Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Logotyp
2 na podstawie 96 opinii

222508444

Lista placówek w Twojej okolicy

Brak placówek w Twojej okolicy

  • cecon
    cecon
    2
    zamowilem 13.01 towar za prawie 3 tysiace. online. jak sie wlasnie dowiedzialem zamowienie zostanie wyslane dopiero po 30tym stycznia. KPINA . !!!!!!! A jak towar przyjedzie nie kompletny lub cokolwiek bedzie nie tak NAPEWNO CALOSC ODESLE Z POWROTEM .
  • Beata63
    Beata63
    1
    Ostatnio kupiłam choinkę w donicy w tym sklepie. Okazało się, że jest to drzewko z obciętymi korzeniami!!! Wstyd, żeby w takim sklepie sprzedawano takie drzewka. Zdecydowanie odradzam zakup choinki w Leroy Merlin
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    5
    Od kilku miesięcy remontujemy dom i nasze stałe zajęcie to wizyty w marketach budowlanych. Bywa różnie. Obsługa większości sklepów ma generalnie stosunek lekceważąco-wymigujący traktując proszącego o pomoc klienta jako niezbyt sympatyczny element dnia, zwykle okazując znudzenie a nawet zniecierpliwienie i zwykle ma się wrażenie że obsługa robi łaskę odpowiadając na pytania. Tym razem miłe zaskoczenie w sklepie Leroy Merlin w Wieliczce. Problemowa ,,reklamacja” załatwiona sprawnie w miłej atmosferze. Podziękowania dla Pani Anny i Moniki z punktu reklamacji – które wykazały się chęcią pomocy, zaangażowaniem i dobrą wolą w bardzo przyjaznej atmosferze. Dokładnie to samo mogę powiedzieć o drugiej Pani Ani i Panu Przemku poproszonych z hali o konsultację. I warto jeszcze pochwalić kolejnego pracownika – proszonego o pomoc, który błyskawicznie rozwiązał problem podłączenia baterii. Mój post nie ma mieć charakteru robienia dobrego pijaru ale naprawdę chcę podziękować i ocenić bo tak powinna właśnie wyglądać porządna obsługa kupującego. No i wesprzeć dobrą tendencję. I jeśli mam do wyboru kupić jakieś sprzęty to kupię je tam gdzie obsługa jest przyjazna żeby wspierać dobre praktyki zamiast robić zakupy tam gdzie mało przyjemnie. Jeszcze raz dziękuję za sprawną pomoc bo inaczej włóczyłbym się całą zimę po Krakowie z rdzewiejącym wężykiem do prysznica z twarzą umazaną nieszczęściem ;)
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    0
    Nie polecam zakupów w tym sklepie . Po otrzymaniu towaru okazało się, że w środku był towar dużo niższej wartości. Ta pomyłka naraził mnie na bardzo duże koszta dodatkowe, a sklep udaje, ze sie nic nie stało i nie odpowiada na zadawane pytania. Nie polecam zakupów przez ten sklep.
  • Leo
    Leo
    0
    Sklep posiada wirtualny towar. Zamówienie które miało być zrealizowane w ciagu 10 dni zrealizowano po 3 tygodniach, wybrakowane. Otrzymane zamówienie przyszło niekompletne, z 10 zamawówionych i opłaconych z góry płyt Varmsena do ocieplenia kominka przysłano 7, a na załaczonym do przesyłki paragonie widnieje 10 szt. Reklamacja składana 3 razy w ciagu jednego dnia na nikim nie robi wrażenia. Sklep nie potrafi udzielić informacji co sie stało z brakujacym towarem i kiedy go doślą. Podejrzewam, że w magazynie centralnym mieli tylko 7 płyt na stanie w zwiazku z tym tyle wysłali. Stanowczo odradzam zakupów, szkoda czasu i nerwów.
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    0
    Czekałem na opłacony towar miesiąc. Informacje zwrotne jakie dostawałem to że czekają na dostawę pomimo tego że w sklepach stacjonarnych mieli tego dziesiątki. W końcu po 4 tygodniach zrezygnowałem.
  • Wściekły
    Wściekły
    0
    Sklep nie wywiązuje się z umów, Opłaconego towaru nie można odebrać w myśl "NIe mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi?
  • Hubert
    Hubert
    0
    Sklep jest beznadziejny. Kontakt z klientem żaden. Na drzwi czekam już czwarty miesiąc od dnia zamówienia. Raz przyjechały uszkodzone do sklepu, drugi raz przyjechały uszkodzone już do mieszkania, trzeci raz nie przyjechały w ogóle bo pracownicy anulowali zamówienie w niejasnych okolicznościach (tak przynajmniej ustaliłem w rozmowie telefonicznej z pracownikami sklepu na Targówku). Chociaż to też nie jest do końca jasne, bo najpierw na jednej infolinii twierdzono, że drzwi już dotarły, potem na drugiej okazało się, że jednak nie.
  • gosia
    gosia
    0
    Tragedia!!! Wydałam ok. 8000 zł na łazienkę. Część rzeczy mi przywieźli, resztę musiałam osobiście odebrać chociaż transport miałam opłacony, (ale zależało mi na czasie), z godzinę czekałam na wydanie szafki z umywalką, jednak umywalka okazała się być prawie podobna (jak Pan powiedział który mi ją wręczał)jaką zamówiłam, cena się również nie zgadzała. Dowieźli mi szklaną kabinę prysznicową, z której drzwi po rozpakowaniu rozpadły się na drobny mak, złożyłam reklamację, bo przecież nikt z mojej strony jej nie uszkodził, odpowiedź otrzymałam negatywną,(drzwi z kabiny 700 zł, a cała 850) jestem przerażona zakupami w tym sklepie!!!
  • Paweł
    Paweł
    0
    Zamówiłem 22 kantówki drewniane systemu Nive Naterial. Przysłali mi kantówki powyginane i poskręcane w osi, pokryte zielonym czymś i ptasimi odchodami. Odebranie zgłoszenia reklamacyjnego zajęło im 2 dni robocze ale na negatywną opinię pod produktem na stronie internetowej sklepu zareagowali w ciągu kilku godzin. Przez tydzień, dzień za dniem zwodzili mnie, że przyjedzie kurier i odbierze wadliwy towar. Nie kupujcie w Leroy Merlin.
