Alis Games Kult Boskość utracona Szepty i krzyki Dobiegniew

Ostrzeżenie: Podręczniki zawierają materiały tekstowe i graficzne skierowane do dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika. Jest to podręcznik dodatkowy, do prawidłowego wykorzystania wymagany jest podręcznik podstawowy do Kult: Boskość …

od 243,40 Najbliżej: 44 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Ostrzeżenie: Podręczniki zawierają materiały tekstowe i graficzne skierowane do dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika. Jest to podręcznik dodatkowy, do prawidłowego wykorzystania wymagany jest podręcznik podstawowy do Kult: Boskość Utracona. KULT: BOSKOŚĆ UTRACONA Szepty i Krzyki -- Zakup papierowego wydania podręcznika "Kult: Boskość Utracona - Szepty i Krzyki" uprawnia do pobrania jednego egzemplarza tego podręcznika w formacie pdf ze strony wydawcy (wrzucamy do koszyka wersje digital, podajemy kod dzięki czemu cena się wyzeruje a następnie finalizujemy zamówienie pamiętając o podaniu właściwego adresu email). Pozostałe informacje: Wydawca: Alis Games Okładka: twarda oprawa Ilość stron: 230 Format książki: 28,5x21,7cm Otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Nasz świat to więzienie zbudowane przed eonami przez Demiurga. Ludzie, dawniej rasa władców wszechświata, zostali w nim pozbawieni swojej mocy i uwięzieni. Demiurg i jego akolici – Archonci rozgościli się w dawnej siedzibie ludzkości – Metropolis skąd nas kontrolują. Mrocznym odbiciem Demiurga jest jego brat bliźniak Astarot i służące mu Anioły Śmierci. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia. Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość? Jeżeli nie teraz to kiedy? Demiurg zniknął, a jego gigantyczna cytadela osunęła się w bezdenną otchłań. Zaginięcie boga i wynikająca z tego próżnia na szczytach władzy szybko zapoczątkowały wojnę między Archontami i ośmieliły Anioły Śmierci do bardziej zdecydowanych działań w Elizjum / Ziemi. Iluzja zaczęła się sypać i obecnie coraz więcej ludzi zaczyna dostrzegać Prawdę o sobie. I to właśnie ci ludzie – Świadomi – to postacie, w jakie będą wcielać się gracze w tym systemie. Przejrzenie Iluzji nie jest jednak takie łatwe. Załamuje się ona pod wpływem stężonych emocji a więc szaleństwa, narkotyków, okrucieństwa, śmierci, a także przemocy i perwersji seksualnych. Ludzie, którzy tych rzeczy doświadczyli mogli zobaczyć Prawdę o Iluzji lub istotach służących Archontom i Aniołom Śmierci. Część z nich pogrąża się po tym w szaleństwie, część pragnie jeszcze raz spojrzeć poza Iluzję, jeszcze mocniej pogrążając się w wyuzdaniu i okrucieństwie. Tylko od Ciebie zależy jaką drogę obierzesz ale nie licz że będzie ona łatwa a na końcu czeka na ciebie Szczęśliwe Zakończenie. Cokolwiek obrzydliwie okrutnego i przerażającego jesteście w stanie sobie wyobrazić to musicie wiedzieć że autorzy “Kultu” poszli o krok dalej (no chyba że przebywacie sobie lub powinniście przebywać Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie). Gore, body horror i horror psychologiczny to tylko ułamek koszmaru opisanego w tej grze. KULT Zanurz się w świecie rodem z opowieści grozy. Zburz iluzję i dostrzeż machinacje zła władającego światem. Stań naprzeciw mrocznych bractw i złowrogich kultów. Walcz z obrońcami więżącej ludzkość iluzji. Szepty i krzyki "Szepty i krzyki" to dziewięć samodzielnych scenariuszy do gry "Kult: Boskość utracona". Są one zróżnicowane tematycznie i przynależą do różnych odmian horroru, a jednocześnie pozostają mocno zakorzenione w mitologii Kultu. Wszystkie scenariusze zostały napisane w taki sposób, aby można było je szybko i łatwo rozegrać. "Na początku i końcu były krzyki" Gracze wcielają się w nastolatków, którzy trafili do Ośrodka św. Judy dla Trudnej Młodzieży. W tej surowej instytucji, gdzie okna są zakratowane, a drzwi zamknięte na klucz, bohaterowie szybko odkrywają, że to miejsce skrywa wiele tajemnic. Tematykę tego scenariusza stanowią systemowe nadużycia, haniebne pakty i ludzka słabość. "Kierowca" Ten scenariusz to historia do rozegrania jeden na jednego (mistrz gry i jeden gracz). Oboje biorą udział w sesji, aby dowiedzieć się, dokąd zaprowadzi ich podróż Kierowcy. "Siedem sióstr" Berlin, 1945 rok. II wojna światowa zbliża się ku końcowi. Brytyjscy agenci zostają wysłani do zbombardowanej stolicy Niemiec z tajną misją. W tym czasie chaosu i cierpienia granice Inferno są cienkie, a bohaterowie graczy stawiają czoło sługom Anioła Śmierci Taumiela. "Wyrok" W niedalekiej przyszłości, podczas potężnej fali upałów w Phoenix w Arizonie, rozgrywa się rodzinna tragedia. W scenariuszu dochodzi do konfliktu interesów, a cała sprawa obraca się wokół pewnego teleewangelisty, nielegalnej kliniki aborcyjnej, megakościoła, zdrady, maga Śmierci szukającego zemsty oraz wielowarstwowych tajemnic. "Jego ostatnia nadzieja" Klasyczny scenariusz do Kultu w odświeżonej i rozszerzonej formie przygotowanej pod czwartą edycję gry. Czterech przyjaciół z dzieciństwa zostaje zwabionych na spotkanie, które uwalnia ukryte i niepokojące wspomnienia. Akcja rozgrywa się zarówno w roku 2019, jak i 1999. "Odrzuceni" W następstwie strzelaniny w szkole w fikcyjnym miasteczku Devonsport bohaterowie graczy zostają wysłani do zbadania szeregu tajemniczych zjawisk mających miejsce w pogrążonej w żałobie społeczności. Dwójka starych wrogów powróciła i używa mieszkańców jako swoich pionków. Po której stronie opowiedzą się bohaterowie? "Upadek" Kiedy zaginął początkujący pisarz, jedyne, co po sobie zostawił, to niezapłacone rachunki, zamknięta walizka i podniszczony, żółty notes. Jego przyjaciele i krewni rozpoczynają śledztwo, aby poskładać w całość makabryczną opowieść o odkrywaniu siebie, oświeceniu i namiętności. "Piekło to inni ludzie" Trzy osoby jadą limuzyną przez ciemne, bezimienne miasto. Bliskość i klaustrofobia ujawniają więcej – być może zbyt wiele – na temat ich sekretów, a także desperackich pragnień i zazdrości, jakie żywią względem siebie. "Szepty pustyni" Długi weekend w Juarez w Meksyku. Szalona impreza, na której nic nie jest zabronione. Kto uratuje cię w zimną noc na pustyni przed twoim gospodarzem, przyjaciółmi, a nawet sobą samym? W tym pełnym napięcia slasherze bohaterowie natykają się na bandę szakali. "Szepty i krzyki" jest suplementem przeznaczonym dla dojrzałego odbiorcy. Aby rozegrać scenariusze z tej książki, potrzebujesz podręcznika do gry "Kult: Boskość utracona".

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Alis Games
Rodzaj
  • Systemy (język polski)
System RPG
  • Kult: Boskość Utracona
Wydanie
  • Polskie