Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik (PDF) Działoszyce

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z …

od 18,88 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać. Spis treści: Rozdział I Wstęp . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Rozdział II Jak Polacy korzystają z mediów społecznościowych? Podstawowe statystyki. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Rozdział III Facebook podstawowym wyborem dla banku spółdzielczego Podstawy konfiguracji konta. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 Rozdział IV Jakie posty tworzyć na Facebooku, aby zaangażować odbiorców . . . . . . . . . . . 11 Jak często i o jakich porach publikować posty? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 Jak stworzyć angażujące posty?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 Rozdział V Płatna reklama na Facebooku: menedżer reklam, piksel Facebooka, biblioteka reklam na Facebooku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 Menedżer firmy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 Zatem jaką mamy alternatywę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18 Piksel Facebooka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 Biblioteka reklam na Facebooku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 Rozdział VI Instagram w promocji banku spółdzielczego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 Jak rozpocząć? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 O czym pamiętać prowadząc konto na Instagramie?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 Rozdział VII LinkedIn – czy to dobry wybór dla banku spółdzielczego? O czym pamiętać prowadząc konto na LinkedIn?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 Rozdział VIII Podsumowanie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 Słownik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Grzegorz Marciniak
Rok wydania
  • 2020
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 28