Ravenol 5W40 Vmo Cleansynto Sm/Cf A3/B4/C3 5l Dobra

4,5
1 opinia

Przedmiot: Olej syntetyczny firmy RAVENOL Oferta dotyczy (ilość): 1 sztuki Numer katalogowy: RAV 5W40 VMO 5L Stan: Towar oryginalny, fabrycznie nowy i zapakowany Informacje techniczne dotyczące 1111133-005-01-999 Specyfikacja wg ACEA: C3 Specyfikacja wg API: CF Specyfikacja wg API: SN Dopuszczenie …

od 209,78 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Przedmiot: Olej syntetyczny firmy RAVENOL Oferta dotyczy (ilość): 1 sztuki Numer katalogowy: RAV 5W40 VMO 5L Stan: Towar oryginalny, fabrycznie nowy i zapakowany Informacje techniczne dotyczące 1111133-005-01-999 Specyfikacja wg ACEA: C3 Specyfikacja wg API: CF Specyfikacja wg API: SN Dopuszczenie przez producenta: MB 229.31 Dopuszczenie przez producenta: MB 229.51 Dopuszczenie przez producenta: Porsche A40 Dopuszczenie przez producenta: VW 502 00 Dopuszczenie przez producenta: VW 505 00 Dopuszczenie przez producenta: VW 505 01 Dopuszczenie przez producenta: BMW Longlife-04 Dopuszczenie przez producenta: GM dexos 2 Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C917-A Dopuszczenie przez producenta: Fiat 9.55535-S2 Dopuszczenie przez producenta: Fiat 9.55535-GH2 Dopuszczenie przez producenta: Chrysler MS-11106 Klasa lepkości wg SAE: 5W-40 Pojemność [litr]: 5 Rodzaj połączenia: Butelka RAVENOL VMO SAE 5W-40 to syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i wpływa na ochronę środowiska. Przedłuża żywotność filtrów DPF i katalizatora trójdrogowego TWC. Spełnia normy EURO IV i EURO V w zakresie redukcji spalin. Wskazówki dotyczące zastosowania Opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami co więcej znakomicie nadaje się też do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych z turbodoładowaniem lub bez. Ze względu na specjalny skład znakomicie nadaje się do wydłużonych przebiegów zgodnie z wymogami specyfikacji OEM. Właściwości Oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu. Znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika również w ekstremalnych warunkach. Wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika również w niskich temperaturach poniżej -30 st.C. Właściwe funkcjonowanie hydropopychaczy zagwarantowane we wszystkich temperaturach. Bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych. Niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju. Brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach. Neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających. Wydłużone okresy wymiany oleju. Kody OE / Numery porównawcze / Zamienniki : Dobieraj części po katalogu TecAlliance, katalogu ASO VIN W jednym modelu auta, mogą występować różne warianty danej części. W przypadku niepewności o właściwy dobór części, zalecana jest weryfikacja wg. numeru VIN

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Ravenol
Model
  • VMO CleanSynto
Rodzaj
  • Syntetyczne
Przeznaczenie
  • Samochody osobowe
Klasa lepkości
  • 5W40
Pojemność
  • 5L
Specyfikacja jakościowa
  • ACEA C3

Opinie Ravenol 5W40 Vmo Cleansynto Sm/Cf A3/B4/C3 5l Dobra

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia
  • i...t
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Z danych technicznych - ilość substancji popiołotwórczych, temperatury zapłonu, smarności w niskich i lepkości w wysokich ten olej wypadał wg. specyfikacji produktu lepiej niż znane flagowe Mobil 1 xe 5W30 i Castrol Edge 5W40 Turbo diesel, Mobil 1 XE powstał niby celowo do silników z DPF a znów Castrol ma dobrą renomę już od dawna i dotychczas dwie zmiany oleju jeździłem właśnie na nim. Mimo wszystko parametry są jakie są i miejmy nadzieję że ktoś nad tym uczciwie nadal jeszcze czuwa. Chociaż patrząc na półki marketów i to co nam się tam oferuje to cóż, wyboru nam się specjalnie z tej perspektywy nie daje. Trzeba szperać, szukać, testować :-) Puentując o jakości tego oleju dopiero się przekonam na "własnej skórze" i po ocenie kultury pracy silnika, zużyciu paliwa, zmianie konsystencji oleju po kilku tysiącach przebiegu itp. niemniej sama specyfikacja i wzgląd na parametry i na fakt że mamy tu do czynienia z defacto dużo bardziej czystym syntetykiem a nie hydrokrakingowanym minerałem jak w w/w olejach, wierzę w słuszność tego wyboru ;-) :-)
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość