Zdjęcie Pph Sobimax Pierścienie Centrujące Ford Volvo 69.1 63.3 - Dzierżoniów

Pph Sobimax Pierścienie Centrujące Ford Volvo 69.1 63.3 Dzierżoniów

PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE DO FELG ALUMINIOWYCH Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" …

Ostatnia znana cena: 5,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE DO FELG ALUMINIOWYCH Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h. Pierścienie z tej aukcji pasują na piastę do: FORD JAGUAR VOLVO Do zamówienia pierścieni potrzebne są dwa wymiary: średnica wewnętrzna otworu w feldze metody pomiaru: obcięta suwmiarka patyczek producent felgi rozmiar zewnętrzny średnicy piasty auta metody pomiaru: suwmiarka (może być ta obcięta:) model auta POMOC !!! Gdy nie jesteś pewien jakie powinny być pierścienie, zadzwoń lub napisz e-maila, jesteśmy w stanie od ręki rozwiać wszelkie wątpliwości. Możemy wystawić aukcje prawie każdego "egzotycznego" rozmiaru choć nie wszystkie konfiguracje są możliwe. Możemy zaadoptować pierścień do Twojej felgi redukując kołnierz lub całkowicie go usuwając, gdy pierścień jest za wysoki lub gniazdo w feldze za płytkie bez problemu wszystko dopasujemy. Pamiętaj pierścień MUSI licować z powierzchnią felgi, gdy wystaje ponad gniazdo należy go przetoczyć i trzeba to zrobić na stabilnej tokarce. Sprzedawane przez nas pierścienie maja w większości przypadków zamki - jednak są rozmiary które ich nie posiadają, generalnie jedne i drugie spełniają swoje funkcje prawidłowo, ważne tylko by pierścienie bez zamków byłe naprawdę dobrego producenta, ze względu na konieczność utrzymania wysokiej tolerancji wymiarów. Najgorsze są pierścienie puste w środku - nie mogę podać nazwy, ale sporo jest ich na Allegro - pierścień taki łatwo uszkodzić w trakcie montażu koła i wtedy nie nadaje się już do użytku, bo zwyczajnie rozsypie się na kawałki. Pierścień jednolity nawet pęknięty można jeszcze awaryjnie użyć. Na naszych aukcjach do kupienia poniższe rozmiary:

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • PPH Sobimax