FAQ

Do czego służy serwis CeneoLokalnie?

Dzięki CeneoLokalnie możesz wyszukać interesujący Cię produkt w Internecie, po czym zakupić i odebrać go osobiście. To pierwszy serwis, który umożliwia Ci korzystanie z pozytywnych aspektów zakupów internetowych, łącząc jednocześnie szybkość i wygodę zakupów lokalnych.

Jak korzystać z serwisu

Wyszukaj interesujący Cię produkt w pobliżu jakiejś lokalizacji (np. Twojej). Możesz zapoznać się z jego opisem, specyfikacją lub opiniami innych użytkowników. Jeśli potrzebujesz dokonać zakupu jak najszybciej, wyszukaj oferty dostępne "od ręki", wyznacz trasę dojazdu i udaj się do sklepu. Sklepy dokładają wszelkich starań, by dane ofert były aktualne, jednak by mieć pewność, że dany produkt znajduje się na stanie, najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą przed przybyciem do sklepu.

Co oznaczają produkty dostępne "od ręki" oraz "sprawdź dostępność"?

W serwisie CeneoLokalnie produkty mogą mieć status "dostępne od ręki" lub "sprawdź dostępność". W przypadku tych pierwszych oznacza to, że produkt znajduje się na stanie danego sklepu i możesz udać się do placówki by go kupić. W przypadku ofert o statusie "sprawdź dostępność", towaru może nie być w sklepie i trzeba złożyć zamówienie, by sklep mógł go sprowadzić. Możesz przejść do strony sklepu by złożyć zamówienie, lub skontaktować się ze sklepem by uzyskać szczegóły w jaki sposób możesz zamówić produkt.

Chcę kupić odkurzacz, ale nie wiem dokładnie jaki model - co mam zrobić?

Wyszukiwarka umożliwia szukanie konkretnego produktu, lub całych kategorii. Wystarczy więc wpisać "odkurzacz" (albo np. "zielony odkurzacz"), a potem z listy produktów wybrać ten, który Cię zainteresuje.

wyniki wyszukiwania produktu

Czy mogę zarezerwować produkt by odebrać go za jakiś czas?

W części placówek produkty, które są dostępne od ręki, mogą zostać przez Ciebie zarezerwowane. Sklep określa jaki rodzaj rezerwacji przyjmuje - do wyboru ma telefoniczną i/lub mailową. Jeśli wiesz, że nie będziesz w stanie przyjechać po towar szybciej niż np. za 5 godzin, dokonaj rezerwacji, jednocześnie dając sklepu znać, na jaki czas powinien odłożyć towar.

formularz rezerwacji produktu w sklepie

Zrobiłem rezerwację towaru, ale w międzyczasie się rozmyśliłem. Co teraz?

W części placówek produkty, które są dostępne od ręki, mogą zostać przez Ciebie zarezerwowane. Sklep określa jaki rodzaj rezerwacji przyjmuje - do wyboru ma telefoniczną i/lub mailową. Jeśli wiesz, że nie będziesz w stanie przyjechać po towar szybciej niż np. za 5 godzin, dokonaj rezerwacji, jednocześnie dając sklepu znać, na jaki czas powinien odłożyć towar.

Czy mogę korzystać z serwisu na telefonie lub tablecie?

Tak - CeneoLokalnie przygotowane jest do działania na nowszych smartfonach oraz tabletach. Wspierane wersje to Android oraz iOS.

Ceneolokalnie w telefonach z system Android i iOS

W jaki sposób mogę się skontaktować ze sprzedawcą w danym sklepie?

Sklepy mają możliwość podania numeru telefonu lub adresu e-mail do siebie. Po odnalezieniu interesującej Cię oferty w serwisie, możesz skorzystać z formularza kontaktowego, który jest zawsze dostępny, lub w przypadku podania przez sklep telefonu - skontaktować się z nim natychmiastowo.

formularz do kontaktu ze sklepem

Ta strona korzysta z danych geolokalizacyjnych IP2Location LITE, dostępnych pod adresem: http://www.ip2location.com.