Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość Gdańsk

Praktyka strategii firmy jak zarządzać przeszłością radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość ❤️ Poltext ❤️ __________________________________________________________________ ✔️ BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze …

od 33,99 Najbliżej: 0,2 km

Liczba ofert: 11

Oferta sklepu

Opis

Praktyka strategii firmy jak zarządzać przeszłością radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość ❤️ Poltext ❤️ __________________________________________________________________ ✔️ BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii. Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym. *** Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across C-tures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych. Autorzy: Krzysztof Obłój EAN: 9788381750479 Głębokość: 11.000000 ISBN: 978-83-8175-047-9 Liczba stron: 220 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Rodzaj: Książki Rok wydania: 2019 Szerokość: 165 Wydawnictwo: Poltext Wysokość: 235 __________________________________________________________________ ✔️ Autorzy: Krzysztof Obłój Rok wydania: 2019 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-8175-047-9 Wysokość: 235 EAN: 9788381750479 Szerokość: 165 Głębokość: 11.000000 Rodzaj: Książki Wydawnictwo: Poltext Liczba stron: 220 Produkt fabrycznie nowy. _________________________________________________________ ➡️ Praktyka strategii firmy jak zarządzać przeszłością radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość to wyjątkowy produkt, który wyróżnia się na rynku dzięki swojej doskonałej jakości . ➡️ Dzięki swoim wyjątkowym cechom, produkt ten z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. __________________________________________________________________ Praktyka strategii firmy jak zarządzać przeszłością radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość ✅ Poltext ✅ Numer: 9788381750479, PLA-9788381750479. ✅ Waga: 0.22 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Krzysztof Obłój
Wybrane wydawnictwa
  • Poltext
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 220
ISBN
  • 9788381750479
Model
  • twarda