AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dobczyce

E-Book - Produkt w wersji cyfrowej Tytuł : AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Autor: Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak Format pliku: epub, mobi Wydawnictwo: MT Biznes Liczba stron: 144 Rok wydania: 2023 ISBN: 978-83-8231-388-8 Opis Jak AI zmienia biznes i jego …

od 41,14 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

E-Book - Produkt w wersji cyfrowej Tytuł : AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Autor: Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak Format pliku: epub, mobi Wydawnictwo: MT Biznes Liczba stron: 144 Rok wydania: 2023 ISBN: 978-83-8231-388-8 Opis Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i czynniki ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie. Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji. Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm „TL,DR’ stworzony przez OpenAI: Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać. Aleksandra Przegalińska – profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała . w: „The Atlantic”, „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, „Harvard Business Review”. Regularnie wypowiada się w polskich mediach: w „Newsweek Polska”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę Sztuczna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium oraz Escola . Dariusz Jemielniak – prof. dr hab., kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. pracuje jako faculty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się .: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola . Spis treści Wprowadzenie 9 Nadeszła AI. To co teraz? 17 Piewcy AI i sprzedawcy maści na szczury 33 Technorealizm: czerwona pigułka? Niebieska? Nie musisz wybierać 45 Znaleźć miejsce AI w strategii 59 Przewaga konkurencyjna wymyślona na nowo 71 Zaranie zrozumienia języka naturalnego w biznesie: przykład marketingu 83 Demokratyzacja i aspekty antykonkurencji w AI 97 Współpracująca z AI 111 Pojutrze 123 Wnioski 133 ---- Ważne informacje o produkcie E-BOOK - PRODUKT W WERSJI CYFROWEJ Plik pobierzesz na swoim koncie Allegro w zakładce ‘’Moja półka’’. Musisz posiadać konto w Allegro, aby dokonać zakupu e-booka. E-booka przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Informacja o formacie e-book zamieszczona jest w opisie aukcji. E-book zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Aleksandra Przegalińska
Rok wydania
  • 2023
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Ilość stron
  • 144
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB