestracji ujęć obraz wygląda tak, jak oglądany nieuzbrojonym okiem. Elastyczne ustawienia obszaru ostrości Dotychczasowe ustawienia obszaru ostrości punktowej — L, M i S — uzupełniono rozmiarami XL i XS. Ustawienie XS może zapobiec nastawianiu ostrości na obiekty na pierwszym planie, takie jak gałęzie. Aparat pozwala tworzyć własne obszary ostrości o wybranym rozmiarze i proporcjach. Funkcja ta przydaje się na przykład podczas zawodów, na których sportowcy biegną obok siebie, a ostrość ma być ustawiana na zawodnika na prowadzeniu. Wstępne przechwytywanie i zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych Funkcja „Wstępne przechwytywanie” utrwala to, co zdarzyło się przed wyzwoleniem migawki, nie pogarszając rozdzielczości nawet podczas zdjęć seryjnych z szybkością 30 kl./s. Do wyboru są różne ustawienia czasu rejestracji. Użytkownik może też na chwilę zwiększyć szybkość zdjęć. Obie te funkcje zmniejszają ryzyko utraty najważniejszego momentu. Wybierane opóźnienie wyzwolenia migawki Dostępne są różne tryby opóźnienia wyzwolenia migawki. Można je wybrać z menu [Op.zwol./Wyś.startu]. Ustawienie [Najsz.zwol./Wł.] do minimum ogranicza opóźnienie wyzwolenia migawki i powoduje zanik obrazu (efekt blackout) podczas wykonywania pierwszego zdjęcia z serii. Ustawienie [Stab.zwol./Wł.] stabilizuje opóźnienie wyzwolenia migawki, przez co ułatwia wyzwolenie migawki w żądanym momencie. Domyślnym ustawieniem jest [Automat./Wył.], przy którym w chwili rozpoczęcia zdjęć nie występuje efekt blackout. Ulepszony tryb zdjęć seryjnych w wysokiej rozdzielczości Pojemny bufor pamięci i większa ogólna szybkość systemu umożliwiają zdjęcia seryjne w pełnej rozdzielczości. Aparat pozwala zapisać serię liczącą nawet 159 obrazów JPEG lub 153 obrazy RAW z kompresją zrobione z szybkością 30 kl./s. Jeśli fotografowanie odbywa się z szybkością 20 kl./s, jedna seria może liczyć nawet 400 obrazów JPEG. Jest to potencjalnie olbrzymi atut podczas fotografowania sportu, dzikiej przyrody, obiektów w ruchu i w innych sytuacjach, w których pierwszorzędne znaczenie ma moment rejestracji obrazu. Nadzwyczajna rozdzielczość: 50,1 megapiksela 50,1-megapikselowy przetwornik obrazu Exmor RS i procesor obrazu BIONZ XR współpracują z zaawansowanymi obiektywami Sony z licznej rodziny G Master, zapewniając głębię, realizm i wysoką rozdzielczość odwzorowania obrazu. Dzięki dużej liczbie pikseli matrycy imponującą, 21-megapikselową rozdzielczość mają także zdjęcia zrobione w trybie APS-C lub skadrowane później do formatu APS-C. Duża czułość, niski poziom szumu i szeroki zakres dynamiczny Dzięki opiniom profesjonalistów powstał system redukcji szumu, który mimo dużej skuteczności nie pogarsza szczegółowości obrazu. W rezultacie użytkownicy mogą bez przeszkód robić wyraźne zdjęcia sportów halowych przy średniej i wysokiej czułości. Imponujący, 15-stopniowy zakres dynamiczny przy niższych czułościach zapewnia płynne, realistyczne przejścia tonalne. [1] α1, ISO 6400, 1/1600 s, F2.8 [2] α1 II, ISO 6400, 1/1600 s, F2.8 Różne ustawienia rozmiaru i jakości obrazów RAW Zdjęcie w formacie RAW można zapisywać z kompresją, bez kompresji i z bezstratną kompresją. Maksymalna szybkość zdjęć seryjnych RAW z kompresją wynosi 