Zdjęcie Ergon Smc Core Czarny Męskie 161 Mm - Dębno

Ergon Smc Core Czarny Męskie 161 Mm Dębno

Ergon skupia się na wszelkiego rodzaju uporczywych problemach z brakiem komfortu na rowerze w tym również tych dotyczących kwestii siodełek. W oparciu o wielki sukces serii siodeł SM, na 2021 rok wprowadza nowe modele SMC Core, które dopracowano dla jeszcze większego komfortu. Pianka ortopedyczna …

Ostatnia znana cena: 524,25 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Ergon skupia się na wszelkiego rodzaju uporczywych problemach z brakiem komfortu na rowerze w tym również tych dotyczących kwestii siodełek. W oparciu o wielki sukces serii siodeł SM, na 2021 rok wprowadza nowe modele SMC Core, które dopracowano dla jeszcze większego komfortu. Pianka ortopedyczna jest grubsza, bardziej miękka i tworzy duży obszar kontaktu. Płaskie siedzenie pozwala na dynamiczną jazdę w różnych pozycjach bez efektu przechylania. Kanał odciążający umieszczony z tyłu zapewnia maksymalne obniżenie ciśnienia w bardzo wrażliwym obszarze krocza i zapobiega drętwieniu i innym problemom z siedzeniem. Men S/M stealth Rozstaw guzów kulszowych 9 -12 cm Men M/L stealth Rozstaw guzów kulszowych 12-16 cm Nazwa: SMC = Saddle Mountainbike Comfort Rdzeń: BASF Infinergy® (E-TPU / pianka o zamkniętych komórkach) Skorupa: Kompozyt nylonowy Pręty: CroMo Pokrycie: Microfibra Wypełnienie: Ortopedyczna, komfortowa pianka ZALETY PODWÓJNEJ POWŁOKI Ergon TwinShell a standardowe siodełko Rewolucyjna technologia podwójnej skorupy Ergon przenosi komfort na zupełnie nowy poziom. W przypadku konwencjonalnego siodełka na ramie znajduje się tylko jedna skorupa siedziska. Ta standardowa skorupa utrzymuje cały ciężar rowerzysty i dlatego musi być bardzo sztywna. Ergon SMC Core Men wykorzystuje dwie skorupy. Dolna skorupa, podtrzymująca ciężar rowerzysty, jest bardzo sztywna, a górna skorupa, która stanowi bazę materiału wyściełającego, jest bardzo elastyczna. Pomiędzy nimi znajduje się pływający ergonomiczny rdzeń wykonany z Infinergy®. Konstrukcja ta izoluje wstrząsy drogowe, tłumi drgania, wspiera ruchy miednicy podczas pedałowania i wyraźnie zmniejsza nacisk na kości kulszowe. PODWÓJNA POWŁOKA I WEWNĘTRZNY TŁUMIK RDZENIA Wsparcie, które podąża za ruchem pedału Widok z dołu na SMC Core pokazuje, jak wysokowydajny amortyzator elastomerowy oddziela od siebie dwie skorupy siodełka. Ta sandwiczowa konstrukcja z elastycznym rdzeniem pozwala siodełku podążać za naturalnymi ruchami pedału. Zapewnia to wsparcie we wszystkich kierunkach, od wibracji powierzchni jezdnej po ruch pedału rowerzysty. Minimalizowanie dyskomfortu w siodle Podczas jazdy na rowerze większość masy ciała spoczywa na małej powierzchni siodełka. Jeśli ciężar nie jest równomiernie przeniesiony na struktury kostne, niepotrzebne naciski są następnie rozkładane na wrażliwe obszary tkanek miękkich. Kanał pomocy pomaga, ale nie jest jedynym ważnym czynnikiem. Aby uzyskać ergonomiczny rozkład nacisku, należy wziąć pod uwagę korelacje między odległością kości kulszowej a kątem siedzenia. Ergonomiczne siodełko rowerowe powinno mieć wystarczającą powierzchnię styku, ale nadal umożliwiać swobodny ruch ud. Ponadto jazda na rowerze nie jest statyczna. Pod górę rowerzysta intuicyjnie przesuwa się w kierunku nosa siodełka, aby przesunąć środek ciężkości ciała do przodu. Odwrotnie dzieje się podczas jazdy zjazdowej. Ergon bierze pod uwagę wszystkie te czynniki podczas projektowania wszystkich swoich siodeł. W każdym modelu siodełka dostępne są dwie szerokości, aby lepiej dostosować się do wszystkich potrzeb w zakresie komfortu rowerzysty. Zdrowie mężczyzn Zespół rozwojowy Ergon przeprowadził intensywne badania na temat zdrowia mężczyzn. Okazało się, że główną przyczyną skarg podczas jazdy na rowerze jest siodełko. Często mężczyźni odczuwają zbyt duży nacisk na obszar krocza, co prowadzi do bólu, dyskomfortu, drętwienia i możliwości wystąpienia poważniejszych problemów zdrowotnych. Siodełko SM E-Mountain Pro Men zmniejsza ten nacisk dzięki bardzo specyficznemu kanałowi odciążającemu, a także lepszemu rozkładowi powierzchni pod strukturami kostnymi. Poprzez MRI, analizę CT oraz wiele prototypów i jeźdźców testowych, dostosowaliśmy ergonomicznie siodełko do specyficznej anatomii i potrzeb mężczyzn. Większa swoboda ruchu W porównaniu z kobietami miednica mężczyzn jest mniej elastyczna. Oznacza to, że mężczyźni siedzą bardziej wyprostowani na siodle i bardziej rozkładają ciężar ciała na kości kulszowe. Dzięki temu obszar przejściowy między tyłem siodełka a noskiem siodełka może być utrzymywany w wąskim kształcie (w kształcie litery Y). Daje to nogom więcej miejsca na pedałowanie.

Specyfikacja

Producent
  • Ergon
Przeznaczenie
  • Męskie
Długość
  • 275 mm
Model
  • SMC Core Men M/L