3M Wahacz Zawieszenia Koła Przód L Dół Pasuje D Amgrk621267 Dobra

Wahacz zawieszenia Moog AMGRK621267 Poniżej znajduje się kilka informacji, które mogą być również interesujące przy wyborze Moog AMGRK621267 Wahacz zawieszenia: Istnieje kilka rodzajów zawieszenia pojazdu: podwójne wahacze, wielowahaczowe, McPhersona, De Diona, zależne zawieszenie tylne i …

od 969,10 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wahacz zawieszenia Moog AMGRK621267 Poniżej znajduje się kilka informacji, które mogą być również interesujące przy wyborze Moog AMGRK621267 Wahacz zawieszenia: Istnieje kilka rodzajów zawieszenia pojazdu: podwójne wahacze, wielowahaczowe, McPhersona, De Diona, zależne zawieszenie tylne i półzależne zawieszenie tylne. Wszystkie zawieszenia mają wady i zalety i mogą być stosowane w określonych typach pojazdów. Zawieszenie z podwójnymi wahaczami: Ten typ zawieszenia ma krótki wahacz górny i długi wahacz dolny. Konfiguracja wahaczy umożliwia niezależne pochłanianie nierówności drogi przez każde koło pojazdu i utrzymywanie go w optymalnej pozycji pionowej. Zapewnia to dobrą trakcję i minimalne zużycie opon. Zawieszenie McPherson: Jest to zawieszenie składające się z pojedynczego wahacza, drążka stabilizującego i zespołu elementów sprężystych. Konstrukcja zawieszenia McPherson obejmuje również amortyzator teleskopowy. Pomimo niedoskonałej konstrukcji zawieszenie McPhersona jest powszechnie stosowane w nowoczesnych samochodach ze względu na swoją efektywność technologiczną i niski koszt. Zawieszenie z wieloma wahaczami: Ten typ zawieszenia pod wieloma względami przypomina zawieszenie z podwójnymi wahaczami i zapewnia płynną jazdę oraz lepsze prowadzenie pojazdu. W zawieszeniu wahaczy zastosowano ciche bloki i przeguby kulowe, które skutecznie amortyzują wstrząsy podczas pokonywania przeszkód. Wszystkie elementy zawieszenia są mocowane do ramy pomocniczej za pomocą cichych bloków. Poprawia to izolację akustyczną samochodu od kół. Niezależne zawieszenie wielowahaczowe jest stosowane w samochodach klasy wyższej, zapewniając lepsze właściwości jezdne i stabilny kontakt kół z każdą nawierzchnią. Do głównych zalet zawieszenia wielowahaczowego należy niezależność kół pojazdu od siebie, niska masa nieresorowana oraz niezależna regulacja wzdłużna i poprzeczna. Wielowahaczowe zawieszenie jest dobrze dostosowane do układu 4×4. Tylne zawieszenie półzależne: Półzależne zawieszenie tylne składa się z dwóch wahaczy wzdłużnych połączonych pośrodku poprzeczką. Jest on stosowany w większości pojazdów z napędem na przednie koła. Zaletami tej konstrukcji są: łatwy montaż, zwarta budowa, niewielki ciężar i zmniejszona masa nieresorowana, co z kolei ma pozytywny wpływ na kinematykę koła. Jedyną wadą półzależnego zawieszenia tylnego jest to, że można je stosować tylko w przypadku nienapędzanych osi tylnych. O producencie Moog: Moog to główna marka i firma produkcyjna o tej samej nazwie. Największym rynkiem jest USA, gdzie Moog posiada 60% rynku części zawieszenia samochodowego i elementów układu kierowniczego. Właścicielem firmy jest koncern Federal Mogul. Produkty Moog są dostarczane na linie montażowe GM, Forda, natomiast produkty przeznaczone na rynek wtórny mają niższą jakość. Asortyment produktów firmy Moog: silentblocki, drążki stabilizatora, wahacze, przeguby kulowe, a także piasty, drążki kierownicze, tuleje, końcówki drążków kierowniczych i elementy złączne. Wszystkie te produkty wystarczą do pokrycia 95% parku samochodowego w Europie. Właściciele samochodów zwracają uwagę na niski koszt i średnią jakość wszystkich części oferowanych przez firmę Moog. W jednym modelu auta, mogą występować różne warianty części. W przypadku niepewności o właściwy dobór części, zalecana jest weryfikacja wg numeru VIN.

Specyfikacja

Producent
  • 3M