  • Karolina
    Karolina
    0
    Na zamówione gniazdka i włączniki firmy VARILIGHT czekałam miesiąc. Termin przewidywanej dostawy był przesuwany kilkukrotnie. Po miesiącu dostałam informację, że będę czekać kolejne dwa tygodnie. Z realizacji zamówienia zrezygnowałam i nigdy więcej nie skorzystam z internetowych usług tego sklepu. Tragedia.
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    0
    FATALNE !!!! `Wiecej nie kupujcie tu !!!!!!
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    0
    17.04. Kupiłam listwy wykończeniowe, bo na stronie produktu było napisane wysyłka w 24h. Tę samą informację przed opłaceniem zamówienia potwierdzono mi na infolinii. Dzisiaj mija prawie miesiąc, nie mam towaru, a sklep nie chce oddać pieniędzy i każą czekać. Odradzam zakupy, niekompetentni oszuści!!! Zgłaszam sprawę do UOKiK
  • ChemiQ
    ChemiQ
    1
    Wszystko jest fajnie, dopóki się kupuje same drobiazgi, rurki, śrubki i żarówki. Problemy zaczynają się po zakupie większego urządzenia (np. bojler), które po 3 tygodniach okaże się badziewiem i padnie. Nie można go nawet przywieźć i wymienić, sklep umywa ręce, teraz jestem w trakcie dzwonienia po kolejnych numerach serwisu firmy produkującej ten sprzęt. Kupiliśmy nowy bojler po to, by być od kilku dni bez ciepłej wody i myć się w misce jak na koloniach. Porażka. Odradzam zakupy większych sprzętów w markecie, więcej z tym problemów niż korzyści.
  • Użytkownik Ceneo
    Użytkownik Ceneo
    5
    Polecam. Nigdy nie miałam problemów z tym sklepem ani przy zakupie, ani przy zwrotach ani przy wymianach.
  • Katarzyna
    Katarzyna
    0
    Z przykrością muszę wystawić złą opinię o sklepie internetowym Leroy Merlin.pl. Sprzedają towar, którego nie posiadają na stanie. Towar zamówiłam 16 listopada 2018, następnego dnia dostałam smsa z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie. Ponieważ musiałam umówić transport pojechałam po towar po 5 dniach. Na miejscu okazało się, ze towaru nie ma. Będzie 28 listopada. Wściekłam się bo ściągnęłam człowieka z samochodem transportowym. Pracownicy wzruszyli jedynie ramionami. Kolejny raz zjawiłam się w sklepie 28 listopada ponieważ nie mogłam dodzwonić się na infolinię. Po raz kolejny okazało się, że towaru nie ma - będzie 5 grudnia. Nie muszę dodawać, że fachowcy czekali żeby kłaść panele. Mając za sobą tak przykre doświadczenia, w przeddzień przewidywanej dostawy zadzwoniłam na infolinię - i tu muszę przyznać trafiłam na wyjątkowo uprzejmą Panią, która przekopała się przez gąszcz informacji (nie do końca prawdziwych) i oświadczyła, że do sklepu wjechało 50 kartonów paneli (nadmienię, że kupiłam i zapłaciłam za 25 kartonów). Dzięki szybkiej i skomplikowanej akcji udało się wycofać ze sklepu "moje"kartony z panelami i szczęśliwie są już ułożone. Ktoś zapyta dlaczego nie zrezygnowałam i nie kupiłam innych? Ponieważ te bardzo mi się podobały, a cena promocyjna w której je kupiłam była bardzo atrakcyjna biorąc pod uwagę parametry produktu. Po za tym pieniądze miałam już zablokowane a każdy kto robi remont wie co to oznacza.
  • Sebastian
    Sebastian
    0
    Zamawiałem podwójne drzwi razem z futryną. Drzwi okazały się za wąskie, gdyby chociaż otwierały się w obie strony to czułbym się jak w saloonie na Dzikim Zachodzie. Mija miesiąc od złożenia przeze mnie reklamacji a ze strony LM brak reakcji. Na maile reagują sporadycznie, telefon w sprawach reklamacji nie działa, sprawę można tylko próbować załatwiać osobiście w sklepie (Strefa Wnętrza Warszawa Ostrobramska) gdzie reklamację załatwia jedna osoba i ustawiają się do niej kilometrowe kolejki. Wydałem tam sporo pieniędzy i dotychczas było wszystko ok, ale gdy pojawił się pierwszy problem to od razu polegli na całego. Z powodu drzwi wartych 300 zł tracą we mnie klienta.
  • waclaw
    waclaw
    0
    Ten sklep to porażka. Zamówiłem i zapłaciłem za towar (kabina i brodzik). Dostawa miała być zrealizowana w dwa dni, lecz po 14 dniach też jej nie otrzymałem. Dział obsługi jest całkowicie bezskuteczny. Pozorne działania niczego nie załatwiają. Po złożeniu reklamacji z żądaniem zwrotu pieniędzy oświadczono mi, że mogę liczyć na zwrot dopiero, gdy niesolidna firma kurierska dostarczy towar z powrotem do magazynu leroy-merlin, choć ja nie mam pojęcia, czy w ogóle została wysłana. Kontakt z kierownictwem sklepu jest niemożliwy (tel. wiecznie zajęty). Radzę omijać ten sklep dużym kołem.
  • Jacek
    Jacek
    1
    Problem ze zwrotem towaru. W dzisiejszych czasach, tak duża firma powinna dbać o zadowolenie klienta, a nie lekceważyć go dla kilku złotych zysku! Ja już w tym sklepie napewno nie zronię zakupów!
W asortymencie sklepu, klienci znajdą artykuły do domu i ogrodu. Planując budowę lub remont mieszkania warto poznać promocje Leroy Merlin i zaoszczędzić często nie małe pieniądze. By nie pogubić się w bogatej ofercie sklepu, dobrze gdy pod ręką jest gazetka Leroy Merlin. Gazetki Leroy Merlin zawierają produkty dla majsterkowiczów, elementy wykończeniowe do domu a także część sprzętów domowych oraz roślin ogrodowych. Ten mix produktów jest przejrzyście podzielony według określonej tematyki. W ten sposób zazwyczaj elementy do ogrodu i rośliny są na końcu gazetki Leroy Merlin.

