Narratologia (Ebook) Dobrzyń nad Wisłą

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz …

od 44,50 Najbliżej: 17 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć. Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak! Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań. Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści. Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się od końca świata. Paweł Tkaczyk jak sam twierdzi zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego Zakamarki marki zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Dedykacja Strona redakcyjna Spis treści Wstęp. Trzeci rodzaj rozmowy opowieść 01. Koniec świata 02. Potwory i ludzie 03. Czym są emocje? 04. Zacznij od stereotypu 05. Waluta społeczna 06. Za co zwolnisz klienta? 07. Iskra opowieści 08. Napęd 09. Pewnego dnia 10. Jedna baba drugiej babie 11. Ramki i klej 12. Zanim Czerwony Kapturek dostała swoje imię 13. Pętla i nieuniknione emocje w opowieści 14. Perypetie i anagnorisis 15. Arystoteles 16. Inny świat 17. Schemat bajki i wędrówki po schematach 18. Przemiana 19. Szablony, czyli dlaczego kura przeszła przez ulicę? 20. Etos. Zaginione arcydzieła 21. Patos. Emocje i słowa 22. Logos. Rdzeń opowieści 23. Sprzedam alfę romeo, czyli o wartości snobizmu 24. Medium. Relacja z odbiorcą 25. Ojciec Mateusz i formaty opowieści 26. Puste słowa 27. Klątwa wiedzy, czyli co wiesz o narzędziach chirurgicznych 28. Proces 29. Opowieść o dwóch krzywych Przypisy O autorze: Paweł Tkaczyk - ceniony ekspert w dziedzinie marketingu Autor takich książek jak: "Zakamarki Marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki" , "Narratologia" , "GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych" oraz współautor książki "Biblia e-biznesu 3.0" Od lat wspiera organizacje w budowaniu silnych i przekonujących marek. Jego pasja do opowiadania historii, sprawia, że jest rozpoznawalnym autorem i prelegentem na konferencjach oraz szkoleniach z zakresu marketingu, komunikacji i storytellingu. Paweł Tkaczyk zdobył szerokie uznanie. Dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat skutecznego storytellingu w biznesie i budowaniu świadomości marki. Jego wyjątkowe podejście do narracji i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jego wystąpienia są nie tylko edukacyjne, ale również ciekawe i inspirujące. Szkolenia prowadzone przez Pawła Tkaczyka są prawdziwym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności z zakresu marketingu, brandingu, social mediów czy budowania świadomości marki. Jego umiejętność dostosowania treści do potrzeb uczestników sprawiają, że szkolenia są niezwykle wartościowe. Paweł Tkaczyk - człowiek polskiego marketingu Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki — pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, ale także z wieloma innymi dużymi markami , jak również tymi mniejszymi. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą — pisze bloga o budowaniu marki. Kocha literki niemal w każdej — poza Comic Sans — formie. Jako autor, prelegent i konsultant, Paweł Tkaczyk kontynuuje swoją misję promowania znaczenia narracji i budowania osobowości marki. Jego pasja i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jest także cenionym i poszukiwanym autorytetem w dziedzinie marketingu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Dystrybucja
  • None
Wybrane wydawnictwa
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 160
Rok wydania
  • 2017