30 kl./s. W zależności od zastosowania można wybrać jeden z trzech rozmiarów zdjęć RAW z bezstratną kompresją: L, M lub S. Zdjęcia w formacie RAW z bezstratną kompresją, JPEG i HEIF o rozmiarach M i S. mają taką samą liczbę pikseli niezależnie od tego, czy zostały zrobione w trybie pełnoklatkowym, czy APS-C. Pozwala to swobodnie przełączać tryb bez zmiany rozdzielczości. Rozmiary JPEG i RAW można dowolnie łączyć, odpowiednio do potrzeb. Zawsze dokładna ekspozycja i kolorystyka W porównaniu z korpusem α1 znacznie poprawiono ekspozycję i reprodukcję kolorów. Algorytm automatycznej ekspozycji wykrywa twarze i odpowiednio dostosowuje naświetlenie fotografii i filmów. Stabilność ekspozycji zwiększyła się o 20%, nawet jeśli twarz jest rejestrowana pod światło, ciemna, prześwietlona wskutek bezpośredniego nasłonecznienia lub ustawiona bokiem do aparatu. Zaawansowany procesor AI współpracuje z czujnikiem światła widzialnego i podczerwieni z przodu aparatu, pomagając dokładnie ustawić balans bieli nawet w przypadku obiektów w cieniu. 5-osiowa, optyczna stabilizacja obrazu w korpusie o efektywności 8,5 stopnia na środku kadru Precyzyjny moduł stabilizacji obrazu, zaawansowane czujniki żyroskopowe i wiodące algorytmy wykrywają i kompensują drgania aparatu, zapewniając przełomową efektywność 8,5 stopnia na środku obrazu i 7,0 stopni na brzegach. Zdjęcia z ręki zachowują dzięki temu najdrobniejsze szczegóły i dokładność co do piksela. W przypadku zgodnych obiektywów z wbudowanym systemem stabilizacji poprawia się synchronizacja korpus-obiektyw, co skutecznie przeciwdziała zamazaniu obrazu nawet przy większych ogniskowych. [1] Obrót wokół osi pionowej [2] Przechył lewo/prawo [3] Przechył góra/dół System AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym podczas filmowania System AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym wykorzystuje zaawansowaną, opartą na sztucznej inteligencji technologię szacowania postawy człowieka. Z dużą dokładnością rozpoznaje ona i śledzi nie tylko oczy, lecz także położenie ciała i głowy ludzi. W porównaniu z modelem α1 powiększył się zakres obiektów rozpoznawanych z pomocą sztucznej inteligencji podczas fotografowania i filmowania. Teraz obejmuje on na przykład rozpoznawanie ptaków na filmach. Rozpoznawanie i śledzenie w czasie rzeczywistym innych obiektów odbywa się poprzez przetwarzanie kolorów, wzorów i danych przestrzennych. Imponująco realistyczne nagrania w wysokiej rozdzielczości: 8K /4K Aby nagrać film 4K (3840 × 2160), można wykadrować i poddać edycji źródłowy materiał 8K o bardzo wysokiej rozdzielczości, uzyskiwanej poprzez oversampling z rozdzielczości 8,6K. Zapis obrazu 8K jest możliwy w 10-bitowym formacie XAVC HS 4:2:2, opcjonalnie z plikiem proxy Full HD. Filmy 4K można nagrywać w formacie pełnoklatkowym, z użyciem kodeka XAVC HS, S lub S-I, albo w formacie Super 35mm, z oversamplingiem z rozdzielczości 5,8K i odczytem wszystkich pikseli bez ich łączenia w grupy. Z myślą o wyjątkowej jakości format XAVC S-I pozwala na zapis z przepływnością do 600 Mb/s. Nagrywanie z dużą liczbą klatek na sekundę: do 120p Aparat umożliwia wewnętrzny zapis filmów 4K w formacie do 120p. Materiał filmowy 4K można odtwarzać w nawet 