Leroy Merlin jest francuską siecią sklepów budowlanych z długoletnim rodowodem. Jej początki sięgają 1923 roku, gdy była zaledwie małym rodzinnym biznesem. Stosunkowo niedawno a w zasadzie w 1984 roku, ograniczono asortyment sklepu do wybranych kategorii, jak budownictwo, dekoracje czy ogród. Wcześniej Leroy Merlin miało także dział sportowy a nawet zabawkowy. Sklep powiązany jest z siecią AMF. Jednak to do Leroy Merlin, klienci przywiązali się najbardziej. Pierwszy sklep w Polsce pod szyldem Leroy Merlin powstał w 1996 roku i od tego momentu zmienił rynek. Jego najbliższymi konkurentami są Obi, Castorama, Praktiker, które także zdobyły silną pozycję konkurencyjną.

Hasłem przewodnim Leroy Merlin jest “Dla domu z pomysłem”. Rzeczywiście szeroka oferta Leroy Merlin może inspirować do zastosowywania kreatywnych i unikalnych rozwiązań dla domu, które poza designem niosą za sobą ogromną funkcjonalność. W poszukiwaniu inspiracji warto odwiedzać stronę sklepu jak i gazetkę Leroy Merlin. Odmień swoje mieszkanie i ogród i ciesz się, że upolowanych atrakcyjnych promocji. Oferta Leroy Merlin czeka na Ciebie!