Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta Gdańsk

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu …

od 192,93 Najbliżej: 2,6 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii , tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne. Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta – Przewodnik po analizach rynkowych „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to niezwykle wartościowa publikacja, która odkrywa przed czytelnikami złożoność analiz rynkowych oraz mechanizmy, które rządzą zachowaniami konsumentów. Książka stanowi kompendium wiedzy, które pomoże zrozumieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe oraz jakie czynniki wpływają na ich wybory. Dla kogo jest ta książka? Specjaliści z branży marketingowej Studenci kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem Przedsiębiorcy i menedżerowie pragnący lepiej zrozumieć swoich klientów Osoby zainteresowane badaniami rynku i analizą danych Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczną wiedzę na temat metod i technik badawczych Umiejętność przeprowadzania skutecznych analiz rynkowych Wgląd w dobre praktyki stosowane w branży badań marketingowych Możliwość budowania lepszych strategii marketingowych na podstawie danych Kluczowe tematy i obszary Proces badawczy – od briefu po prezentację wyników Metody zbierania danych i ich analiza Rekomendacje praktyczne dla branży marketingowej Psychologia konsumenta i jej wpływ na decyzje zakupowe O Autorach Książka została napisana przez zespół pięćdziesięciu ekspertów z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii , którzy na co dzień zajmują się badaniami marketingowymi w Polsce. Ich doświadczenie i wiedza stanowią solidną podstawę dla przedstawionych w publikacji informacji. O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne. Specjalizuje się w literaturze akademickiej oraz książkach z zakresu nauk społecznych, co czyni go wiarygodnym źródłem wiedzy dla studentów i profesjonalistów. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 736
ISBN
  • 9788301217891
Model
  • twarda

Opinie Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta Gdańsk

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3 na podstawie 1 opinia
  • s...r
    3
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Straszna cegła. Nuda