5-krotnie zwolnionym tempie. Tryb zwolnionego i przyspieszonego tempa (S&Q) pozwala odtwarzać spowolniony lub przyspieszony obraz w samym aparacie. Jeszcze większe możliwości daje materiał filmowy Full HD nagrany przy 240 kl./s: można go odtwarzać w nawet 10-krotnie zwolnionym tempie (24p), tworząc na przykład imponujące ujęcia sportowe. Wybór żądanego klatkażu umożliwia intuicyjne menu. Większa spójność z nagraniami S-Log z kamer Cinema Line Krzywa gamma S-Log3 rozszerza zakres przejść tonalnych od cieni do średniej szarości (18%). Minimalna czułość ISO w przypadku użycia krzywej S-Log wynosi 800. Zakres ISO można rozszerzyć do 200–640. W porównaniu z korpusem α1 poprawiono reprodukcję szczegółów. Łatwiej jest też ujednolicić materiał filmowy z nagraniami z cyfrowych kamer kinowych Sony wyposażonych w tryb S-Log3, takich jak Sony VENICE i BURANO. Użytkownik może importować do aparatu własne tabele LUT, aby dzięki nim uzyskać wyobrażenie końcowego obrazu już w samym aparacie. Funkcje wspomagające nastawianie ostrości W intuicyjnym nagrywaniu profesjonalnych filmów pomaga szereg narzędzi do nastawiania ostrości. Należą do nich Asysta AF, tymczasowo włączająca ręczną regulację ostrości, wyświetlanie zarysu czy ustawienia szybkości i czułości przejścia AF. Funkcja mapy ostrości nakłada wizualizację głębi ostrości na podgląd na żywo. System AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym, śledzenie w czasie rzeczywistym i funkcja obszaru ostrości są teraz dostępne również po włączeniu zoomu cyfrowego lub funkcji Clear Image Zoom. Funkcja automatycznego kadrowania automatycznie dostosowuje kompozycję do obiektu Funkcja automatycznego kadrowania, rozpoznająca obiekty z użyciem sztucznej inteligencji, automatycznie przycina obraz w taki sposób, by główny obiekt zajmował najważniejsze miejsce w kadrze. W rezultacie kadrowanie jest na bieżąco korygowane, a ujęcie wygląda jak nakręcone przez doświadczonego kamerzystę. Do wyboru są różne ustawienia chwili rozpoczęcia automatycznego kadrowania, wielkości obiektu w kadrze i szybkości śledzenia. Funkcja automatycznego kadrowania może doskonale sprawdzić się podczas nagrywania wywiadu, występu muzycznego, bloga kulinarnego i wielu innych materiałów. Stabilizator kadrowania automatycznie utrzymujący obiekt w stałym położeniu Funkcja „Stabilizator kadrowania” automatycznie utrzymuje obiekt w stałym miejscu w kadrze, nawet gdy użytkownik przemieszcza się z aparatem lub gdy okoliczności utrudniają stabilne kadrowanie. Rozpoznawanie obiektów z użyciem sztucznej inteligencji i tryb stabilizacji „Aktywny dynamiczny” zapewniają stabilność kompozycji i obrazu nawet podczas zdjęć z ręki. W trybie [Środek] główny obiekt jest automatycznie umieszczany na środku kadru, a tryb [Ręczny] pozwala wybrać żądane położenie. Swoboda regulacji monitora LCD Monitor z 4-osiową regulacją ustawienia pozwala zapewnić sobie optymalne warunki oglądania w układzie poziomym i pionowym. Po wysunięciu monitora można go odchylić o maksymalnie 98° w górę, 40° w dół i pełne 180° na bok. Zawias nie rzuca się w oczy, jest jednak wytrzymały. Duży, 3,2-calowy wyświetlacz dotykowy został zaprojektowany do wyświetlania wyraźnego obrazu w plenerze. Ma rozdzielczość 