Logotyp
2 na podstawie 7 opinii

585243353

Lista placówek w Twojej okolicy

Brak placówek w Twojej okolicy

  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    1
    Nie dostałem smsa z numerem. Zamówienia nadal nie ma w sklepie - po tygodniu od złożenia. Nikt nic nie wie. Daremny sklep. Odradzam zakupy!
  • Carlos
    Carlos
    1
    Kolejny sklep, który przy zakupach online wysyła wadliwy produkt prawdopodobnie mając nadzieję, że klient nie dokona zwrotu. Wysłana do mnie kołdra miała wadę fabryczną - jeden bok całkowicie nie był zszyty. Ze względu na pośpiech, zwrot przez kuriera nie wchodził w grę, bo jak zostałem poinformowany przysłanie nowej kołdry może zająć do 10 dni roboczych od nadania zwrotu. Ostatecznie musiałem urządzić sobie wycieczkę do jedynego otwartego sklepu w Trójmieście, gdzie podczas zwracania wadliwego produktu byłem świadkiem, jak młoda pani pracująca w sklepie dostała reprymendę od swojej przełożonej, że od razu wymienia wadliwy produkt zamiast spytać się najpierw, czy może nie wolałbym na niego kuponu rabatowego - tak kupon rabatowy na kołdrę, z której wysypuje się wsad. ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPÓW ONLINE W TYM SKLEPIE
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    1
    Sklep odmówił realizacji zamówienia w podanym terminie ze względu na zamknięcie sklepu. Nie zaproponowali rozwiązania, na każdą moja propozycje zmiany opcji dostawy lub przekierowania na inny sklep odmówili. Kazali czekać do odwołania. Paranoja
  • Paweł
    Paweł
    1
    Schrzanili zamowienie mebli ogrodowych na 7 tys pln. Niekompletne, ich podwykonawca, firma kurierska, wozi po kilka paczek co drugi dzien, kasuja za ekspresowa dostawe dla siebie, firma kurierska mowi ze ekspresow nie wykonuje. Infolinia slaba, bardzo szybko chca sie pozbyc, malo wiedza. Generalnie wziasc kase a potem czlowieku bujaj sie tydzien z kurierami dowozacymi pomieszane zamowienia. Jysk zwala wine na firme kurierska -- wlasnego podwykonawce za ktorego kasuje na jysk.pl 400 pln za dostawe -- a firma kurierska na Jysk. Generalnie amatorzy pelna gemba. Jak kupowac to tylko i wylacznie w sklepach stacjonarnych samemu. Ale wtedy tez 1 krzeslo jest w sklepie w Bytomiu, dwa w Krakowie, i jeszcze jedno w Czestochowie, a stol w Gliwicach, parasolki tez w Czestochowie, ale tylko 2 bo trzecia mozna odebrac w Katowicach. Kompletny chaos. Mozna kupic doniczke jak maja na miejscu za 30 pln. Inaczej, nie warte nerwow, nic nie maja na miejscu, a jak sie chce dostawe kurierem za 400 pln to ja tez dokumentnie schrzania. Produkt dobry, ale niesamowicie utrudniaja proces zakupu, jakby brali sobie za punkt honoru, zeby czlowiek u nich przypadkiem nic nie kupil.
  • Wojciech
    Wojciech
    3
    Materac z nutą zapachową chemikali.
  • igor
    igor
    1
    Sklep internetowy to maxymalna amatorszczyzna, sprzedają produkty, których nie posiadają na stanie, obsługa klienta to dno
  • Bogusława
    Bogusława
    5
    Polecam! Zawsze miła i fachowa obsługa, zachęcające promocje :)

Brak opisu