Zdjęcie Portal Neuroshima - Mistrz Gry 2 - Ełk

Portal Neuroshima - Mistrz Gry 2 Ełk

Neuroshima Mistrz Gry^2 Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry Dodatek jest odpowiedzią na serię Bohater^2 oraz Bohater^3 i w całości przeznaczony jest dla MG, którzy znajdą w nim dziesiątki pomocy - przykładowe osady, knajpy i inne miejsca, w których zwykle żyją bohaterowie niezależni; …

Ostatnia znana cena: 24,95 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Neuroshima Mistrz Gry^2 Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry Dodatek jest odpowiedzią na serię Bohater^2 oraz Bohater^3 i w całości przeznaczony jest dla MG, którzy znajdą w nim dziesiątki pomocy - przykładowe osady, knajpy i inne miejsca, w których zwykle żyją bohaterowie niezależni; sposoby na obronę tychże BN-ów przed zakusami bohaterów graczy; pomysły na to jak radzić sobie z rozbestwionymi graczami; jak zbudować świat, by wiernie oddawał klimat różnych kolorów NS; ściśle tajne dane tylko dla mistrzów gry: opis mutantów IV generacji, zarazy w Detroit i maszyn z Neodżungli - Smarta. A to bynajmniej nie wszystko. . Podstawowe informacje Liczba stron: 127 Rodzaj oprawy: miękka Wydawca: Wydawnictwo Portal Wydanie: polskie Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci. Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało. Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej. Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki. Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Portal Games
Rodzaj
  • Systemy (język polski)
System RPG
  • Neuroshima
Typ
  • Podręczniki
Wydanie
  • Polskie
Model
  • miękka