Wojny konsolowe [ebook] Gdańsk

Fascynująca thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki …

od 43,92 Najbliżej: 0,2 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Fascynująca thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Przedmowa. Seth Rogen i Evan Goldberg Od autora Prolog Część pierwsza. Genesis 1. Szansa 2. B + R 3. Historia Toma Kalinskego 4. Brutalne przebudzenie 5. Historia NOA 6. Zasady gry 7. Pocztówki z Arkansas 8. Narodziny ikony 9. Nieudany trip 10. Ekstremalnie niebezpieczne 11. Dokonać niemożliwego 12. Rewolucja z pikseli Część druga. Sonic kontra Mario 13. Wiatr zmian 14. Segaville 15. Fizyk jest niepocieszony 16. Zmęczyć przeciwnika 17. Starcie 18. Złote lato chłopca do bicia 19. Wróg mojego wroga 20. Coś, na co warto czekać 21. Serce i rozum Część trzecia. Następny poziom 22. Strzelanie do celu 23. Sequele, utarczki i baseball w Seattle 24. FYRIRGEFNING Syndanna 25. Powrót do pracy 26. Narodziny superbohatera 27. Poza grami wideo 28. Boca 29. Po zaciemnieniu, przed blaskiem 30. Po prostu to zrób 31. Za gorąco, za zimno, w sam raz 32. Maszyna snów Kutaragiego 33. Zwycięska rundka 34. Policjanci i złodzieje 35. Shoshinkai 36. Prometeusz odnowiony 37. Trójkąt miłosny SegaSonyNintendo 38. Jakiś potwór tu nadchodzi 39. No to lecimy! Część czwarta. Wojna domowa 40. Jak Grinch ukradł święta 41. Fugu 42. Barbarzyńcy u bram 43. Podróż na latającym dywanie 44. Szalony jak lis 45. Nie do przyjęcia 46. Krew, pot i gzy 47. Człowiek, który przyszedł z Pepsi 48. Marsz lemingów 49. Zmiana stron 50. Punkt krytyczny 51. Ostatni i najlepszy Piotruś Pan Część piąta. Żółw i zając 52. Następna generacja 53. Najlepszy przyjaciel człowieka 54. Złapani w nocną pułapkę 55. Zbliża się wichura Nie, to nie metafora 56. Żołd 57. Życie na Marsie 58. Na górze róże 59. Upiór z przeszłości 60. Królowie dżungli 61. I zostały trzy 62. Na rozstaju dróg 63. Zabójczy instynkt 64. Koniec gry Epilog Podziękowania Zdjęcia Strona redakcyjna O autorze: Blake J. Harris — amerykański pisarz, dziennikarz i twórca podcastów, autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe. Interesuje się tym, jak technologia odmienia rzeczywistość i wpływa na historię. Współpracuje z licznymi mediami, przeprowadza wywiady z największymi gwiazdami zaangażowanymi w tworzenie najgorszych filmów. Mieszka w Nowym Jorku.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Wybrane wydawnictwa
  • SQN Sine Qua Non
Format
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 576
Rok wydania
  • 2017