2,1 mln pikseli i reprodukuje szeroki zakres barw. Zaawansowane właściwości uchwytu i łatwa obsługa Uchwyt jest teraz bardziej ergonomiczny. Dzięki odpowiedniemu kształtowi pewnie leży w dłoni, co zapewnia wygodę i stabilność podczas długich sesji. Identyczne właściwości ma oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5, ułatwiający długotrwałe zdjęcia w układzie pionowym. Uchwyt ten zapewnia ponadto dłuższą pracę na akumulatorze niż poprzedni model. Nowością na korpusie jest przycisk własny C5. W zestawie standardowa i głęboka muszla oczna do wizjera Aparat α1 II jest dostarczany z dwoma muszlami ocznymi: standardową FDA-EP19 i głębszą FDA-EP21. Użytkownik może więc wybrać muszlę, która lepiej pasuje do określonych warunków lub osobistych preferencji. Nowy model FPA-EP21 jest głębszy od standardowego FDA-EP19. Blokuje przez to światło, które w jasnym otoczeniu mogłoby przesączać się przez szczelinę między okiem a muszlą oczną, i poprawia jakość podglądu. Wygodę użycia zwiększa miękkie, dokładnie przylegające tworzywo i konstrukcja. Zaawansowany wizjer elektroniczny Wyposażony w zaawansowane elementy optyczne wizjer elektroniczny OLED o rozdzielczości około 9,44 mln pikseli wyświetla wyraźny obraz. Powiększenie 0,90× i pole widzenia 41° zapewniają wyraźny, rozległy podgląd, a dzięki zmodernizowanej konstrukcji odległość od oka wynosi aż 25 mm. Zmniejszenie opóźnień pomaga w uzyskaniu stabilniejszego kadrowania. W trybie fotografowania do wyboru są trzy szybkości odświeżania obrazu: [Standardowa] (60 kl./s), [Wysoka] (120 kl./s) i [Wyższa] (240 kl./s). Znacznie poprawiła się ogólna jakość obrazu, a zmniejszyła aberracja. Dwa gniazda zgodne z kartami pamięci CFexpress typu A Aparat α1 II ma dwa gniazda na nośniki danych. Oba współpracują z kartami CFexpress typu A i kartami SD klasy UHS-I i UHS-II. Karty CFexpress typu A doskonale nadają się do zapisywania olbrzymich ilości danych z przetwornika obrazu. Dzięki nim można wykonywać zdjęcia seryjne z szybkością 30 kl./s i nagrywać filmy 8K i 4K o dużej przepływności. Użytkownik może wybrać równoczesny zapis tych samych danych na obie karty lub rozdzielać pliki odpowiednio do ich rodzaju i wielkości. Przy wybranym trybie naprzemiennym nagrywanie będzie automatycznie przełączać się na drugi nośnik po zapełnieniu pierwszego. Funkcje odtwarzania wspomagające szybkie dostarczanie materiału Funkcja odtwarzania wielu nośników umożliwia bezproblemowe wyświetlanie wszystkich obrazów z dwóch kart pamięci. Zdjęcia zrobione w trybie zdjęć seryjnych lub fotografowania z interwałem można wyświetlać jako grupy. A jeśli przed rozpoczęciem zdjęć użytkownik wybierze żądane ustawienie klasyfikacji, będzie ono automatycznie stosowane do pierwszych zdjęć w grupach zdjęć seryjnych lub zrobionych w trybie wstępnego przechwytywania albo do klatki podziału wstawianej przed pierwszymi zdjęciami w grupach. Umożliwi to szybkie przeglądanie i wyszukiwanie odtwarzanych grup za pomocą pokrętła własnego. Dedykowany mikrofon do nagrywania wyraźnych notatek głosowych Z tyłu urządzenia znajduje się dedykowany mikrofon, który ułatwia nagrywanie wyraźnych notatek głosowych nawet w zgiełku. Użytkownik może przesyłać te notatki na serwer FTP wraz ze zdjęciami, by przekazać dokładne informacje wydawcy, lub przekształcać je przed przesłaniem na tekst przy użyciu aplikacji mobilnej Transfer & Tagging. Każda z tych metod może znacznie przyspieszyć dostarczanie materiału. Wydajne przesyłanie danych przez szybką sieć przewodową lub bezprzewodową Pliki z fotografiami i filmami można przesyłać bezpośrednio z aparatu na wskazany zdalny serwer FTP przez sieć przewodową lub bezprzewodową. Korpus jest teraz wyposażony w łącze przewodowe 2.5GBASE-T. Umożliwia ono przesyłanie danych o zdjęciach i filmach z aparatu na serwer FTP z prędkością do 2,5 Gb/s i zapewnia stabilną łączność podczas zdalnego sterowania z komputera. Wbudowana sieć bezprzewodowa Wi-Fi (IEEE 802.11a/b/g/n/ac) z technologią MIMO 2×2 umożliwia szybką transmisję w paśmie 5 GHz. Gwarantuje najwyższą szybkość i stabilność zarówno fotoreporterom i autorom zdjęć sportowych, którzy muszą natychmiast dostarczać materiał przez FTP, jak i w zastosowaniach studyjnych. Złącze USB Type-C® zgodne z USB SuperSpeed 10 Gb/s (USB 3.2) Łącze USB Type-C® aparatu jest zgodne ze standardem transmisji SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2). Umożliwia szybkie przesyłanie dużych plików z obrazami do zdalnego komputera. Narzędzia wspomagające pracę w zastosowaniach profesjonalnych Korpus α1 II współpracuje z aplikacjami Transfer & Tagging i Remote Camera Tool. Transfer & Tagging to aplikacja na smartfon, która pozwala zawodowym fotografom sportu i fotoreporterom sprawniej zajmować się zdjęciami. Umożliwia użycie smartfonu do przesyłania FTP w tle oraz szybkie załączanie znaczników/podpisów. Remote Camera Tool to program służący do zdalnego sterowania zdjęciami (tetheringu) przy użyciu komputera podłączonego przez przewodową sieć LAN. Większa dostępność dla wszystkich użytkowników Funkcje ułatwień dostępu, takie jak czytnik ekranu, który odczytuje na głos zawartość menu, czy powiększony ekran menu, ułatwiają rejestrację i odtwarzanie obrazów wszystkim użytkownikom aparatu α1 II. Inne zaawansowane funkcje, takie jak intuicyjne, dotykowe włączanie śledzenia obiektów czy oparty na sztucznej inteligencji system AF rozpoznający w czasie rzeczywistym szeroki wachlarz obiektów, pozwalają czerpać przyjemność z fotografowania i filmowania jak najszerszemu kręgowi użytkowników.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sony
Rodzaj
  • body
Rozdzielczość efektywna
  • 50 Mpix
Stabilizacja obrazu
  • Ze stabilizacją obrazu
Rozmiar matrycy
  • 24 x 36 mm
Maksymalna szybkość zdjęć w serii
  • 30 kl./s
Lampa błyskowa
  • Możliwość podpięcia
Karty pamięci
  • UHS-I
  • UHS-II
  • CFexpress
Wizjer
  • Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD
  • 3,2"
Rodzaj matrycy
  • CMOS
Szybkość migawki
  • 1/32000
Zasilanie
  • Akumulator dedykowany
Rodzaj migawki
  • Elektroniczna
Złącza i porty
  • mini jack
  • LAN
  • USB-C
  • HDMI (Typ A)
Model
  • A1 II
Cechy dodatkowe
  • Obsługa formatu RAW
  • Wymienna optyka
  • Matryca pełnoklatkowa
Kolor
  • Czarne

Opinie Aparat cyfrowy Sony A1 II body - ILCE1M2B Gdynia

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • m...d
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Świetny sprzęt, bardzo uniwersalny.